Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Patch 0.9.13 już jest!

Patch 0.9.13 już jest!

Dodał debe 1 Listopada 2012 o godzinie 15:41


W końcu pojawił się długo oczekawany patch 0.9.13 w Path of Exile, w którym dodano możliwość walki w arenach PvP oraz wiele różnych innych poprawek i ulepszeń. Zajmuje on niecałe 1GB. Poniżej cała lista zmian.

Patch 0.9.13

Uwagi:

  • Z powodu sporych zmian w balansie i w drzewku nastąpi reset skili pasywnych w nim

Zawartość:

  • Dodano nowy klejnot inteligencji - Arc: Promień błyskawicy rozciąga się od czarującego do wskazanego celu oraz pobliskie ofiary.
  • Dodano nowy klejnot siły - Devouring Totem: Przywołuje totem który posila się pobliskimi ciałami. Jeżeli jesteś ranny, zniszczy on zwłoki i przekaże życie dla ciebie.
  • Dodano nowy klejnot inteligencji - Conductivity: Jest to klątwa, która zmniejsza odporność na błyskawice u wroga oraz zwiększa szanse na zszokowanie go.
  • Dodano nowy klejnot inteligencji/siły - Flammability: Jest to klątwa, która zmniejsza odporność na ogień u wroga oraz zwiększa szanse na podpalenie go.
  • Dodano nowy klejnot inteligencji/zręczności - Frostbite: Jest to klątwa, która zmniejsza odporność na zimno u wroga oraz zwiększa szanse na zamrożenie go.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający zręczności - Chain: Pociski łańcuchowo raniąc pobliskie ofiary.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający zręczności - Fork: Pociski rozwidlają się na dwa nowe raniąc pobliskie ofiary.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający siły - Fire Penetration: Przyłączona umiejętność ignoruje część odporności na ogień u celu.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający zręczności - Cold Penetration: Przyłączona umiejętność ignoruje część odporności na zimno u celu.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający inteligencji - Lightning Penetration: Przyłączona umiejętność ignoruje część odporności na błyskawice u celu.
  • Usuniętu specjalne skrzynki w jaskiniach Old Fields i Weaver's Chambers. Teraz we wszystkich podziemnych lokacjach jest pewna szansa na pojawienie się specjalnych skrzyń. Jedynie w Dread Thicket skrzynia pojawia się zawsze.
  • Użyteczne napoje (Utility Flasks) mają teraz nowy wygląd. Dotyczy to jedynie napoi znalezionych po wprowadzeniu tego patcha.
  • Dodano 7 nowych legendarnych przedmiotów. 5 z nich zaprojektowali diamentowi użytkownicy.
  • Ponownie poprawiono losowość lokacji Western Forest.
  • W dalszym ciągu trwa poprawianie grafiki, efektów, środowiska i dźwięków.

Areny PvP:

  • Dodano areny PvP.
  • Na początek są możliwe mecze 1vs1 oraz 3vs3.
  • Możesz grać zarówno na Capped PvP (poziom 28) na normalnym poziomie trudność oraz na Open PvP na poziomie Merciless (z karami na odporności).
  • Capped PvP wymaga abyś nie doszedł do poziomu Cruel oraz abyś nie przekroczył 28 poziomu doświadczenia.
  • Aby dołączyć do PvP porozmawiaj z NPC Greust i kliknij "Join PvP". Jeżeli jesteś w drużynie, to twoja cała drużna będzie umieszczona w kolejce. Jeżeli ktoś z twojej drużyny anuluje PvP to cała drużyna zostanie usunięta z kolejki.
  • Jeżeli jest za mało graczy do sformowania drużyn odpowiedniej wielkości, to będziesz przeniesiony do losowej lokacji. Lokacje 3v3 są większe.
  • Mecz może mieć maksymalnie 9 rund. Drużyna, która pierwsza wygra 5 rund, wygrywa całe spotkanie.
  • W meczach 1v1 runda trwa 90 sekund. Jeżeli nikt nie zginie przez ten czas runda kończy się remisem.
  • W meczach 3v3 limit czasu na rundę wynosi 120 sekund aczkolwiek remis jest ogłaszany tylko w wypadku gdy równa liczba graczy z obu drużyn zostanie przy życiu.
  • Co każde 2 remisy w meczu zmniejszana jest liczba wymaganych zwycięstw do określenia zwycięzcy spotkania.
  • Drużyny są pokolorowane na czerwono i niebiesko, również z aurami.
  • Na arenie są ulokowane zwłoki potworów które można zamienić na przyzwane jednostki.
  • Pułapki, miny, totemy, aury, buffy i przyzwane jednostki są niszczone pomiędzy rundami.
  • Podobnie jak inne czary, aury są częścią walki PvP i nie mogą być zrobione przed nią.
  • Napoje nie są odnawiane całkowicie pomiędzy rundami. Powoduje to, że ważne staje się zarządzanie napojami. Jeżeli zużyjesz zbyt dużo napoi zbyt szybko, będziesz miał duży problem w dalszych rundach.
  • Śmierci na arenach PvP w lidze Hardcore nie są w tej chwili karane. Jednak niedługo zostanie wprowadzona taka opcja.
  • Każda bramka logowania ma swoją kolejkę PvP. Dla przykładu: jeżeli jesteś na Amerykańskim serwerze i chcesz zagrać PvP ze swoim Europejskim przyjacielem, musisz zmienić serwer i dołączyć tam do kolejki. To jednak spowoduje, że będziesz miał większe opóźnienia.
  • Jeżeli zginiesz w meczu 3v3, będziesz mógł dalej oglądać mecz jako obserwator.

Pozostałe zmiany:

  • Ulepszono wygląd panelu podpowiedzi, który poajawia się gdy zabijesz pirwszego zombie.
  • Na czas walki z The Merveil, Brutus i Vaal Oversoul zamykane są wszystkie wyjścia z pomieszczenia więc gracze nie mogą już przejść do pobliskich lokacji. Jednakże portale są ciągle dozwolone i działają.
  • Bandyci wychodzą teraz ze swoich namiotów jak należy, a nie pojawiają się z nikąd.
  • Ulepszono okno wyboru postaci tak, że pasuje teraz do innych części interfejsu. Przy ligach pokazane są ich ikony.
  • Grupy potwórw mogą się teraz wyłaniać z ziemi w pewnych obszarach podziemnych.
  • Możesz teraz użyć strzałek klawiatury aby poruszać się po kartach z przedmiotami do zakupu u sklepikarza.
  • Zabicie Brutusa lub Merveil daje dostęp do kolejnego waypointa.
  • Postacie komentują teraz od czasu do czasu śmierć rzadkich potworów.

Ogólny balans:

  • Właściwość "zawsze trafiasz" skila pasywnego Resolute Technique wpływa tylko na wartości celności/uników. Dlatego kluczowy skil Acrobatics pozwala na uniknięcie takiego ataku.
  • Minion Instability został poważnie osłabiony. Teraz przezwane jednostki, które zostały zabite wybuchają zadając obrażenia od ognia równe 33% ich życia. Wcześniej było to 100%.
  • Grupy ludzi-kóz na lokacjach nie będących mapami mogą zawierać co najwyżej 1 jednostkę Goat Shaman.

Balans umiejętności aktywnych:

  • Ground Slam atakuje z szybkością twojej broni.
  • Została spłaszczona progresja klejnotu Blind. Przy niższych poziomach przyjmuje on wyższe wartości, a przy wyższych niższe.
  • Zmniejszono życie przyzwanych zombie i totemów o około 10%.
  • Zredukowano obrażenia zadawane przez Flame Totem o 14% oraz jego życie o 30%.
  • Klątwy zużywają 2 razy więcej many.
  • Zredukowano efekt klątwy Temporal Chains, ponieważ była przesadzona zarówno w PvE i PvP. Zmiana dotyczy także tej właściwości w mapach.
  • Przeskalowano Poison Arrow w taki sposób, że na 1 poziomie jest on o 85% silniejszy, a na 15 poziomie o 1% słabszy.
  • Zmniejszono na wyższych poziomach efekt aury Clarity.
  • Viper Strike jest o 38% lepszy na 1 poziomie i o 3% lepszy na 15 poziomie.
  • Puncture zostało przeskalowane tak, że jest dużo silniejsze na mniejszych poziomach, a potem stopniowo osłabiane, tak żeby dopasować tą umiejętność do innych zadających obrażenia wręcz.

Zmiany w drzewko skili pasywnych:

  • Szansa na unik (Dodge) skili pomiędzy Acrobatics i Phase Acrobatics wynosi teraz 3%/3%/2%/2%, a nie jak kiedyś 1%.
  • Zmniejszono życie z 15% do 13% na otwarciu u Marudera.
  • Wyodrębniono 10 siły jako nowy skil z Heart of the Gladiator.
  • Perfect Aim zwiększa 15% obrażenia od pocisków i dodaje +20 Zręczności (wcześniej +15%/+10)
  • U Templara zmieniono połączenia węzła od życia, tak żeby zwiększyć szybkość przechodzenia w tamtym obszarze.
  • U Templara zwiększono regeneracje życia z 0.8% do 1%.
  • U Templara zamieniono skile od obrażeń od czarów na zwiększające obrażenia od żywiołów.
  • U Duelista zwiększono  drugi skill do szybkości ataku po prawej stronie do 4%.
  • U Duelista zwiększono wczesne skile zwiększające szybkość ataku broni jednoręcznych i dwuręcznych do 4%.
  • U Duelista przesunięto życie umożliwiając jego wczesny wybór.
  • Dodano 1% regeneracje życia w obszarze Duelista.
  • U Shadowa przesunięto skile do pułapek trochę dalej.
  • W obszarze Shadowa dodano parę skili do życia tam gdzie wcześniej znajdowały się skile do pułapek.
  • Przeniesiono Iron Reflexes bliżej obszaru Rangera oraz dalej od Marudera.
  • Dodano zbiór skili zwiększających szanse/obrażenia przy ciosach krytycznych laską.

Naprawione błędy:

  • Ulepszono zużycie pamięci gry. Powinno to zredukować liczbę problemów jakie mają gracze z 32 bitową wersją Windowsa.
  • Naprawiono błąd, w którym potwory nie mogły rzucić klątwy na gracza jeżeli gracz miał już na sobie klątwę od mapy.
  • Naprawiono błąd, w którym Remote Mines mogło nie wystrzeliwać pocisków prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, w którym była możliwość podniesienia dwóch przedmiotów naraz przez przypadek.
  • Napoje nie mogą być już użyte w miastach.
  • Zmodyfikowano trzęsienie się obrazu, co powinno zmniejszyć ból głowy.
  • Napoje leczące przyzwane jednostki nie działają teraz z totemami, pułapkami i minami.
  • Naprawiono błąd, w którym nie można było wziąć przedmiot kursorem gdy klawisz Alt był przytrzymany.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze mogli przejść przez krawędzie sarkofagów.
  • Naprawiono błąd, w którym przeciwnicy mogli zostać podświetleni jako sprzymierzeńcy mimo, że efekt Conversion Trap minął.
  • Okno czatu nie przykrywa teraz okna zarządzania instancją.
  • Naprawiono błąd, w którym gra nie mogła wyświetlić "ffi" w wersji czcionki z samymi małymi literami.
  • Naprawiono błąd, w którym potwory mogły podchodzić ciągle do Ciebie pomimo wejścia w Conversion Trap.
  • Naprawiono błąd, w którym właściwość redukująca ładunki napojów mogła być nie właściwie dodana do interfejsu napojów.
  • Naprawiono błąd, w którym subtelne okno z informacjami o zadaniach mogło zanikać za każdym razem kiedy wchodziłeś do gry.
  • Naprawiono błąd, w którym mogłeś podświetlić obiekty, które były poza ekranem, przesuwając kursor poza okno klienta.
  • Naprawiono pewne problem z wystrzeliwaniem pocisków w narożnikach.
  • Naprawiono błąd, w którym wyłączone przedmioty są połączone jako wyłączone.
  • Jednostki Aliry nie boją się teraz ognia.
  • Naprawiono błąd, w którym mnożnik do obrażeń krytycznych mógł być poniżej 100%.
  • Naprawiono błąd, w którym polecenia /squelch i /unsquelch nie działały jako synonimy /ignore i /unignore.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama