Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Zapowiedź Łatki 0.11.0

Zapowiedź Łatki 0.11.0

Dodał XnIcRaM 3 Czerwca 2013 o godzinie 17:23


Dziś została ogłoszona lista zmian które będą miały miejsce w najbliższej aktualizacji, jednak jak zostało zapowiedziane lista ta może jeszcze ulec zmianie.

- Z powodu dużych zmian w balansie, wszystkie istniejące postacie otrzymają opcjonalną możliwość całkowitego resetu umiejętności pasywnych. Aby z niej skorzystać należy kliknąć przycisk "Reset all Passives" dostępny w widoku drzewka umiejętności pasywnych. Uwaga: Jeśli chcemy skorzystać z resetu to należy uczynić to przed wykorzystaniem jakichkolwiek dostępnych punktów umiejętności lub ich cofania gdyż użycie dowolnej z tych możliwości spowoduje iż przycisk "Reset all Passives" zniknie i nie będzie możliwości jego przywrócenia.

- Nowe ligi nie wystartują wcześniej niż 8 czerwca (czasu nowozelandzkiego). Odbędzie się to kilka dni po wprowadzeniu aktualizacji aby można było usunąć ewentualne błędy które mogą wystąpić po aktualizacji.

 

Ligi i Osiągnięcia

  • Dwie czteromiesięczne ligi, Anarchy i Onslaught, wystartują o godzinie 3 (w nocy) 8 Czerwca (czasu polskiego) i będzie trwała do 8 października. 
  • W lidze Anarchy czasami będziemy spotykać wrogich wygnańców, będą onie używali takich samych skili jak zwykli gracze, będzie można z nich wydropić dużo przedmiotów, przynajmniej 10, czyli tyle ile aktywnych przedmiotów można mieć na sobie.
  • Liga Onslaught będzie typu hardcore ze zwiększoną o 20% szybkością poruszania się, atakowania oraz rzucania czarów przez potwory. Te 20% będzie doliczane do modyfikatorów map. Liga ta będzie dużo trudniejsza od obecnej ligi hardcore. Postać w tej lidze po śmierci będzie przenoszona do ligi Standard a nie do ligi Anarchy
  • Po zakończeniu obu lig, postacie z ligi Anarchy zostaną przeniesione do ligi Standard zaś postacie z Ligi Onslaught zostaną przeniesione do ligi Hardcore. To samo co z postaciami stanie się z zawartością skrzynki w obu ligach.
  • Nowe bazowe przedmioty zostaną dodane tylko do nowych lig a będą to: Moonstone Ring, Amethyst Ring, Diamond Ring, Turquoise Amulet, Agate Amulet and Citrine Amulet
  • Do nowych lig zostanie dodanych 6 nowych przedmiotów unikatowych. Dwa z nich będą tylko w lidze Anarchy kolejne dwa tylko w lidze Onslaught i ostatnie dwa z sześciu będą w obu ligach.
  • Przedmioty które NIE będą dropiły w nowych ligach to: rismatic Ring, Onyx Amulet, Thief's Torment, Lori's Lantern, Astramentis, Carnage Heart, Eye of Chayula oraz Kaom's Heart.
  • W nowych ligach do zdobycia będzie 8 osiągnięć będzie je można śledzić w panelu osiągnięć (Challenges), panel będzie dostępny po wybraniu H z klawiatury lub poprzez menu graficzne. Po zakończeniu lig jeśli zdobędziecie wszystkie 8 osiągnięć otrzymacie w nagrodę eksluzywną koszulkę. Uwaga: Aby zdobyć wszystkie 8 osiągnięć będzie trzeba grać w obu ligach.
  • Osiągnięcie które będzie wymagało zgromadzenia 90 unikatowych przedmiotów zostanie zaliczone tylko wtedy jeśli wszystkie 90 przedmiotów będziemy posiadali po zakończeniu obu Lig. 

 

Inne Zmiany 

  • Zostanie dodany nowy przedmiot walutowy - Eternal Orb: Będzie on umożliwiał zrobienie odcisku przedmiotu którym to odciskiem będzie można w tym samym przedmiocie przywrócić jego właściowści (gniazda ich kolory oraz połączenia a także wszystkie affiksy) jeśli w jakiś sposób go (przedmiot) "zepsujemy".
  • Zostaną dodane 3 nowe płatne efekty będą to Ebony Footprints, Infernal Footprints and Radiant Footprints. Jeden z nich można obejrzeć tutaj: 
  • Zostanie dodany przedmiot do zadania The Way Forward, będzie on otwierał blokadę.
  • Wyblakłe kamienie (Weathered Stones) opisujące historię ludu Karui zostaną dodane w wielu miejscach aktu pierwszego: Terraces, Tidal Island, Mud Flats, Ledge, Rocky Climb, Ship Graveyard i Coves.
  • Blacksmith (kowal, boss z mapy Dunes oraz Spider Forest) zostanie przeprojektowany  i otrzyma nowe statystyki, umiejętności oraz sztuczną inteligencję.
  • Zostaną dodane nowe recepty, przy czym nie które znich będą dostępne tylko w nowych ligach.
  • Onyx Amulet zostanie usunięty z nagród za wszystkie zadania w których występował.
  • Unikatowe przedmioty Mortem Morsu oraz Silverbranch otrzymają grafiki 3D

 

Nowe Funkcje

  • Lider grupy będzie mógł wybrać tryb przydziału dropu dla wszystkich jej członków. Dostępne będątrzy tryby: Free for All (wszystko dla wszystkich), Short Allocation (przydział na krótki czas), Permanent Allocation (przydział przedmiotów na stałe). Wybóru będzie można dokonać tylko podczas tworzenia instancji czy otwierania mapy, nie będzie możliwości jego zmiany w trakcie czyszczenia lokacji. W każdym z trybów normalne (białe) mapy będą zawsze przypisywane do osoby otwierającej.
  • Będzie dostępna opcja umożliwająca włącznie mini pasków życia dla wrogów lub współtowarzyszy (dla obu razem lub dla jednych z nich)
  • Od aktualizacji orby Fusing Orb oraz Jeweller's Orb będą ZUŻYWAŁY całe quality przedmiotu przez co da im większą szansę na stworzenie większej ilości gniazd lub połączeń między nimi.
  • Ułatwione zostanie wielokrotne używanie Orbów na wszelkich przedmiotach. Po kliknięciu PPM (prawym przyciskiem myszy) na przedmiocie walutowym (fusing, chromatic, armourer's scrap, blacksmith's whetstone czy jakimkolwiek innym) będziemy mogli przytrzymać klawisz Shift i klikać LPM (lewy przycisk myszy) wielokrotnie w przedmiot na którym chcemy danego orba użyć.  Quality można w ten sposób dodawać tak długo dopóki będzie można do przedmiotu doliczyć całkkowitą wartość bonusu który daje aktualnie wybrany orb.
  • Informacja o zbliżających się wyścigach będzie teraz widoczna na ekranie wyboru postaci.
  • Zostanie dodana komenda "/remaining" która pokaże nam ile jeszcze potworów pozostało do zabicia w danej lokacji, będzie to przydatne podczas zdobywania jednego z osiągnięć (i nie tylko)
  • Zostanie skorygowana wyskość okienek informacyjnych tak aby nie zasłaniały grafik 3D danego przedmiotu
  • Statystyki szacowane na podstawie poziomu postaci, wyświetlane w o okienku informacji o postaci będą teraz jako maksymalny poziom postaci przyjmowały poziom 77. Oznacza to iż teraz statystyki takie jak % redukcja obrażeń z armora, uniki itp będą szacowane maksymalnie dla mobów z poziomem 77 a nie jak do tej pory dla postaci 77+ mylnie szacowane były dla mobów z poziomem 77+ a takich obecnie nie ma w żadne lokacji.
  • Wiele drobnych poprawek graficznych efektów oraz środowiska.

 

Ulepszenia Dźwięku

  • W panelu ustawień dodano nową opcję regulacji głośności.
  • Gruntownie zmieniono skutki dźwiękowe użycia broni.
  • Dodano efekt dźwiękowy jeśli cel ma Energy Shield (tarczę energii)
  • Dodano nowy dźwięk przełączania broni.
  • Użwyanie jednocześnie dwóch różnych typów broni będzie skutkowało efektami dźwiękowymi właściwymi dla obu broni jednocześnie.
  • Poprawiono efekty dźwiękowe umiejętności Tempest Shield.
  • Poprawiono efekty dźwiękowe umiejętności Sweep.
  • Zmieniono sposób przenikania się dźwięków. Teraz będzie można usłyszeć dźwięki w mniejszym obszarze.
  • Poprawion ekfety dźwiękowe towarzyszące efektom wizualnym Extra Gore
  • Naprawiono problem wzmocnienia głosu w niektórych dialogach.
  • Poprzednie ustawienia audnio nie powinny już towarzyszć nam w ekranie tworzenia postaci.
  • Więcej efektów środowiska.

 

 Balans Ogólny

  • Obrażenia zadawane przez potwory zostaną zredukowane na wszystkich poziomach trudności towarzyszyć temu będzie redukcja życia oraz tarczy energii w pasywkach.
  • Endurance Charges teraz będą zwiększały odporności oraz redukcję obrażeń fizycznych o 4% zamiast jak do tej pory 5% za każdy ładunek.
  • Zasięg ataku wszystkich broni do walki wręcz oraz zasięg ataku wielu potworów został zwiększony aby lepiej dopasowywał się do animacji.
  • Odbicie obrażeń z affiksów oraz aur potworów zostało zmniejszone z 20% do 18%.
  • Trujące bomby alchemików będą zadawały mniej obrażeń na wszystkich poziomach trudności (do tego dodatkowo zmniejszy te obrażenia ogólna redukcja wszystkich obrażeń).
  • Puncture używane przez potwory będzie miało znacznie zredukowane obrażenia na poziomach trudności Normal i Cruel (do tego dodatkowo zmniejszy te obrażenia ogólna redukcja wszystkich obrażeń).
  • Unrigghterous Fire zostanie zredukowany tak aby dopasował się do zmian związanych z redukcją życia, tarczy energii oraz obrażeń od potworów.
  • Hillock teraz prawidłowo regenreuje część swojego życia gdy wyciąga broń. Na wyższych poziomach trudności regenerował będzie stosunkowo więcej życia.
  • Na poziomie trudności Cruel w zadaniu z bandytami za pomoc Oak'owi dostaniemy teraz 18% obrażeń fizycznych (teraz jest 12%) a za pomoc Kraityn'owi 8% szybkosci ataku (teraz jest 6%)
  • Zmieniono miejsce w którym pojawiamy się w komnacie bossa na mapie Crematorium.
  • Strefa bezpieczna wokół teleportu w Marketplace została zwiększona.

 

Balans przedmiotów

  • Granitowe mikstury będą dwały 3000 armora a nie 4000 jak do tej pory.
  • Częstotliowść wypadania mikstur życia, mana oraz hybrydowych zostanie zmniejszony, powodem tego jest wprowadzenie recepty na mikstury w jednej z poprzednich aktualizacji.
  • Ilość regenerowanej many przez mikstury zostanie zwiększony dotyczy to tylko mikstur many Giant i większych oraz mikstur hybrydowych Sacred oraz Hallowed.
  • Pas Rustic Stash bazowo (nad kreską) będzie teraz miał bonus do obrażeń fizycznych 12 - 24% a nie jak do tej pory 3-5%.
  • Recepta dotycząca mikstur o łącznej sumie quality 40% będzie teraz ważniejsza od recepty na łączenie trzech takich samych mikstur.
  • Unikatowy pas The Magnate będzie teraz losowany z affiksem do obrażeń fizycznych (increased Physical Damage) zawierającym się między 25 a 40% a nie jak dotej pory ze stałym modem 25%. Wszystkie istniejące pasy The Magnate pozostaną nie zmienione jednak będzie można zmienić w nich wartość affiksu increased Physical Damage za pomocą Divine Orb.

 

Balans umiejętności 

  • Regeneracja many z aury Clarity zostanie zwiększona.
  • Przyrost obrażeń umiejętności Ethereal Knives na kolejnych jej poziomach zostanie zmniejszony.
  • Szansa na zadanie obrażeń krytycznych umiejętności Spark zostanie zredukowana z 6 do 4% (do poziomu takiego jak mają inne umiejętności oparte na Lightning).
  • Obrażenia umiejętności Freezing Pulse zostaną zmniejszone.
  • Ilość życia minionów oraz totemów zostanie zredukowana odpowiednio do redukcji obrażeń które zadają potwory.
  • Ilość armora oraz czas trwania umiejętności Molten Shell zostanie zmieniona sotsownie do zmian obrażeń które zadają potwory.
  • Redukcja obrażeń którą daje umiejętność Arctic Armour zostanie dopasowana do zmian obrażeń jakie zadawać bedą potwory.
  • Kara do obrażeń w umiejętności Multistrike zostanie zmniejszona z 40 do 36%.
  • Kara do obrażeń w umiejętności Melee Splash zostanie zmniejszona z 20% do 16%

 

Balans Umiejętności Pasywnych

  • Znaczące pasywki bez niepowtarzalnej nazwy bedą otrzymają nowe własne niepowtarzalne nazwy.
  • Pasywki dające procentowy bonus życia i większość procentowych pasywek tarczy energii będzie miało zmniejszoną wartość.
  • Pasywki obrażeń fizycznych, tych ogólnych oraz tych zależnych od broni w całym drzewie pasywek zostaną zwiększone.
  • Pasywki obrażeń fizycznych toporów (Axe) zostaną zwiększone bardziej niż pozostałe.
  • Umiejętności pasywne związane z obrażeniami krytycznymi zależnymi od używanej broni (nie te ogólne) zostaną znacznie zwiekszone.
  • Umiejętność pasywna Acrobatics będzie zmniejszała ilość armora oraz tarczy energii o połowę (teraz umiejętność ta usuwa tarczę energii oraz armor całkowicie)
  • Elemental Adaptation teraz będzie dawało 2% do maksymalnych odporności a nie jak do tej pory 5%. W kolejnych aktualizacjach będą kolejne zmiany w zakresie maksymalnych odporności obrażeń elementalnych, ma to na celu uniemożliwić uzyskanie 100% odporności.
  • Diamond Skin oraz Crystal Skin będą teraz dawały 12% odporności zamiast jak do tej pory 15%.
  • Static Blows: bonus do czasu trwania szoku zmniejszony zostanie z 45% do 20%.
  • Inner Force będzie dawał bonus 12% do buffów a nie jak do tej pory 18%, a pomniejsze pasywki w drodze do Inner Force będą dawały 3% zamiast 6%.
  • Znacząca pasywka Savant w okolicy punktu startowego Witch (Wiedźmy) będzie się teraz nazywała Elemental Dominion. Będzie ona dwała +20 do inteligencji oraz +20% obrażeń elementalnych od czarów (Spell Elemental Damage).
  • Znacząca pasywka Agility w obszarze startowym Shadowa będzie się nazywała Coordination. Będzie ona dawała +20 zręczności, 3% szybkosci ataku (Attack Speed) oraz 3% szybkości rzucania czarów (Cast Speed).
  • Znacząca pasywka Savant w obszarze startowym Templara będzie się nazywała Secrets of the Order. Będzie ona dwała +20 inteligencji oraz +20 many.
  • Pasywka Heart of the Gladiotor (znajduje się w obszarze startowym Maraudera) będzie zamiast +20 siły dawała +10 siły.
  • +10 siły zostanie dodane do kilku pasywek Maraudera: Armour Mastery, Troll's Blood, Raw Power oraz Butchery.
  • Kradzież życia zostanie zwiększona do 4% w pasywkach: The Soul Raker, Essense Raker oraz Spirit Raker dodatkowo Spirit Raker będzie jeszcze dawało +20 do tarczy eneegrii.
  • Pasywka Flaying będzie dodatkowo dawała +6% życia.
  • Pasywka Cruel Blade (znajdująca się na południe od punktu startowego Duelisty) będzie się teraz nazywała Wicked Blade i będzie dodatkowo dawała 6% szybkości ataku.
  • Pasywka Arrow Dodging będzie teraz się nazywała Ondar's Guile.

 

Naprawione błędy

(tłumaczył debe)

  • Naprawiono błąd, w którym przedmioty czasem nie leciały z potwora po zabiciu go Fire Trapem.
  • Naprawiono błąd, w którym Spell Totem rzucający Molten Shell mógł go zdublować.
  • Naprawiono błąd, w którym przywołane zombie i szkielety mogły mieć problemy z pokonaniem ciasnych przejść.
  • Naprawiono błąd, w którym duchy i zombie mogły eksplodować pomiędzy przejściem z miasta do Eternal Laboratory.
  • Naprawiono błąd, w którym Letters of Exile (listy wygnańców) mogły powtórzyć wyświetlenie tej samej wiadomości 2 razy z rzędu.
  • Naprawiono błąd związany z unikalnym przedmiotem Midnight Bargain. Od teraz nie będzie możliwe zarezerwowanie 100% życia i przeżycie.
  • Naprawiono błąd, w którym umiejętność pokazywała statystyki obrażeń z drugiej broni pomimo, że nie była ona założona.
  • Naprawiono błąd, w którym cele które nie zostały trafione Rain of Arrows mogły otrzymać i tak obrażenia poprzez wejście w obszar działania umiejętności.
  • Naprawiono rzadką zwiechę spowodowaną Minion Instability oraz przemianą minionów na lokacji na niskim życiu.
  • Naprawiono błędy związane z pociskami połączonymi z Chain i Fork, w których źle liczony był dystans pokonywany przez pociski.
  • Naprawiono błąd związany z Conversion Trap - cokolwiek zabite przez przejętego potwora przydzielało zabójstwo do niego zamiast do gracza który zastawił pułapkę.
  • Naprawiono błąd, w którym Shield Charge mogł nie zadać żadnych obrażeń kiedy był użyty bardzo blisko przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, w którym test na uniknięcie oszołomienia tarczy energii mógł nie zostać w ogóle odpalony przy bloku.
  • Naprawiono błąd, w którym potwory mogły trafić kogoś piorunem pomimo że cel odszedł poza pole widzenia do czasu odpalenia pioruna.
  • Naprawiono błąd, w którym twoje przywołane jednostki mogły ranić jednostkę którą właśnie przejąłeś za pomocą Dominating Blow w momencie gdy zaczęły wykonywać swój atak jeszcze przed przejęciem.
  • Naprawiono błąd związany z przywoływaniem ducha potwora który startuje jako nieaktywna jednostka.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał frontzz 3 Czerwca 2013 o godzinie 18:10

90 unikatowych przedmiotów?? yyy czyli ogólnie nie ma żadnej materialnej nagrody za ukończenie jednej ligii??

Dodał XnIcRaM 3 Czerwca 2013 o godzinie 18:25

Za ukończenie ligi nie ma żadnej materialnej nagrody, natomiast za zdobycie WSZYSTKICH 8 osiągnięć będzie koszulka... myślę że będzie baaardzo trudno zdobyć wszystkie 8

Dodał usatysfakcjonowany 3 Czerwca 2013 o godzinie 18:55

Koszulka w której połowa graczy będzie wstydziła się wychodzić z domu, nie postarali się.

Dodał XnIcRaM 3 Czerwca 2013 o godzinie 19:30

Bez przesady, ja chętnie koszulkę bym zgarnął jednak po dzisiejszych informacjach tracę na nią nadzieję... i myślę iż nie wstydziłbym się w niej gdzieś wyjść... bo niby dlaczego? Mam się wstydzić że gram?

Dodał debe 3 Czerwca 2013 o godzinie 19:58

koszulka fajna sprawa ale jej zdobycie pewnie będzie graniczyło z cudem dla tych co nie grają po 8h dziennie...

Dodał XnIcRaM 3 Czerwca 2013 o godzinie 20:03

Do dziś sądziłem że wystarczy wszystkie osiągnięcia w jednej lidze zdobyć i już miałem nadzieję że może się uda ale w obecnej sytuacji chyba nie wystarczy mi czasu... :(

Dodał jakup001 3 Czerwca 2013 o godzinie 22:19

Nie chce tu szerzyć defetyzmu, ale jakoś te zmiany nie wzbudzają moich zachwytów. Passywki życia obniżone, resy obniżone, endurance charges zmniejszone, tylko dmg rośnie (a ja mam prawie całe drzewko do survi...). Fakt obrażenia potworów też mają być obniżone, ale jak na razie te zmiany, po początkowym entuzjazmie, nie podobają mi się.

Dodał Grom 3 Czerwca 2013 o godzinie 22:34

Świetna robota z tłumaczeniem! Co do samych zmian zapowiada się ciekawie wreszcie na coś zda się pancerz :) Niestety zapowiadana naprawa desynchronizacji prawdopodobnie nie zostanie dodane w tej łatce.

Dodał ubogimurarz 4 Czerwca 2013 o godzinie 3:19

a co w tym wszystkim jest ta wielka niespodzianka :D?

Dodał frontzz 4 Czerwca 2013 o godzinie 9:45

Ja zostaje w standardowej lidze, za dużo mam do zrobienia w niej a marnować 4 miechy , żeby później nic nie mieć ciekawego się w ogóle nie opyla ;/

Dodał kawrr 5 Czerwca 2013 o godzinie 23:10

Właśnie zauważyłem, że dobrzy ludzie piszą o zmianach:) Będę tu częściej zaglądał. Wiadomo coś więcej na temat: Od aktualizacji orby Fusing Orb oraz Jeweller's Orb będą ZUŻYWAŁY całe quality przedmiotu przez co da im większą szansę na stworzenie większej ilości gniazd lub połączeń między nimi. Zastanawiam się nad tą "większą" szansą. 1% to w końcu też większa szansa:)

Dodał XnIcRaM 6 Czerwca 2013 o godzinie 22:36

Niestety informacji na temat o ile ta szansa jest większa nigdzie nie ma, na domiar złego bardzo ciężko będzie to oszacować.

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama