Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Pełna lista zmian aktualizacji 0.11.4

Pełna lista zmian aktualizacji 0.11.4

Dodał Grom 16 Sierpnia 2013 o godzinie 8:48


 

Mamy już pełną listę zmian z nadchodzącej aktualizacji, która prawdopodobnie zostanie wgrana na serwery w poniedziałek lub wtorek. Patch będzie zajmował sporo miejsca (około 1,5GB) wynika to z tego że konieczne jest pobranie nowych mniejszych rozmiarów plików graficznych dzięki czemu gra powinna działać znacznie płynniej.

Wersja 0.11.4

Funkcje:

  • Niektóre obszary mają teraz w swoim środowisku zwierzęta, które pojawiają się w okolicy.
  • Ikony informacyjne w lewym górnym rogu ekranu mają teraz obramowanie zależne od ich rodzaju. Buffy mają białe obramowanie, debuffy czerwone, napoje złote, inne elementy (takie jak ładunki, liczniki czasu umiejętności) mają szare obramowanie. Przyzwane jednostki mają stary ścięty styl obramowania.
  • Banery lig w zakładce społeczności wyświetlają się poprawnie.
  • Incinerate ma teraz ikonę z informacją na jakim etapie jest w czasie czarowania.
  • Znacznie zoptymalizowano rozmiar plików graficznych. Dzięki czemu powinien zmniejszyć się czas ładowania lokacji, użycia pamięci i problemów związanych ze stabilnością gry.
  • Liczne zmiany zostały wprowadzone na obszarze Lunaris Temple, aby zmniejszyć użycie pamięci.
  • Poprawiono wydajność w lokacji The Docks.

Zawartość:

  • Dodano nową umiejętność Reave bazującą na zręczności i inteligencji: Atak małego obszaru frontonie od postaci. Każdy kolejny cios za pomocą Reave zwiększa obszar działania. Obszar restartuje się jeśli w krótkim okresie czasu nie zostanie zadany żaden cios. Działa tylko ze sztyletami, szponami i jednoręcznymi mieczami.
  • Reave jest dostępny dla Shadowa i Rangera na poziomie Normal z zadania „Enemy at the Gate”. Duelist i Witch mogą go zdobyć z „Mercy Mission” na poziomie Normal a Marauder z „Delving into Sin” również poziom Normal.
  • Dodano pięć nowych unikalnych przedmiotów, trzy z nich zostały zaprojektowane przez społeczność. Jeden jest z nich jest dostępny przez receptę.
  • Dodano dwa nowe płatne efekty – Lightning Weapon Effect i Skull Hood.
  • Walka z bosem Weaver została zaktualizowana. Weaver ma nową umiejętność bazującą na Ethereal Knives i dużo dodatkowych pająków. Jest to szczególnie trudne na wyższych poziomach trudności. Zostały dodane także pająki które ześlizgują się po pajęczynach z sufitu.
  • Następujące unikalne przedmioty mają grafikę 3D – Rime Gaze,  Bringer of Rain, Marohi Erqi i Chober Chaber.
  • Wygląd pancerza Plate Vest został zmieniony w 2D i 3D.
  • W lokacji Vaal Ruins znajdują się teraz pochodnie, które zapalają się kiedy do nich podchodzisz.
  • Kołczany mają teraz trójwymiarową grafikę dopasowaną do ich wyglądu 2D.
  • Zaktualizowano muzykę podczas walki z Vaal Oversoul.
  • Trudniej przemknąć się niezauważonym koło posągów w lokacji Marketplace.
  • Układ lokacji Docks został zmieniony w celu zwiększenia wydajności.
  • Stopniowo poprawiono dźwięk, grafikę, efekty i środowisko.

Balans:

  • Zwiększono Inner force z 12% na 15%.
  • Shaggy Monostrosities mają teraz spłaszczoną  degenerację w oparciu o ich poziom, a nie w procentach życia dotkniętych celów.
  • Zmieniono mod w unikalnym przedmiocie Soul Taker z „Melee attacks can’t fail based on cost” na „Insuffcient Mana dosn’t prevent your Melee Attacks”. To oznacza że nie będzie wpływało na używanie Blood Magic. (Zamiast zabijać postać, umiejętność zawiedze).
  • Vaal Fallen nie jest już klasyfikowany jako nieumarły, więc nie może zostać wskrzeszony przez Necromancers.
  • Potwory inne niż Kraityn mają teraz cooldown na używanie Flicker Strike.
  • Freeze mine  działa teraz z Cold Penetration.
  • Tempest Shield może teraz zdobyć więcej niż jeden ładunek na użycie umiejętności.

Naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, w którym po zmianie lokacji aury mogły nie zostać właściwie uaktualnione pod względem ich poziomu i właściwości.
  • Nazwy drzwi zostały ponownie pokazane po naprawieniu problemów z poprzedniej łatki.
  • Poprawiono ustawianie totemów aby zapobiec przypadkowi, w którym użycie skila mogło nie pasować na obszarze z wieloma totemami. 
  • Został poprawiony materiał Zahndethus' Cassock tak aby poprawnie pokazywał cień.
  • Naprawiono błąd, w którym światło bossa mogło się odbijać od ukrytych potworów.
  • Naprawiono błąd związany z Ethereal Knives, który mógł powodować podejście bliżej do celu niż potrzeba gdy zasięg jest powiększony za pomocą "projectile speed" (szybkość pocisków).
  • Naprawiono błąd, w którym Infernal Blow i Dominating Blow mogły zostać przydzielone do celu mimo niecelnego uderzenia.
  • Naprawiono błąd, w którym mogłeś dostać wyssaną tarczę energii nawet po śmierci.
  • Naprawiono błąd, w którym motylki mogły niewłaściwie pojawić się na przeciwniku. (fajne błąd nie?)
  • Naprawiono błąd, w którym przywołane jednostki mogły uzyskać twoje ładunki z napojów mimo, że ich czas minął.
  • Naprawiono problem, w którym poruszanie się dzięki Whirling Blades mogło nie ochronić przed obrażeniami.
  • Naprawiono drobny błąd w panelu postaci w pokazywaniu celności drugiej broni.
  • Poprawiono opis statystyk dla Melee Splash.
  • Jeżeli Oak wyjdzie ze swojej wioski, to jest teleportowany z powrotem do niej. 
  • Naprawiono błąd, w którym zamiana klejnotu, który zapobiega ubraniu przedmiotu, na klejnot z niższym poziomem mogło nie uaktywnić ponownego sprawdzania dla tego przedmiotu.
  • Naprawiono błąd wiązany z umiejętnością masowego wskrzeszania bossa Coward's Trial.
  • Naprawiono błąd, w którym bronie, które nie powinny mieć fizycznych obrażeń dostawały je poprzez jakość.
  • Naprawiono zwiechę instancji serwera związaną z Arctic Armour.
  • Naprawiono zwiechę instancji serwera związaną z Searing Bond.
  • Naprawiono zwiechę instancji serwera związaną z Minion Instability.
  • Naprawiono zwiechę instancji serwera związaną ze znajdowanie ścieżek.
  • Naprawiono zwiechę instancji serwera związaną z aurami
  • Naprawiono rzadką zwiechę klienta związaną z Explosive Arrow.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał Seddsify 23 Sierpnia 2013 o godzinie 18:39

Jeżeli chodzi o te niby płynniejsze działanie gry to osobiście nie widzę żadnej różnicy.

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama