Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Restart lig oraz nowa aktualizacja 0.9.12qq

Restart lig oraz nowa aktualizacja 0.9.12qq

Dodał Grom 9 Października 2012 o godzinie 15:44


Akutualizacja 0.9.12qq już dostępna. Szererg zmian jakie wrpowadza miedzy innymi system kar dotyczący odporności na żywioły, oraz balans w skillach przyczyniły się do restartu wszystkich lig i przeniesienia postaci do legacy.

Dodatkowo w nowo rozpoczętych ligach Default i Hardcore startuje specjalny event i oczywiście nagradza najlepszych czołowych graczy, którzy przez pierwszy tydzień i miesiąc będą w top 20 obu lig. 

Patch zajmuje około 200mb.

Wersja 0.9.12qq

Zawartość:

  • Z momentem wgrania aktualizacji odbędzie się migracja wszystkich postaci z ligi Default i Hardcore do Legacy i Legacy HC. To samo dotyczy wszystkich przedmiotów w skrzyni, zostaną one przeniesione do konkretnej ligi z opcją „Remove only”.
  • System kar z odpornością na żywioły w wyższych poziomach trudności zostanie dodany do wszystkich lig. Kary są następujące Cruel –20%, Ruthless –40%, Merciless –60%. Kary nie dotyczą przyzywanych jednostek tj. zombie, szkielety, spectre itp. Jeśli odporność na konkretny żywioł jest poniżej zera, postać dostaje dodatkowe obrażenia od żywiołu. Chaos nie jest brany pod uwagę w karach.
  • Z powodu znacznych zmian w balansie gry konieczny był restart drzewka skili pasywnych u wszystkich postaci. Prawdopodobnie w następnej aktualizacji 0.9.13 nie będzie restartu.

Treść:

  • Brutus ma dodatkowy atak hakiem.
  • Zaktualizowano wszystkie utwory w grze na nowe wersje z soundtracku.
  • Można ponownie użyć Map Device po wykorzystaniu wszystkich wcześniejszych portali.
  • Teraz wklejając dwa razy z rzędu ten sam przedmiot w okno czatu nie będzie pojawiała się informacja „Stale Link”.
  • Zwiększono rozmiar pomieszczenia z Deep Dweller i usunięto dużą skrzynie.
  • Ulepszono różnorodność lokacji Dark Forest.

Balans:

  • Napoje zapewniające odporność teraz działają przez domyślne 3,5 sekundy, wcześniej były to 2 sekundy.
  • Do klejnotów została dodana oddzielna informacja o Damage Effectiveness (skuteczności obrażeń), obrażenia zadawane przez umiejętności nie uległy zmianie. Dotyczy to tylko niektórych klejnotów: Leap Slam, Sweep, Ground Slam, Cleave, Dual Strike, Whirling Blades, Split Arrow, Glacial Hammer i Power Siphon.
  • Bonus 50% obrażeń w Heavy Strike ma wpływ teraz na klejnoty wspomagające i obrażenia od żywiołów. Jest to reprezentowane jako Damage Effectiveness.
  • Zmniejszono bonus obrażeń Flicker Strike z +40% na +25%. Również jest reprezentowany jako Damage Effectiveness.

Zmiany jakości klejnotów:

  • Shield Charge: zmniejszono z 1% obrażeń na 0.35% obrażeń co jeden procent jakości.
  • Phase Run: zmniejszono z 1% obrażeń na 0.5% co jeden procent jakości.
  • Cleave: zmniejszono z 1% szybkości ataku na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Duble Strike: zmniejszono z 1% szybkości ataku na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Whirling Blades: zmniejszono z 1% szybkości ataku na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Frenzy: zmniejszono z 0.35% szybkości ataku na 0.2% co jeden procent jakości.
  • Split Arrow: zmniejszono z 1% szybkości ataku na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Viper Strike: zmniejszono z 0.5% szybkości ataku na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Bear Trap: zmniejszono z 1% obrażeń fizycznych na 0.5% co jeden procent jakości.
  • Ethereal Knives: zmniejszono z 1% obrażeń od pocisków na 0.5% co jeden procent jakości.
  • Increased Critical Strike Chance (klejnot wspomagający): zwiększono z 0.5% szans na krytyczne trafienie na 1% co jeden procent jakości.
  • Melee Physical Damage (klejnot wspomagający): zwiększono z 0.2% na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Critical Strike Multiplier (klejnot wspomagający): zwiększono z 1% mocniejszy cios krytyczny na 2% co jeden procent jakości.
  • Added Chaos Damage (klejnot wspomagający): zmniejszono z 0.5% obrażeń od chaosu na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Stun (klejnot wspomagający): zmniejszono z 2% czasu trwania ogłuszenia na 1% co jeden procent jakości.
  • Cold to Fire (klejnot wspomagający): zmniejszono z 0.7% obrażenia zimna i ognia na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Weapon Elemental Damage (klejnot wspomagający): zmniejszono z 0.5% obrażeń od żywiołów z broni na 0.35% co jeden procent jakości.
  • Melee Damage on Full Life (klejnot wspomagający): zmniejszono z 0.5% obrażeń fizycznych na 0.35% co jeden procent jakości.

Zmiany w drzewku skili pasywnych:

  • Dotarcie do niektórych obszarów drzewka jest prostrze.
  • Teraz dla każdej klasy jest więcej do wyboru odporności na żywioły. 
  • Otwarcie Templara zostało dopakowane.
  • Wczesne i środkowe skile Shadowa zostały dopakowane.
  • Dodano opcje dla klas hybrydowych aby mogły postawić na hybrydową defensywę.
  • Wszystkie skile Energy Shield Delay (rekukcja czasu do regeneracji tarczy) zostały zredukowane z 15% do 10%.
  • Zmieniono obrażenia/szybkość ataku umiejętności pasywnych toporów tak aby miały większe obrażenia, a mniejszą szybkość ataku.

Naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, w którym totemy mogły źle wycelować w pobliskie potworki.
  • Naprawiono błąd, w którym potwory i przyzwane jednostki nie mogły mieć powyżej 5 % szans na cios krytyczny.
  • Naprawiono pare zwiech spowodowanych błędami graficznymi.
  • Naprawiono zwieche serwera, która mogła wystąpić podczas używania Raise Spectre Totem przy niektórych potworach.
  • Naprawiono zwieche serwera, która mogła wystąpić kiedy przyzwane potwory dostawały szanse na blok od umiejętności pasywnej Necromantic Aegis.
  • Naprawiono zwieche, która mogła wystąpić podczas walki z nekromanckim bossem Sawbones.
  • Naprawiono błąd, w którym przyzwane jednostki w ligach Turbo lub w mapach mogły mieć nieodpowiedni bonus do szybkości.
  • Naprawiono problem związany z paskiem umiejętności, w którym niewłaściwie wyświetlane były wyłączone umiejętności ze względu na różne okoliczności. 
  • Naprawiono pare problemów związanyh z rozłączaniem się graczy podczas Fairgraves Quest. 
  • Naprawiono błąd, w którym potwory na wysoko poziomowych lokacjach miały źle policzyne obrażenia dla czaru Firestorm.
  • Naprawiono błąd, w którym obrażenia z Frenzy pojawiały się zbyt późno dla broni dystansowych.
  • Naprawiono błąd, w którym mogła być wyświetlana niewłaściwa ilość ładunków wokół postaci.

Dodatkowo wypuszczono małą łatkę.

Patch 0.9.12r

  • Naprawiono błąd klienta który występował podczas walki z Brutusem.
  • Naprawiono błąd z zachowaniem się potworów i przyzwanych jednostek.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama