Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Pełna lista zmian aktualizacji 1.0.0

Pełna lista zmian aktualizacji 1.0.0

Dodał Grom 23 Października 2013 o godzinie 0:28


Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy premiery Path of Exile do której pozostało niespałna 19 godzin, a już teraz można zapoznać się z pełną listą zmian.

Wersja 1.0.0

Notka:

  • Ze względu na znaczne zmiany w balansie wszystkie istniejące postacie dostają darmowy restart drzewka pasywnego. Aby go użyć wystarczy w oknie drzewka kliknąć „Reset all Passives”.
  • Nowa postać Scion jest dostępna po uwolnieniu jej ze Sceptre of God. Wyjątek stanowią istniejące konta, które ukończyły grę na poziomie Normal przed aktualizacją.
  • Path of Exile Terms of Use (warunki korzystania) zostały zaktualizowane. Podczas pierwszego logowania się na stronę internetową lub do gry, wymagane będzie zapoznanie się z nią i akceptacja.

Nowe cztero-miesięczne ligi:

  • Nowe cztero miesięczne ligi to świetna okazja do nowego startu. Wszystkie poprzednie postacie i przedmioty oczywiście w dalszym ciągu są dostępne w ligach Standard i Hardcore. Jednak nowe ligi startują ze świeżą ekonomią i są pełne nowych wyzwań!
  • Nowe ligi mają również nowy zestaw ośmiu wyzwań. Jeśli ukończysz wszystkie z nich to otrzymasz ekskluzywną Domination/Nemesis koszulkę. Wyzwania w poprzednich cztero-miesięcznych ligach ukończyło 61 graczy.
  • Domination: Nowa liga zawiera różnorodne i potężne kapliczki (Shrines), które występują na terenie całego Wraeclast. Potwory znajdujące się w pobliżu są pod ich wpływem otrzymując znaczące premie do walki lub dające ochronę. Możliwe jest oznaczenie kapliczki (Shrine) i przejęcie na chwilę potężnych bonusów. Jest to z reguły bardzo niebezpieczne, jednak opłacalne jeśli się powiedzie. Jednym z wyzwań w nowej lidze jest oznaczenie każdego typu kapliczki (shrine).
  • Nemesis: Nemesis jest to liga Hardcore (postacie, które zginą, zostają przeniesione do ligi Standard). Rzadkie potwory mają jedną z puli nowych modyfikacji Nemesis, co sprawia że walka z nimi jest znacznie trudniejsza. Jedno z osiągnięć jest zabicie każdego potwora z nową modyfikacją.
  • Do nowych lig zostanie dodane pięć nowych typów bazowych przedmiotów – cztery z nich to napoje i pierścień.
  • Prismatic Ring nie może wypaść w lidze Dominaton i Nemesis, ale może zostać stworzony przy pomocy nowej receptury. Unikalny Prismatic Ring w dalszym ciągu może wypaść w tych ligach.
  • Jest sześć nowych unikalnych przedmiotów dostępnych w obydwu ligach, jeden nowy dostępny tylko w Domination oraz jeden w Nemesis.
  • Klejnot wspomagający Item Quantity nie jest dostępny w nowych ligach.
  • Mod Increased Item Quantity nie pojawia się na przedmiotach magicznych i rzadkich w tych ligach.

Zawartość – główna:

  • Dodano nową klasę postaci Scion. Jest wyspecjalizowana we wszystkich trzech głównych atrybutach (Sile, Zręczności i Inteligencji), startuje w centralnej części drzewka skili pasywnych. Jest dostępna dopiero po odblokowaniu jej podczas gry na poziomie Normal.
  • Dodano sześć nowych lokacji we wszystkich trzech poziomach trudności. Są też trzy nowe zadania.
  • Dodano główną finałową walkę z bosem.
  • Dodano osiem nowych końcowych map wraz z nowym 78 poziomem.
  • Dodano 11 nowych unikalnych przedmiotów, trzy z nich zostały zaprojektowane przez społeczność, a osiem z nich dostępnych jest tylko w nowych ligach.
  • Dodano dwa nowe płatne efekty Halloween – Demon Hand Pet i Decapitation Helmet Skin. Są one dostępne w sprzedaży do końca 1 listopada.
  • Dodano sześć nowych typów potworów, trzy z nich występują na nowych obszarach. Pozostałe trzy występują na wcześniejszych obszarach, np. Scavangers z początku pierwszego aktu zostały zastąpione przez Cannibals.
  • Wiele istniejących potworów otrzymało nowe umiejętności po dodaniu do nowych lokacji.
  • Dodano nowego Rogue Exile – Xandro Blooddrinker, zwycięzcę konkursu „Well Dressed Exile”.
  • Enternal Labolatory zostało wizualnie ulepszone i przeniesione do lokacji Solaris Temple. Na poziomie Normal i Cruel zawiera fabułę.
  • Dodano nową klątwę Silence, z której mogą korzystać potwory.

Zawartość- Nowe Umiejętności:

  • Dodano nowy klejnot bazujący na Sile i Zręczności – Spectral Throw: Rzuca widmową kopię broni do walki w zwarciu. Leci i wraca z powrotem do właściciela w wirującym ataku, który uderza przeciwników na swojej drodze.
  • Dodano nowy klejnot bazujący na Sile i Inteligencji – Animate Guardian: Ożywia broń w zwarciu lub pancerz, dodając je do niewidzialnego strażnika walczącego po twojej stronie. Ożywianie wielu przedmiotów dodaje je do tego samego strażnika. Strażnik zabity na arenie PvP nie traci swoich przedmiotów.
  • Dodano nowy klejnot bazujący na Zręczności i Inteligencji – Animate Weapon: Ożywia bron do walki w zwarciu, która walczy po twojej stronie. Nie ma limitu na ilość broni jaką możesz ożywić.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający bazujący na Zręczności – Slower Projectiles.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający bazujący na Sile – Reduced Duration.
  • Dodano nowy typ klejnotów wspomagających - Trigger Gems (wyzwalający klejnot), połączone go z innymi umiejętnościami może je automatycznie uruchomić. Zostało dodane sześć takich klejnotów w aktualizacji.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Inteligencji – Curse on Hit.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Zręczności i Inteligencji – Cast on Crit.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Sile i Inteligencji – Cast on Melee Kill.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Zręczności i Inteligencji – Cast on Death.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Sile i Inteligencji – Cast when Damage Taken.
  • Dodano nowy Trigger Support Gem (klejnot wyzwalający) bazujący na Inteligencji i Zręczności – Cast when Stunned.
  • Dodano nowy Kluczowy Pasywny Skill – Mind over Matter: 30% z otrzymywanych obrażeń zabierane jest wpierw z many zamiast z życia.
  • Dodano i zbalansowano Kluczowy Pasywny Skill – Avatar of Fire: 50% twoich obrażeń fizycznych jak i od błyskawic oraz zimna konwertowane jest na obrażenia od ognia. Nie możesz zadawać innych obrażeni niż od ognia.

Główne Funkcje:

  • Dodano system osiągnięć. Osiągnięcia (Archivements) są nieco łatwiejsze do wykonania niż Wyzwania (Challenges) i mogą być ukończone w każdej lidze. Osiągnięcia będą dodawane systematycznie co twa tygodnie.
  • Dodano nową stronę profilu gracza. Która zawiera listę twoich dokonań w wielu kategoriach (wyścigi, PvP, wyzwania, osiągnięcia) i pozwala przypiąc wyniki z których jesteś dumny.
  • Zespół producentów i osoby które kupiły zestaw Gold, Diamond, Exalted, Enternal, Ruler są teraz na liście game credits.
  • Waypointy, lokacje z zadaniami i glify z opowieściami zostały zaktualizowane aby wyglądały lepiej na minimapie.

Funkcje – Gildie:

  • Zostały dodane Gildie! Aby założyć, trzeba użyć zakładki Społeczność (Social). Gildie mogą mięć początkowo 30 osób, aby zwiększyć pojemność potrzebne będzie zakupienie dodatkowych miejsc.
  • Są trzy rodzaje rang w gildii – Leader, Office i Member. Leader może zmieniać uprawnienia. Office może zapraszać osoby do gildii.
  • Istnieje kanał czatu gildii (włączamy go symbolem &). Kanał obejmuje wszystkie rodzaje lig.
  • Potężne gildie mogą zdobyć tagi które pojawiają się obok imion członków gildii na czacie. Wymaga to jednak do poświecenia zestawu map końcowych, jedna litera bądź symbol odpowiada jednemu takiemu zestawowi map. Tagi są unikalne a niektóre symbole są rzadsze od pozostałych.
  • Możliwe jest zakupienie Premium Guild Stash Tabs, która pozwala na przechowywanie przedmiotów gildii. Można ustawić uprawnienia dla różnych rang w celu wyświetlania, dodawania i zabierania przedmiotów.
  • Zakupy są obsługiwane przez lidera gildii. Gracze mogą odwiedzić stronę gildii na pathofexile.com i dofinansować ją w postaci punktów na mikrotransakcje.
  • Wyzwania dla gildii zostaną dodane już niedługo!

Funkcje – PvP:

  • Dodano rozgrywkę Capture the Flag w rozgrywkach PvP. Dostępna jest ona u Greust i Maramoa na poziomie Merciless. Dozwolone rozmiary drużyny to 3v3 i 6v6.
  • Turnieje Rapid-fire PvP odbędą się w pierwszym sezonie PvP, który wystartuje trzy tygodnie po premierze gry. Może pojawić się też parę testowych turniejów przed sezonem.
  • Dueling będą dodane już wkrótce.

Funkcje – Mniejsze:

  • Magiczne i rzadkie potwory mają teraz nowy efekt aby wskazać ich obecność. Światło zostało usunięte z wielu rzadkich i unikalnych potworów.
  • Logo Path of Exile na ekranie startowym jest teraz w 3D.
  • Poprawiono wygląd metalu w silniku graficznym.
  • Zmieniono kolor tekstu w czacie Twitcha na turkusowy ponieważ czat gildii jest szary.
  • Silnik graficzny został bardziej zoptymalizowany.
  • Gracze nie mogą zużyć lub zarezerwować ostatniego punktu życia używając Blood Magic.
  • Obrażenia od chaos mają teraz własne miejsce w oknie opisu przedmiotu.
  • Poprawiono oznaczenia terenu aby zapobiec blokowaniu się postaci w niektórych obiektach.

Zawartość – Mniejsza:

  • Merciless PvP jest teraz dostępna u Maramoa zamiast Greust.
  • Niektóre klejnoty niedostępne wcześniej z zadań są teraz dostępne z nowych pobocznych misji. Nowe Trigger Gems (klejnoty wyzwalające) są dostępne również z nowych zadań. Inne poboczne misje oferują użyteczne napoje i rzadkie przedmioty.
  • Zadania na poziomie Merciless „Sharp and Cruel” i „Sever the Hand” oferują teraz rzadkie przedmioty jako nagrodę zamiast klejnotów.
  • Niektóre potwory mają nową modyfikacje „Far Shot”, która zadaje mniejsze obrażenia na bliskim dystansie a większe na dalszej odległości.
  • Lokacja Crematorium została zmniejszona do jednego poziomu.
  • Waypoint w lokacji Slums został przeniesiony do Crematorium.
  • Lokacja Solaris Temple została zmniejszona do dwóch poziomów. Waypoint znajduje się teraz w Solaris Temple Level 2.
  • Boss Shock i Horror z mapy Torture Chamber został odnowiony.
  • Dwa unikalne przedmioty Starkonja’s Head i Hyrri’s Ire mają teraz swój wyglad 3D.
  • Efekt Infernal Blow został ulepszony.
  • Dodano nowy efekt portalu wraz ze specjalnymi portalami do map.
  • Niektóre z lokacji mają zmienione nazwy.
  • The Coast (wcześniej The Tarraces) ma nowy rodzaj skrzyń.
  • Nowy efekt lodu na ziemi wygląda niesamowicie.
  • Usunięto kilka wozów z mapy Arsenal.
  • Dostosowano rozmiar mapy Jungle Valley.
  • Dostosowano rozmiar mapy Spider Forest.
  • Dostosowano gęstość potworów w mapie Promenade.
  • W dalszym ciągu zostają poprawione efekty dźwiękowe, grafika i środowisko.

Zmiany w balansie – ogólnie:

  • Zrównanie doświadczenia zostało zmienione do stopnia 2% kary w przypadku zbyt wysokiego lub niskiego poziomu postaci (zanim zostanie podzielone na wszystkich członków party). To znaczy, że farmienie na lokacjach które nie są mapami end-game’owymi umożliwi nam wbicie teraz 100lvla. 
  • Postacie otrzymują teraz 8pkt. Życia na poziom zamiast 6pkt.
  • Zwiekszono życie potworów dla każdego członka party o 25% na poziomie Cruel i o 50% na poziomie Merciless.
  • Shock został zredukowany do 30% z 40% na każdym ładunku (maksymalnie 90% wiecej obrażeń zamiast 120%)
  • Oślepieni gracze mają teraz mniejsza widoczność.
  • Obrażenia odbite od potworów zredukowane do 15% z 18%
  • Ilość startowych atrybutów dla każdej postaci wynosi teraz w sumie 60 zamiast 58.

Zmiany w balansie – przedmioty:

  • Zmieniono 40% bonus Quantity od każdego członka drużyny na 40% bonus Rarity. Czestotliwość wypadania Waluty jak i Kamienie z umiejętnościami zostanie nie zmieniona.
  • Statystyki "item quantity" i "item rarity" zostały zmienione tak, że przy większych wartościach są mniej efektywne.
  • Drop przedmiotów z bossów: Merveil, Brutus, Vaal Oversoul, Piety I Dominus zostały znacznie zwiększone na poziomach trudności Cruel i Merciless.
  • W trakcie używania Orb of Fusing, masz o 233% wiekszą szanse na połączenie 4 dziur i 25% większą szansę połączenie 5 dziur.
  • Bazowa wartość Prismatic ringów została lekko zmniejszona.
  • Obrażenia dla dwuręcznych broni zostaną zwiększone.
  • Zostaną dodane nowe statystyki dla obrażeń fizycznych i żywiołów dla broni dwuręcznych.
  • Łuki również dostaną zwiększone obrażenia i nowe statystyki jak w przypadku broni dwuręcznych dla obrażeń fizycznych, jednak obrażenia żywiołów będą takie same jak dla broni jednoręcznych. 
  • Kostury otrzymają nowe statystyki dla obrażeń magicznych charakterystyczne dla broni dwuręcznych. 
  • Niektóre z najrzadszych unikatów mogą wypaść teraz tylko i wyłącznie na mapach End-Game’owych
  • Częstotliwość wypadnia Waluty Glassblower's Bauble została znacznie zmniejszona.
  • W przypadku oddania do sklepu trzech sztuk mapy Bazaar, otrzymamy teraz mape Academy zamiast Precinct, jak było do tej pory.
  • Łuki Maraketh Bow i Harbringer Bow otrzymają teraz nowe bazowe statystyki. Maraketh Bow otrzyma zwiekszone obrażenia elementarne a Harbringer Bow otrzyma Lokalnie zwiększoną szanse na uderzenie krytyczne.
  • Statystyka „Resplendent” nie może już więcej zostać zrobiona w tarczy.
  • Obrona wszystkich tarcz zostala obniżona o 17%.

Zmiany w balansie - przedmioty unikalne:

  • Następujące przedmioty unikalne zostały ulepszone. Użycie na nich Divine Orb sprawi że zostaną na nich wylosowane nowe mody i zakresy statystyk.
  • Kaom's Primacy: mod "Increased Physical Damage" został zwiększony.
  • Malachai's Simula: mod "Increased Mana Cost of Skills" został zmniejszony.
  • Hrimnor's Hymn: mod "Increased Physical Damage" został zwiększony.
  • Rigvald's Charge: mod "Attack Speed" został zwiększony.
  • Hyrri's Ire: mod "Increased Evasion" został zwiększony. Dodatkowo Acrobatics daje teraz większą szansę na unik.
  • Ondar's Clasp: mody "Attack Speed on Full Life" i "Movement Speed on Low Life" zostały zwiększone.
  • Kaltenhalt: mod "Reflected Cold Damage" został zwiększony.
  • Ambu's Charge: mod "Increased Armour and Energy Shield" został zwiększony.
  • Devoto's Devotion: "mod Attack Speed" został zwiększony.
  • Ungil's Gauche: mod "Block While Dual Wielding" został zwiększony.
  • The Covenant: mod "Increased Energy Shield" został zwiększony.
  • Pillar of the Caged God: mod "Increased Physical Damage per 10 Strength" został zwiększony.
  • Lightbane Raiment: mody "Increased Armour and Energy Shield", "Chaos Damage reflected to melee attackers" i "Chance to Create Desecrated Ground" zostały zwiększone.
  • Zahndethus' Cassock: mod "Added Lightning Damage", "Chaos Resistance" i "Chance to Create Consecrated Ground" zostały zwiększone.
  • Następujące przedmioty unikalne zostały osłabione. Użycie na nich Divine Orb sprawi że zostaną na nich wylosowane nowe mody i zakresy statystyk.
  • Facebreaker: mod "More Unarmed Physical Damage" został zmniejszony.
  • Soul Taker: mod "Increased Physical Damage" został zmniejszony.
  • Wondertrap: mod "Increased Movement Speed" został zmniejszony.
  • Rainbowstride: mod "All Elemental Resistances" został zmniejszony.
  • Shavronne's Wrappings: mod "Increased Energy Shield" został zmniejszony.
  • Thunderfist: mod "Lightning Damage" został zmniejszony.
  • Auxium: mod "Weapon Elemental Damage" został zmniejszony.
  • Następujące przedmioty unikalne zostaną zmnienione w większym zakresie:
  • Kaom's Heart: mod "Increased Life" został zmniejszony do 500. Mod "Increased Fire Damage" został dodany. Użycie Divine Orb zaktualizuje tylko wartość życia.
  • Bramblejack: mod "Melee Damage Reflect" został zwiększony. Przedmiot posiada teraz również dodatkowe życie. Użycie Divine Orb zaktualizuje tylko mod "Melee Damage Reflect".
  • Sadima's Touch: teraz wymaga 11 poziomu postaci do założenia.
  • Rat's Nest: stała wartość zwiększająca Evasion została zmieniona na procentową. Istniejące przedmioty będą miały zmieniony mod ale ze starą wartośćią. Użycie Divine Orb zaktualizuje tą wartośc do nowego zakresu. Dodatkowo mody "Increased Global Critical Strike Chance" i "Attack Speed" zostały ulepszone.

Zmiany w balansie - Potwory:

  • Piety the Empyrean na mapie Shrine i Shadow of the Vaal na mapie Maze mają teraz zdecydowanie lepszego dropa.
  • Koszt umiejętności i poziom many potworów zwiększają się teraz proporcjonalnie z ich poziomem w bardziej naturalny sposób.
  • Opisy właściwości magicznych i rzadkich potworów są bardziej zwięzłe, tak aby łatwiej byłoby je odczytać podczas walki.
  • Zmieniono nazwę prefixu potworów dotyczącego celności z The Unwavering na Precise.
  • Bosowie map mają zredukowaną o 60% siłę klątw (wzrost z 50%).
  • Bosowie aktu mają zredukowaną o 70% siłę klątw (wzrost z 40%).
  • Rogue Exiles mają zredukowaną o 50% siłę klątw (wzrost z 0%).
  • Grapplers użyją Discharge, kiedy będą mieć dowolny rodzaj ładunku, a nie tylko ładunek mocy.

Zmiany w balansie - umiejętności aktywne:

  • Zużycie many przez następujące umiejętności zostało zmniejszone: Ethereal Knives, Flame Totem, Searing Bond, Fire Trap, Detonate Dead, Shock Nova, Firestorm, Arc, Split Arrow i Whirling Blades.
  • Zużycie many przez następujące umiejętności zostało zwiększone: Discharge, Elemental Hit i Dual Strike.
  • Elemental Hit: Progresja obrażeń zaczynając od 1 poziomu została zmniejszona.
  • Spark: Obrażenia zostały zwiększone na niższych poziomach. Czas życia pocisków znacząco zmniejszony.
  • Bear Trap: Obrażenia na wyższych poziomach zmniejszone (około 40% na 15 poziomie).
  • Fire Trap: Obrażenia na wyższych poziomach zmniejszone (około 30% na 15 poziomie).
  • Arc: Obrażenia zostały zwiększone o 23%.
  • Flame Totem: Obrażenia na wyższych poziomach zmniejszone (około 10% mniej obrażeń na 15 poziomie).
  • Lightning Trap: Obrażenia na wyższych poziomach zmniejszone (około 10% mniej obrażeń na 15 poziomie).
  • Devouring Totem: Wysysanie życia zostało przeskalowane i skorygowane. Teraz wysysa również manę jeżeli ciała zostały zużyte. Teraz też zużywa ciała gdy nie masz many lub życia.
  • Righteous Fire: Bonus do obrażeń startuje z 40% zamiast 30% ale jest zwiększany jedynie o 1% co poziom, zamiast 3%.
  • Cleave: Kara do obrażeń od walki dwoma brońmi dotyczy teraz również obrażeń od żywiołów.
  • Critical Weakness: Bonus do mnożnika obrażeń krytycznych zmniejszony o około 20% na wszystkich poziomach.

Zmiany w balansie - aury:

  • Dla wszystkich aur: zwiększony obszar działania. Bonus z jakości do AoE został podwojony.
  • Koszt many dla wszystkich aur (oprócz Clarity i Purity) został zmieniony na 60%. Blood Magic jest bardzo silny, ponieważ aury są potężne, a rezerwacja many może zostać znacząco zmniejszona za pomocą pasywów, przedmiotów i klejnotów wspomagających.
  • Anger: Obrażenia zostały zwiększone.
  • Wrath: Obrażenia zostały zwiększone.
  • Hatred: Zwiększenie obrażeń zostało zwiększone.
  • Purity: Maksymalna odporność została zmniejszona.
  • Haste: Sybkość ataku, rzucania czarów i poruszania się zostały zwiększone. Haste zapewnia teraz taką samą progresję AoE jak inne aury.
  • Vitality: Regeneracja życia została zwiększona..
  • Discipline: Przydzielona tarcza energii została zwiększona.
  • Grace: Przydzielone uniki zostały zwiększone.
  • Clarity: Regeneracja many została zwiększona o około 15% na wszystkich poziomach.

Zmiany w balansie - klejnoty wspomagające:

  • Weapon Elemental Damage: Zmniejszono koszt many. Obrażenia zmniejszone o 21%.
  • Spell Totem: redukcja obrażeń zwiększona z 40% do 50%.
  • Ranged Attack Totem: redukcja obrażeń zwiększona z 40% do 50%.
  • Remote Mine: jakość daje teraz bonus do szybkości stawiania miny.
  • Trap: Zwiększenie obrażeń zmniejszone na wszystkich poziomach o średnio 5%.

Zmiany w balansie - drzewko umiejętności pasywnych:

  • Dwa nowe kluczowe pasywki zostały dodane (patrz dział "zawartość")
  • Centrum drzewka zostało znacznie przebudowane związku z nową klasą.
  • Kilka grup i kluczowych pasywek zostało przesuniętych.
  • Acrobatics i Phase Acrobatics zostały ulepszone i zapewniają teraz 30% szansy na odskok.
  • Większość procentowych pasywek dających życie zostało zwiększonych o 2%. Część została usunięta lub połączona z pobliskimi węzłami.
  • Małe pasywki dające odporność na chaos zostały usunięte lub zintegrowane z sąsiadami.
  • Do kilku grup pasywek zwiększających obrażenia dodano bonusy defensywne.
  • Shadow dostał lepszy dostęp do many w początkowej fazie. Mana została dodana do jednego z pasywek z życiem, a Mental Acuity zapewnia teraz o 20% zwiększoną regenerację many.
  • U Maraudera zostały zwiększone bonusy do siły w znaczących pasywkach zwiększających obrażenia wręcz. Uniwersalna grupa pasywek oferuje teraz także zmniejszenie zużycia many.
  • Pasywki u Witcha dające bonus do napojów z życiem zostały zmienione na pasywki zwiększające efekt działania wszystkich napojów. Węzły zwiększające obrażenia z czarów zostały polepszone.
  • Kilku znaczących pasywkom zmieniono nazwy.
  • Nowa znacząca pasywka o nazwie Arcane Vision została dodana: "Promień światła jest określany na bazie tarczy energii zamiast życia".

Poprawione błędy:

  • Nie można już użyć Orb of Fusing na przedmiocie, który ma wszystkie gniazda połączone ani Jeweller's Orb na przedmiocie z maksymalną ilością gniazd.
  • Klient potrafi teraz rozpakować plik Content.ggpk, który jest oznaczony jako 'tylko do odczytu'. Ten problem występował gdy plik był ściągany z torenta.
  • Zablokowano wyrzucanie przedmiotów podczas walk PvP.
  • Naprawiono błąd, w którym mogłeś użyć płatnej skórki na przedmiocie, który już ją miał przez zastosowanie Skin Transfer.
  • Eternal Orb nie będzie niszczył już przedmiotów przechowywanych przez Skin Transfer.
  • Przetransferowane skórki wyświetlają się teraz poprawnie w momencie, kiedy przedmiot jest załączony na czacie.
  • Firestorm już nie będzie zrzucał kuli ognia poza obszar widzenia celu.
  • Naprawiono problem związany z odgrywaniem dźwięku z Tempest Shield.
  • Naprawiono błąd, w którym załączanie przedmiotów mikrotransakcji na forum nie działało poprawnie.
  • Naprawiono błąd w misji the Way Forward, w której kolce w Prisoner's Gate mogły nie zostać podniesione, w przypadku, gdy już otworzyłeś przejście, ale nie widziałeś jeszcze Piety zastawiającej kolce.
  • Naprawiono błąd w działaniu Arc, w którym pierwszy promień łańcucha usiłował wycelować w rzeczy poza jego zasięgiem.
  • Naprawiono błąd, w którym klient mógł przestać cokolwiek wyświetlać, kiedy zostało wydane polecenie "move" w oknie.
  • Niedźwiedzie, które mają mod Degeneration i generują aurę na podstawie moda, tworzą teraz swoją aurę Degeneration poprawnie
  • Naprawiono błąd, w którym życie zdobywane na uderzenie za pomocą czarów przy użyciu Cybil's Paw, było wyświetlane nieprawidłowo.

 

Tłumaczyli: Grom, debe, HeniekHardkor, ubogimurarz.

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał d0mi3l 23 Października 2013 o godzinie 8:23

Hallowen'owe przedmioty są do końca 1 Listopada a nie do końca 1 Października. :)

Dodał HeniekHardkor 23 Października 2013 o godzinie 9:48

Zmienili w nocy info odnośnie aur, purity też zostaje tak jak było (razem z clarity), czyli 40%.

Dodał jakup001 23 Października 2013 o godzinie 11:27

To zajebiście :) Musiał się straszny szum na oficjalnym forum zrobić skoro tak szybko się złamali :)

Dodał jakup001 23 Października 2013 o godzinie 11:32

a nie, źle cie zrozumiałem, myślałem że wszystkie aury zmienili, a oni tylko cofnęli zmiany dotyczące purity, przedwczesna moja radość :/

Dodał Harnas37 23 Października 2013 o godzinie 15:37

Będzie ktoś zaczynał od nowa ?? ze względu na nowy kontent ??

Dodał HeniekHardkor 23 Października 2013 o godzinie 16:13

No my mamy chyba sporą grupę do gry na Nemesis

Dodał Harnas37 23 Października 2013 o godzinie 18:58

3 min zostałły :D

Dodał 7bro 29 Października 2013 o godzinie 11:31

jeszcze tylko niech wydadzą łatke polonizacyjną i bedzie git:)

Dodał Kamil1983sz 30 Października 2013 o godzinie 2:23

te szesc nowych lokacji to tylko te w akcie 3 jak mniemam czyli po 2 na kazdy poziom trudnosci?? wiecej nowych lokacji nie widzilem oprocz tych w akcie 3 a jezeli mam racjie to nie szesc tylko 2 lokacje na kazdy poziom... czy mam racje??

Dodał Kamil1983sz 30 Października 2013 o godzinie 2:27

poprawcie mnie jezeli sie myle ale w 1 i 2 akcie nie ma nowych lokacji?

Dodał Grom 30 Października 2013 o godzinie 18:31

Nowe lokacje są tylko w 3 akcie, jeśli chodzi o ilość jest ich dokładnie 6 na jeden poziom trudności.

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama