Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Wersja 0.9.11 Path of Exile

Wersja 0.9.11 Path of Exile

Dodał kompostownik 23 Lipca 2012 o godzinie 0:08


Uwagi:

  • Ze wzlędu na zmiany w drzewku pasywnych umiejetnosci, wszystkie przydzielone punkty zostały zresetowane. 
  • Dodano nowe serwery dostępowe w Singapurze.

Cechy:

  • Istotnie przemodelowano drzewko pasywnych umiejetnosci. Szczegoly zmian zostaly opisane ponizej.
  • Dodano bossa pod koniec drugiego aktu oraz związane z nim zdarzenie.
  • Dodano dodatkowe sloty na alternatywny zestaw broni, można go uaktywnić naciskając klawisz X bądź uzywając zakładki powyżej slotów na bronie w ekwipunktu. 
  • Klejnoty w nieaktywnym zestawie broni zdobywają doświadczenie, jednak nie można używać umiejętności do nich przypisanych.
  • Dodano dwa dodatowe unikalne przedmioty zaprojektowane przez graczy ze rangą Diamond supporter.
  • Usunięto Maelstrom of Chaos. Został on zastąpiony poprzez system końcowych map.
  • Dodano 45 Map, każda posiadająca swojego bossa końcowego.
  • Dodano nowy przedmiot walutowy - Cartographer's Chisel - ulepszający jakość mapy.
  • Dodano trzy nowe rodzaje terenu z aktu trzeciego, które aktualnie będą wykorzystywane tylko w końcowych mapach.
  • Dodano nowy wspomagający klejnot od zręczności - Blind. Umiejętności połączone z tym klejnotem zyskują szansę na oślepienie przeciwnika na 4 sekundy. 
  • Oślepione potwory posiadają 75% mniejszą szansę na zadanie ciosu.
  • Dodano nowy dźwiek walki dla Templara.
  • Zmieniono nazwę lokacji Alira's Camp na Western Forest.
  • Dodano możliwość nawigowania w skrzyni za pomocą strzałek na klawiaturze.
  • Wiadomości wysylane pomiędzy graczami (szepty) posiadają teraz strzałki informujące czy wiadomość została wysłana czy otrzymana
  • Dodano nowe typy totemów występujących w końcowych mapach
  • Poprawiono grafikę, efekty, srodowisko oraz dźwięki.

Ogólny balans:

  • Nagrody z questów zostały zbalansowane i teraz zawierają także pewnie żadkie przedmioty na wyższych poziomach. Nie mogą one otrzymać jednak wyższych 
  • modyfikatorów niż poziom postaci gracza.
  • Bonus od szybkosci ataku dla walki dwoma broniami kumuluje się teraz z innymi bonusami od szybkosci.
  • Małe skrzynie zawierają mniej a większe więcej przedmiotów.
  • Właściwość zwiększająca ilość przedmiotów nie występuje już jako prefix do przedmiotów. Przedmioty które dotychczas posiadały taką właściwość pozostają w grze.
  • Gracze oraz potwory łatwiej mogą zostać ogłuszeni.
  • Potwierdzono, żę Bonus zwiększający rzadkość przedmiotów działał poprawnie dla dużych skrzyni. Teraz dodatkowo go także podwojono.

Balans potworów:

  • Ship Graveyard Cave ma teraz poziom 14 na normalnym poziomie gry.
  • Doświadczenie zdobywane na niektórych potworkach zostało dostosowane do ich poziomu trudności.
  • Obniżono odrobinę obrażenia zadawane przez Rhoa.
  • Zwiększono progress poziomu na lokacjach na poziomie Merciless w drugim akcie.
  • Poziom trudności potworów na lokacjach z poziomu 60 został zreduowany, wraz ze wzrostem maksymalnego poziomu potworów do 70 (na końcowych mapach).
  • Odporność potworów została zwiększona na wszystkich poziomach trudności
  • Zmniejszono ilość doświadczenia zdobywanego podczas zabicia nekromantów.
  • Zwiekszono ilość doświadczenia zdobywanego porzed zabicia Brutusa
  • Vaal Fallen są teraz silniejsi
  • Zmniejszono ilość życia Oak'a oraz ulepszono jego umiejętności na wyższych poziomach
  • Balans umiejętności
  • Kara do obrażeń dla pocisków umiejętności Lighing Strike została podniesiona z 20% do 30% 
  • Zmniejszono koszt many dla klejnotu wspomagającego Stun
  • Dodano cooldown dla umiejętności Flicker Strike. Może być on pominięty jeśli poświęcimy jeden ładunek szału. Dodatkowo poprawiono pewne błędy przy progresji obrażeń.
  • Zwiększono obrażenia umięjętności Cold Snap. Dodano także cooldown, który może być pominięty jeśli poświecimy jeden ładunek mocy.
  • Enduring Cry posiada teraz cooldown.
  • Zmniejszono ilość obrażeń która może być przyjęta przez Molten Shell na pierwszych czterech poziomach tego klejnotu.
  • Balans drzewka pasywnych umiejętności:
  • Zredukowano umiejętności Weapon Elemental damage
  • Dodano +20 zręczności do Water Dancing
  • Umiejętności Block recovery zostały ulepszone oraz skonsolidowane.
  • Umiejętności Shield Armour zostały zmienione (Shield Armour passive changed to be general defences.)
  • Ulepszono umiejętności zwiększojące obrażenia fizyczne od broni
  • Przemodelowano drzewko w następujący sposób:
  • Mniejszy wybór umiejętności na samym początku
  • Tożsamość klas została bardziej podkreślona, przez co koszt dotarcia do umiejętności nietypowych dla naszej klasy został zwiększony
  • ułatwiono tworzenie buildów wymagających niewielkiej ilości znaczących umiejętności
  • Zwiększono koszt buildów wymagające wielu umiejętności z różnych obszarów drzewka
  • Defensywne umiejętności ze środka drzewką są teraz bardziej sprawiedliwe

Balans przedmiotów:

  • Zwiększono pozyskiwanie oraz wysysanie życia dla pazurów
  • Lekko zwiększono obrazenia fizyczne oraz obrażenia od ognia dla kołczanów
  • Zmniejszono wartości modyfikatów dodających obrażęnia od żywiołów oraz dodających obrażenia fizyczne dla przedmiotów nie będących broniami.
  • Uniemożliwiono pojawianie się wysoko poziomowych modyfikatorów zwiększających dodających obrażęnia od żywiołów oraz dodających obrażenia fizyczne dla przedmiotów tego samego typu.
  • Zmniejszono szansę na pojawienie się modyfikatorów zwiększających obrażenia od żywiołów na przedmiotach nie będących broniami
  • Prefix Glinting posiada taką samą wartość niezależnie od tego na jakim typie przedmiotu występuje.
  • Ulepszono szansę na block dla kijów

Drobne poprawki:

  • Jeżeli postać nie ma przypisanej umiejętności do lewego klawisza myszy, to już nie może się poruszać.
  • Jeżeli podczas sprzedawania przedmiotów sklepikarzowi, zaoferuje on Ci inny przedmiot, który może mieć gniazda, to nie będą one widoczne podczas wymiany. 
  • Jest to spowodowane tym aby gracze nie losowali już w nieskończość przedmiotu z jak największą liczbą gniazd.
  • Zredukowano klikalną wysokość portalów więc jest teraz trudniej przypadkowo kliknąć go.
  • Już nie będziesz dostawał doświadczenia będąc trupem.
  • Fire Trap da się połączyć z klejnotem wspomagającym Area of Effect.
  • Naprawiono błąd, że niektóre z nazw rzadkich przedmiotów niewystępowały.
  • Unikalne bossy mogą teraz mieć bonus +2 do poziomu przedmiotu dokładnie tak jak to mają zwykłe bossy.
  • Naprawiono błąd, który powodował pobieranie danych z twardego dysku podczas strzelania z łuku.
  • Naprawiono błąd w którym potwory, które nie miały wykonywać kolejno danej czynności, w rzeczywistości jednak to robiły.
  • Naprawiono błąd w którym złe środowisko mogło być wybrane podczas wchodzenia do wielopoziomowej lokacji za pomocą portalu.
  • Mgła nie wpływa już na efekt migotania w post-processing nieprawidłowo.
  • Ikonki umiejętności na karcie postaci mają teraz swoje tło.
  • W istancjach z wieloma graczami naprawiono błąd powodujący wypadanie za dużej ilości przedmiotów z małych potworów i zbyt małej z dużych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Conversion Trap na trwałe zmieniało potwora.
  • Totem z Blood Magic (z gema wspomagającego lub umiejętności pasywnej) nie będzie już tracił życia podczas czarowania.
  • Kliknięcie na tablice ogłoszeń w mieście przełącza teraz do karty drużyny, jeżeli panel społecznościowy jest otwarty.
  • Naprawiono złe relacje pomiędzy pitym napojem i umiejętnością Puncture.
  • Naprawiono błąd, w którym można było zdetonować minę mimo, że jej nie ma.
  • Przewidywana redukcja obrażen przez wartość opancerzenia na karcie postaci jest teraz prawidłowa dla postaci powyżej 30 poziomu.
  • Dźwięk awansu na nowy poziom jest teraz słyszalny stereo i inni gracze usłyszą go tak jak to powinno być w świecie 3D.
  • The Dripping Dead na Mud Flats ma teraz poprawny poziom.
  • Została poprawiona cena u sprzedawcy za przedmiot z bonusem zwiększającym szanse na wypadnięcie rzadszego przedmiotu.
  • Globalne powiadomienia podczas specjalnych lig wyświetlają się teraz również gdy jest włączona opcja 'ukryj globalny chat'.
  • Opcje nie są już zapisywane jeżeli rozłączysz się podczas ich zmieniania.
  • Klejnot Righteous Fire może teraz wypaść z potworów i skrzyń.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama