Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Wersja 0.9.9 - online!

Wersja 0.9.9 - online!

Dodał Grom 10 Maja 2012 o godzinie 0:12


W końcu doczekaliśmy się długo zapowiadanej pełnej listy zmian w nadchodzącej łatce. W tym dowiedzieliśmy się o nowej klasie postaci, nowych klejnotach (gemy) i umiejętnościach, oraz migracji lig ze względu na bardzo duże zmiany w balansie.

Patch już jest gotowy do ściągnięcia zajmuje około 1,3GB.

Dla zainteresowanych bardziej szczegółowe zmiany jakie niesie nowa wersja.

Wersja 0.9.9

  • Migracja wszystkich lig do Legacy
  • Reset wszystkich przyznanych skili pasywnych
  • Wszystkie wartości obrażeń zostały zrównoważone. Teraz wysokopoziomowe bronie zadają mniej szkód niż wcześniej.

Cechy:

  • Dodaliśmy mapę w narożniku. Można ją włączyć w opcjach interfejsu użytkownika
  • Teraz możesz zmieniać kolejność zakładek w skrzyni przeciągając je
  • Dodano totemy. Są to przedmioty które tworzą dodatkowe aury bądź rzucają czary
  • Dodano pułapeki - przedmioty, które można rzucać podczas walki. Posiadają ładunek, który aktywuje się jeśli wrogowie znajdują się w pobliżu niego.
  • Dodano Remote Mines.
  • Poprawiono zachowywanie się potworów, nowy system AI
  • Dodano cooldowns (obecnie tylko dla pułapek)
  • Przedmioty questowe ze skrzyń, teraz pojawiają się dla każdego kolejnego gracza wchodzącego do tej samej instancji do pięciu minut od otwarcia skrzyni.
  • Można przewijać zakładki jeśli posiadasz ich za dużo w skrzyni
  • Dodano dźwięki po zmianie statusu questa lub jego zakończeniu
  • Możliwa manipulacja kolorami w opcjach graficznych post-processing
  • Dodano ogień oraz inne zagrożenia środowiskowe
  • Zmienił się system respawnu tak że potwory mogą pojawiać się w większych grupach
  • Potwory teraz mogą przełączać się miedzy marszem, a biegiem
  • Polepszono nawigacje w pasywnym drzewku skili
  • Ekran social włącza się automatycznie jeśli masz zaproszenie do drużyny

 

Treść:

  • Dodano nową klasę postaci - The Shadow - hybrydę zręczności i inteligencji, będzie dostępna od nadchodzącego weekendu
  • Nowa umiejętność inteligencji - Righteous Fire: rozpala cię magiczny ogień, który spala ciebie i pobliskich wrogów. Obrażenia od czarów są mocniejsze gdy jesteś pod jego wpływem. Efekt kończy się gdy masz 1 pkt życia.  Umiejętność może zostać wyłączona dzięki napojowi Flask of Dousing
  • Nowa umiejętność siły - Decoy Totem: tworzy totem, który wabi pobliskie potwory
  • Nowa umiejętność siły - Rejuvenation Totem: aura regenerująca życie tobie i twojej drużynie
  • Nowa umiejętność siły - Shockwave Totem: postawiony odpycha pobliskich przeciwników zadając im obrażenia
  • Nowa umiejętność zręczności - Whirling Blades: nurkuje w stronę wrogów zadając obrażenia od broni. Działa tylko ze sztyletami, pazurami oraz jednoręcznym mieczem
  • Nowa umiejętność zręczności - Ethereal Knives: miota wachlarz noży przed siebie, które zadają obrażenia fizyczne
  • Nowa umiejętność zręczności - Bear Trap: rzuca pułapkę, która zadaje obrażenia i unieruchamia przeciwnika
  • Nowa umiejętność zręczności - Fire Trap: rzuca pułapkę, która eksploduje gdy zostanie uruchomiona, tworząc powierzchnie palącej ziemi i zadając obrażenia każdemu, kto wejdzie w jej obszar
  • Nowa umiejętność inteligencji - Conversion Trap:  rzuca pułapkę. Potwór, który wejdzie w nią walczy po twojej stronie przez krótki czas
  • Nowa umiejętność zręczności - Freeze Mine: mina, którą możesz zdetonować w dowolnej chwili, zamrażając wszystkich przeciwników w jej okolicy
  • Nowa wspomagająca umiejętność zręczności - Trap: złączone z tym klejnotem umiejętności działają na zasadzie pułapek aktywują się gdy ktoś koło nich przejdzie
  • Nowa wspomagająca umiejętność inteligencji - Remote Mine: złączone z tym klejnotem umiejętności działają na zasadzie min. Aktywują się zdalnie i są sterowane przez właściciela
  • Nowa wspomagająca umiejętność siły - Totem: umiejętności połączone z tym klejnotem działają na zasadzie totemów
  • Nowa wspomagająca umiejętność zręczności - Chance to Flee: umiejętności złączone z tym klejnotem powodują że potwory mają szanse uciec z przerażenia
  • Dodany nowy rodzaj potworów: Nekromanta - wskrzesza poległe potwory
  • Dodano nowy quest w Fetid Pool, wyczyszczenie całej instancji z potworów nagradzane będzie dwoma punktami do cofania przydzielonych pasywnych skili
  • Instancje z bosem Brutus i Merveil są teraz scalone z poprzedzającymi ich arenami. Duże skrzynie zostały usunięte z tych obszarów
  • Zmiana w zakresie zbroi, zmieniono wymagania poziomów oraz parametry i wygląd niektórych z nich
  • Zmieniono nazwę z Cathedral of Bones na Vaal Ruins
  • Odświeżono ikony bohaterów, które są wyświetlane w interfejsie użytkownika
  • Zwiększono rozmiary wielu instancji
  • Uaktualniono ekran wyboru postaci z nowym opisem bohaterów
  • Poprawiono wizualne aspekty gry oraz dźwięki

 

Zmiany potworów:

  • Przywrócono ładunek ataku dla Rhoa. Obecnie szkielety Rhoa występują na Fetid Pool
  • Brutus porusza się szybciej i sygnalizuje swój atak specjalny z wyprzedzeniem
  • Węże teraz częściej zmieniają swoja pozycje na polu walki atakując raz w zwarciu, a następnie z dystansu
  • Oprócz korzystania z różnych klątw, Merveil’s Daughters mogą teraz wezwać Spawn do pomocy przy walce, oraz Exploding Spawn które wybuchają i unieruchamiają swoje cele
  • Zombie na Mud Flats zakopane są w ziemi i wyłaniają się dopiero gdy się zbliżysz
  • Poprawiono zachowanie Scavengers, Sand Spitters
  • Water Elementals dodane zostały do lokacji Tidal Island. Zwiększono ich asortyment czarów lodu
  • Unikalny Rhoa na Mud Flats, Oozeback Bloom ma teraz dodatkowe aury
  • Unikalny boss Necromancer, Kadavrus the Defiler został dodany do Fetid Pool
  • Scavengers w lokacji Ledge teraz czują gniew boga
  • Środowiskowe totemy mogą korzystać ze znanych aur oraz aktywnych umiejętności
  • Hellions w Rocky Climb, Skeleton Archers w Prison, Ghost Archers w Cavern of Woe, i pare bandytów w drugim akcie, oraz węże w Ancient Pyramid używają umiejętności Puncture
  • Skeleton Archers w Rocky Climb oraz łucznicy bandytów w Crossroads używają umiejętności Burning Arrows
  • Goatmen używają częściej Leap Slam, tak samo boss Ironpoint the Forsaken’s używa Rain of Arrows
  • Unikalny boss szkieletów w Lower Prison zwany Chatters, używa Glacial Hammer
  • Skeletal Archers w Lower Prison i Chamber of Sins używają Lightning Arrows
  • Sawbones, boss Necromancer w Upper Prison, przywołuje szkielety oprócz wskrzeszania nieumarłych
  • Nekromanci rzucają przekleństwa takie jak Enfeeble, Critical Weakness i Elemental Weakness
  • The Burning Menace zadaje obrażenia od ognia i podpala za każdym trafieniem
  • Goatmen w Prisoner’s gate zadają obrażenia od błyskawic a szamani rzucają Spark oraz Shock Nova
  • Stranglecharm to nowy boss wodnych elementów znajduje się w Ship Graveyard Cave, ma aurę spowolnienia oraz Ice Nova
  • Duchy w Ship Graveyard Cave oraz pająki w Weaver’s Chamvers używają Flicker Strike
  • Scavengers w Coves oraz małpy w Dread Thicket zdobywają ładunki szału
  • Merveil ma dwie córk - Ambrosia i Amarissa - które zamieszkują jej jaskinie
  • Walka z Merveil jest teraz znacznie trudniejsza zadaje wiecej obrażeń od lodu
  • Para bliźniaczych małp bossów zamieszkuje Old Fields Cave
  • Większość pająków w drugim akcie (oraz pare bossów takich jak np. Plague Ratch w Chamber of Sins) używają Viper Strike
  • Łucznicy szkieletów w  Chamber of Sins używają Poison Arrows
  • The Hideous Abomination obecnie znany jako „Fidelitas, the Mourning” używa Lighting Strike za każdym ciosem
  • Magowie szkieletów w Chamber of Sins używają Spark
  • Łucznicy szkieletów w Church Dungeon używają Split Arrows oraz Frenzy
  • Archbishop Geofri the Abashed - nowy boss szkieletów znajduje się w Church Dungeon: rzuca wiele przekleństw i jest na nie odporny
  • Łucznicy bandytów w Broken Bridge uywaja Explosive Arrow
  • Bestie na Broken Bridge oraz Pools and Streams używają Enduring Cry
  • Kraityn używa Phase Run oraz Flicker Strike
  • Alira’s Guards zadają obrażenia od chaosu, strzelają Poison Arrows
  • Skeletal Knights w Vaal Ruins zadają losowe obrażenia od żywiołów co uderzenie
  • Oak używa Enduring Cry oraz Immortal Call, a także Leap Slam
  • Bandyci w Pools and Streams używają Warlord’s Mark
  • Niektóre drapieżniki w Waterfall Cave mają aurę wysysającą życie z bohaterów
  • Spawn w Waterfall Cave używają Phase Run lub Viper Strike
  • Duchy używające różdżek w Waterfall Cave dostają ładunki mocy co trafienie
  • Magowie szkieletów oraz Chaos Fragments w Ancient Pyramid mają wspomagającą umiejętność multiple projectiles oraz są chronione przez totemy

 

Ogólne zmiany równowagi:

  • Magiczne przedmioty spadają teraz rzadziej. Rzadkie i unikalne bez zmian
  • Zwiększona wartość sprzedaży niezidentyfikowanego przedmiotu magicznego oraz rzadkiego oraz zidentyfikowanych przedmiotów
  • Właściwość "Increased Item Rarity" wpływa teraz nieliniowo na magiczne, rzadkie oraz unikalne przedmioty (mniej wzrasta w przypadku mniej powszechnych przedmiotów).
  • Także w przypadku włałciwości "Increased Item Quantity" ten wzost jest teraz nieliniowy. To pozwali na zwiększonie początkowych wartości i pozwala zbalansowac ekstremalne przypadki
  • Premia do rzadkich przedmiotów oraz ilości z bossów
  • Formuła zdobywania doświadczenia dla gier wieloosobowych została zmieniona. Obecnie lepiej jest tworzyć mniejsze drużyny niż 6 osobowe
  • Obniżenie wymaganego poziomu do 10 dla pierścieni odpornościowych. Oznacza to, że będziemy mogli użyć Sapphire Ring przed starciem z Merveil
  • Zmniejszone wymagania poziomu do pierwszego modu na odporności
  • Zwiększono ilości wysysania życia potworów na wysokich poziomach
  • Zwiększono liczbę ładunków potrzebnych do napełnienia Diamond Flask
  • Tarcze zręczności / inteligencji teraz odzwierciedlają obrażenia napastników
  • Szok nie zostaje usunięty po śmierci przeciwników dzięki czemu Elemental Proliferation działa lepiej
  • Dodanie dodatkowym modyfikacji do obrażeń w puli przedmiotów
  • Zmodyfikowano mody Incrased Item Rarity i Incrased Item Quantity
  • Obrażenia od żywiołów na broniach są teraz bardziej wartościowe na wyższych poziomach
  • Dodano dwa klejnoty jako nagrody z questów. Skorygowano wiele nagród z wyższych poziomów tak by się mniej powtarzały
  • Życie zmniejsza się o połowę po użyciu Caustic Flask

 

Aktywne / wspomagające umiejętności – zmiany:

  • Shack Nova: zwiększono szybkość rzucania czaru
  • Discharge: niewielki buff na uszkodzenia
  • Sweep: zmniejszono koszt many
  • Clarity Aura: zwiększono progresje na wyższych poziomach
  • Chance to Ignite: zwiększono mnożnik many od 100% do 110%
  • Burning Arrow: zwiększono koszty many na wyższych poziomach
  • Hatred Aura: zwiększono obrażenia
  • Lightning Strike: zmniejszone kary obrażenia na pociski od –50% do –20%
  • Elemental Proliferation: zwiększono mnożnik many od 140% do 180%
  • Freezing Pulse: zwiększono prędkość rzucania czaru, zmniejszone koszty many, nieznacznie obniżono obrażenia

 

Pasywne zmiany umijętności:

  • Pain Attunement: zwiększenie obrażeń od 25% do 30%
  • Avatar of Fire: usunięto. Pózniej powróci w poprawionej formie
  • Elemental Equilibrium: teraz zapewnia –25% odporności (było –20%) do żywiołu nie użytego i 25% odporności (było –30%) do zastosowanego żywiołu
  • Uporządkowane elementy pasywne w części drzewka zręczność/ inteligencja
  • Dodano totemy i pułapki w pasywnych umiejętnościach
  • Usunięto Item Rarity oraz Item Quantity z pasywnych umiejętności
  • Obrażenia od podpalenia zostały obniżone w skuteczności
  • Elemental weapon pasywne umiejętności zostały zwiększone w skuteczności
  • Dodano dodatkowe Elemental weapon do pasywnych umijętności po stronie Ranger
  • Małe poprawy w wartości zbalansowane

Poprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, który powodował że potwory lub gracze przesuwali się naokoło
  • Naprawiono błąd, gdzie potwory mogły przestać się poruszać
  • Naprawiono błąd, gdzie szok przenoszony przez Elemental Proliferation był ignorowany przez limit szoku
  • Wielkość chmury Poison Arrow teraz składać się będzie z odpowiedniego promienia
  • Culling Strike prawidłowo wpływa na umiejętności wsparcia Incrased Item Rarity i Incrased Item Quantity
  • Dodano brakujące ikony miast z legendą mapy
  • Panel postaci wyświetla teraz mane i życie za każdego zabitego
  • Naprawiono błąd, gdzie Baleful gem nie może być uzyskany w pewnych styuacjach
  • Naprawiono błąd wyświetlania gniazd
  • Poprawiono ikony umiejętności na ekranie charakteru
  • Sand Spitter - jego pociski nie są już błędnie uznawane do refleksji obrażeń wręcz
  • Naprawiono błąd w obliczeniach obrażeń wspomaganej umiejętności Multiple Projectiles
  • Portale teraz otwierają się bardziej wizualnie niż wcześniej
  • Naprawiono problem z Incrased Melee Damage on Full Life
  • Blood Chieftains będzie wzywał teraz tylko małpy z drzew
  • Naprawiono błąd, gdzie rzadkie potwory otrzymują epitety w ich nazwach za każdym razem
  • Naprawiono błąd, w którym Power Siphon nie mógł złamać beczek
  • Naprawiono błąd, gdzie obrażenia od Firestorm nie były wyświetlane w odpowiednim czasie
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama