Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Patch 0.10.5

Patch 0.10.5

Dodał HeniekHardkor 8 Kwietnia 2013 o godzinie 3:53


Dzisiaj w nocy pojawiła się nowa wersja gry oznaczona numerem 0.10.5

O rzeczach które w niej znajdziecie możecie przeczytać poniżej:

Zawartość:

  • Nowy support gem (Siła) - Melee Splash: dodaje efekt aoe dla ataków ręcznych które mają pojedyńczy cel.
  • Nowy support gem (Siła/Zręczność) - Multistrike: powoduje, że atak z broni ręcznej uderza szybko trzy razy, jeśli w pobliżu jest więcej niż jeden cel, kolejne ataki zmieniają cel.
  • Nowy support gem (Inteligencja) - Power Charge on Critical: krytyczne uderzenia z połączonej umiejętności mają szansę na aktywację jednego ładunku Power Charge.
  • Dodano 4 nowe przedmioty legendarne, w tym dwa zaprojektowane przez graczy.
  • W cely poprawy wydajnośći gry zmniejszony jakość efektów aur.
  • Członkowie grupy i miniony mają tylko efekt pokazujący posiadaną aurę, zamiast pełnej grafiki.
  • Teleporty na mapach z bandytami zostały przeniesione w losowe miejsca, żeby uniemożliwić łatwe farmienie bosów.
  • Mapa The Slums została zmieniona, tak aby łatwiej było znaleźć przedmioty do zadań.
  • Dodano brakujące animacje broni dla Shadow'a.
  • Polepszono jakość efektu zapalenia.
  • Efekty obrażen elementarnych wyświetlają tylko efekty największych obrażeń, jeśli obrażenia od wszystkich efektów są takie same pojawiają się w następującej kolejnośći: chaos > fire > cold > lightning.
  • Efekty z mikrotranzakcji pokzują się na całej długośći broni staff.
  • Zmienione niektóre dźwięki potworów (np Rhoas).
  • Kolejne poprawki do grafiki, efektów i dźwięków.

 

Balans:

  • Zmniejszono zużycie many dla umiejętność Incinerate na wyższych poziomach.
  • Umiejętność Viper Strike nie działa z support gemem Melee Splash (to nie błąd).
  • Zasięg umiejetnośći Arc u potworów Blackguard Arcmage został zmniejszony.
  • Została zwiększona odległość pomiędzy miejscem pojawiania się postaci przy wejściu na mapę Cementary i punktami w których mogą pojawić się potwory.
  • Przedmiot legendary Voll's Protector dodaje ładunek Power Charge za każdy cel trafiony uderzeniem krytycznym. Zmiana działa również na przedmiotach które wypadły do tej pory.
  • Przedmiot legendarny Silverbranch dodaje +1 do umiejetności dla łuków. Stare przedmioty nie zostały zmienione. Zmieni je użycie Divine Orb.
  • Uderzenia krytyczne zostały ustandaryzowane. Szansa na trafienie krytyczne jest losowana raz na akcję (użycie umiejętność/atak) nie ważne ile powtórzeń akcja powoduje. Wyjątki: Tempest Shiel (losuje przy każdym bloku), umiejętnośc bosa Piety Ball Lightning (losuje na każdym celu) oraz umiejętności Infernal Blow i Explosive Arrow (losuje przy każdym wybuchu).
  • Support gem Additional Accuracy zmienił się na Siła/Zręczność.
  • Support gem Melee Splash po raz pierwszy pojawia się jako nagroda w zadaniach: "Sharp and Cruel" na poziomie normal dla Templara, Marudera, Duelisty i Rangera. Wiedźmy otrzymują go po zadaniu "Sever the Right Hand" na poziomie Cruel.
  • Support gem Power Charge on Critical Wiedźma i Shadow dostają za zadanie "Sharp and Cruel" na poziomie Normal, a Templar za zadanie "Sever the Right Hand" na poziomie Normal.
  • Support gem Multistrike może obecnie wypaść tylko z potworów.
  • Ze schowków Victorio's stashes lecą dodatkowo zwykłe przedmioty, oprócz przedmiotów do zadań.

Naprawione błędy:

  • Bład gdy drzwi lub innych obiektów nie dało się kliknąć.
  • Błąd gdy ctrl + klik nie działało na książce za zadania.
  • Błąd dziwnego zachowania książki za zadanie, przy przechodzeniu do innych poziomów trudnośći.
  • Błąd gdy nie pokazywała się informacja o ukończonym zadaniu po przejściu do innego poziomu trudności.
  • Błedy związona z renderowaniem wiadomości chatu.
  • Błędy związane z wyświetlaniem opisów zadań.
  • Błąd działania umięjętnośći Conduit gdy nie wszycy członkowie drużyny dostawli ładunki.
  • Nieprawidłowe działanie przedmiotów legendarnych z umiejętnością Conduit.
  • Bład nieprawidłowego wyświetlania na drzewku grafiki pasywnych umięjetności regenerujących życie.
  • Błąd nieznikających portali bosa Piety po jej śmierci.
  • Błąd gdy modyfikator przedłużający czas działania butelki nie działał na specjalnych butelkach.
  • Błąd poruszania postacią podczas klikania w pasywne umiejętności na drzewku.
  • Bład z wyświetlaniem odpowiedniego zadania na mapie świata po naciśnieciu  "!" na innym poziomie trudnośći.
  • Błąd z umiejętnością Artic Armour, gdy ilość many spadała do zera.

 

Źródło: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/314020

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał usatysfakcjonowany 8 Kwietnia 2013 o godzinie 8:47

"Na mapie Cementary jest większa przerwa pomiędzy potworami i punktem w którym postać jest teleportowana." To chyba mi się najbardziej spodobało

Dodał MrDaniel 8 Kwietnia 2013 o godzinie 11:35

beznadziejnie teraz wyglądają aury... takim tokiem myślenia niech najlepiej usuną też efekty skilli, dupa tam że gra będzie brzydko wyglądać ale za to jaka grywalna!

Dodał HeniekHardkor 8 Kwietnia 2013 o godzinie 13:00

Była 4 w nocy, nie czepiaj się, zaproponuj poprawki, chętnie zmienię :)

Dodał toxicmaster 8 Kwietnia 2013 o godzinie 13:07

co do wygladu zamiast usuwac powinni dodać możliwość wyłączenia ich w opcjach. Kto ma słabszy sprzęt to wyłączy, a kto lubi patrzeć na efekty i ma kombajn to włączy na max. Ale to chyba dlatego że sporo graczy ma słabszy sprzęt:/

Dodał yOwieWu 8 Kwietnia 2013 o godzinie 14:12

zgadzam się z toxicmaster

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama