Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Patch 0.10.2 już dostępny

Patch 0.10.2 już dostępny

Dodał debe 8 Marca 2013 o godzinie 13:21


Dzisiaj do Path of Exile została wgrana łatka oznaczona numerem 0.10.2. Został w niej dodany nowy skill inteligencji Incinerate, który przypomina nieco działaniem Flame Totem. Przebudowano również znacząco drzewko Duelista oraz zbalansowano parę umięjętności. Poprawiono także kilka błedów oraz wprowadzono wiele innych mniejszych zmian, udogodnień i nowości. Pełna lista zmian znajduje się poniżej.

Dodatkoto w przyszłym tygodniu zostanie wypuszczony kolejny patch 0.12.3 gdzie zostanie dodany między innymi nowy klejnot Cyclone będzie to połączenie siły i zręczności. Przypominamy również że producenci pracują na wspomnianą wcześniej optymalizacją gry możliwe że zostanie ona wprowadzona właśnie za tydzień.

Patch 0.10.2

Zawartość

  • Dodano nową umiejętność inteligencji - Incinerate:  z twojej ręki wystrzeliwuje strumień ognia. Czym dłużej trwa działanie tego czaru z tego samego miejsca tym powstaje większy płomień zadający mocniejsze obrażenia.
  • Dodano nową mikrotransakcję - Blue Flame Incinerate: zastępuje standardowy płomień umiejętności Incinerate na niebieski, widmowy ogień.
  • Dodano nową mikrotransakcję - Tiki Totem: Zastępuje standardowy Spell Totem lub Ranged Attack Totem na pokolorowany totem w stylu rzeźb tiki.
  • Dodano 4 nowe legendarne przedmioty. Trzy z nich zostały zaprojektowane przez Diamond Supporters.
  • Węże w Dark Forest używają nowej umiejętności: miotacz ognia.
  • Wielkość grupy potworów na mapach end-game została bardziej zróżnicowana.
  • Grafiki The Solaris/Lunaris Temple zostały ulepszone przez co te lokacje powinny wykazać się lepszą wydajnością.
  • Dodano nowe areny 3v3 PvP. Jedna z poprzednich aren została tymczasowo wyłączona dopóki nie zostanie naprawiona.
  • Ulepszono efekty krwi.
  • Ulepszono efekty Ice Spear i Lightning Arrow.
  • Ulepszono wydajność Ground Ice i Ground Tar.
  • Ulepszono ikony klejnotów aby wyglądały nieco lepiej niektórych przypadkach.
  • Kontynuowano dalsze poprawianie grafiki, efektów i środowiska.

Właściwości

  • Drzewko umiejętności pasywnych wymaga teraz potwierdzenia aby wprowadzić w nim jakąś zmianę. Ma to zapobiec niechcianym wyborom przez przypadkowe kliknięcie. Jeżeli chcesz ominąć wyskakujące okno potwierdzenia, należy użyć ctrl+kliknięcie na pasywu.
  • Dodano przycisk "Lost Password" (odzyskaj hasło) w menu głównym.
  • Naciśnięcie ctrl+strzałka do góry na czacie pozwolą przejść się po poprzednich graczach z którymi się rozmawiało na szepcie w tej samej sesji.
  • Wiadomości na czacie które są dłuższe niż jedna linia są teraz ucinane do kolejnej linii, dzięki czemu teraz jest trudniej zmylić innych graczy fałszywymi wiadomościami.
  • Powstało polecenie /clear_ignore_list, które usunie wszystkie konta dodane do twojej listy ignorowanych osób na czacie. Lepsze zarządzanie listą ignorowanych nadejdzie w przyszłości.
  • Gracze teraz zawsze dostaną informację o zabitym bossie bez względu na to kto go zabił.
  • Statystyki wydajności (F1) mogą być teraz przypisane do innego klawisza.

Zmiany w dźwiękach

  • W PvP dodano spikera, który będzie się odzywał w trakcie różnych wydarzeń podczas meczu.
  • Dodano spersonalizowany wstęp dla NPC Nessa.
  • Dodano kilka nowych powitań NPC Nessa
  • Dodano nowe powitanie NPC Tarkleigh.
  • Dodano parę ulepszonych głosów bojowych dla Maraudera.
  • Dodano ulepszone komentarze Maraudera.
  • Dodano nowy dialog Rangera i ulepszono kilka już istniejących.
  • Przerobiono dźwięki potworów typu Lion and Beast.
  • Ulepszono dźwięki efektów ziemnych, krwi i pocisków Pyromaniac.

Zmiany w nagrodach z questów

  • Nagrody z questów w postaci klejnotów zostały tak przestawione, aby postacie rzucające czary miały dostęp do Incinerate około 10 poziomu.
  • Nagroda z questu wykonanego dla Kraityn na poziomie Cruel dająca zwiększoną szybkość ataku została zmieniona z 4% na 6%.

Zmiany balansu w przedmiotach

  • Recepty u sklepikarzy zostały zmienione, dotyczy to pełnych zestawów rzadkich przedmiotów. Nagrody są teraz oparte w zależności od poziomu przedmiotu (itemlevel) i mogą wahać się od jednego Orb of Chacne do trzech Regal Orbów.
  • Mody na przedmiotach z poziomami (itemlevel) 78-79 są teraz dostępne.
  • Zmniejszono karę do szybkości poruszania się dla Ebony Tower Shield. Dotyczy to tylko nowych tarcz które wypadły po patchu 0.12.2 i wyżej.
  • Zwiększono bazową wartość pancerza na Pinnacle Tower Shield. Dotyczy to istniejących już tarcz.
  • Rękawice i buty mogą mieć teraz mod „Seething” zwiększający tarczę energii. Poprzednio były ograniczone do „Radiating”.

Zmiany w klejnotach

  • Glacial Hammer: obrażenia fizyczne zwiększają się teraz o 4% co poziom, wcześniej było to 3%.
  • Cleave: obrażenia fizyczne zwiększają się teraz o 4% co poziom, wcześniej było to 3%.
  • Double Strike: obrażenia fizyczne zwiększają się teraz o 4% co poziom, wcześniej było to 3%.
  • Infernal Blow: obrażenia fizyczne zwiększają się teraz o 4% co poziom, wcześniej było to 3%.
  • Heavy Strike: obrażenia fizyczne zwiększają się teraz o 5% co poziom, wcześniej było to 4%.
  • Klejnot Portal jest obecnie traktowany jako czar, więc jest zależny od szybkości czarowania i może zostać użyty ze Spell Totem.
  • Wczesne poziomy Fire Trap mają zmniejszone obrażenia o 35%.
  • Wczesne poziomy Poison Arrow mają zmniejszone obrażenia o 35%.
  • Koszt many Detonate Dead został zmniejszony na wczesnych poziomach o 40%. Na wyższych poziomach jego koszt pozostał bez zmian.

Zmiany w pasywnych skilach

  • Dodatkowa grupa pasywnych skili do many została dodana w pobliżu Rangera.
  • Obszar startowy Duelista został znacznie przerobiony. Postacie, które mają tam skile pasywne, muszą przydzielić je na nowo.
  • Pierwszy pasywny skill Duelista zwiększający obrażenia ma teraz także bonus +12 do maksymalnego życia.
  • Grupa Mana Flows została przeniesiona do obszaru Duelista. Regeneracja została zwiekszona z +20% do +40%, zostało dodane +10 inteligencji, a bonus do maksymalnej many został zmniejszony z +20% na +16%.
  • Pasywy zwiększające obrażenia i szybkość ataku podczas walki dwoma brońmi zostały ulepszone.
  • Pasywy dla broni jedno i dwuręcznych Duelista zostały połączone w ogólne pasywy do walki wręcz.
  • Znaczący pasyw The Might został zmieniony w Master of the Arena (+20 siły, +2 do zasięgu wręcz, +8% obrażenia wręcz).
  • Znaczący pasyw The Agility został zmieniony w Acceleration (+20 zręczności, +12% szybkość ataku).
  • Pasyw Berserking został przeniesiony bliżej drzewka Duelist.
  • Wczesne pasywy Duelista do życia zostały przesunięte do otwierającej ścieżki oraz przerobione na: 1% regeneracji życia, +12% do życia, +8% do życia. 
  • Znaczący pasyw The Armour Master został usunięty, a jego właściwość została przesunięta do pasywu Leather and Steel.
  • Pasyw Duelista Dervish został ulepszony z +8% do +10% szansy na blok.
  • Zwiększono szanse na block pasywa Shield Mastery u Duelista.
  • Dodano nową grupę pasywów dających manę za zabicie przeciwnika niedaleko obszaru Duelista.
  • Węzeł Duelista do szybkości ataku z łuku został zwiększony o 2%.

Zmiany w potworach

  • Zmniejszono obrażenia od Flamebearers.
  • Zmniejszono obrażenia od Alchemists, zwłaszcza na wczesnych poziomach trudności.
  • Zwiększono obrażenia Piety zadawane przez Arc na wyższych poziomach.
  • Różne korekty zostały dokonane na bosach map.
  • Undying Incierators mają teraz informację, że wybuchają kiedy będą miały mało życia (low life).

 Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, gdzie Culling Strike mógł nie działać z klejnotem wspomagającym Item Rarity/Quantity.
  • Naprawiono błąd, gdzie z Shield Craba mogły nie wypadać przedmioty jeśli zostały zamrożone jednym ciosem i zabite.
  • Naprawiono błąd, gdzie szpilki na mapie świata pulsowały dalej po usunięciu waypointa.
  • Naprawiono parę problemów z poruszaniem się po mapach końcowych (end-game) w Promenade i Collonade.
  • Naprawiono błąd podczas używania przedmiotów walutowych, gdzie czasami był odgrywany efekt dźwiękowy dwa razy.
  • Naprawiono błąd podczas przewijania w oknie opcji używając kółka myszy.
  • Naprawiono błąd, gdzie na ekranie wyboru postaci zbyt długie nazwy mogły nakładać się na ikonę ligi.
  • Poprawiono różne problemy związane z dźwiękami podczas układania ekwipunku.
  • Zmieniono pojawianie się dużych skrzyń tak by były mniej narażone na pojawienie się naprzeciwko innego obiektu, czyniąc niektóre obiekty niedostępne.
  • Naprawiono błąd, gdzie tekst w panelu społecznościowym mógł być złej wielkości po zmienieniu rozmiaru okna gry.
  • Naprawiono błąd gdzie strażnicy Piety w Crematorium mogli się zaciąć i byli nie agresywni.
  • Poprawiono kilka błędów związanych z zawijaniem się tekstu.
  • Naprawiono błąd serwera podczas walki z bandytami.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z tym, czy gracze są zaliczani (bądź nie) do walki z bandytami.
  • Flaszki nie będą już używane podczas pisania ich na czacie.
  • Naprawiono błąd na ekranie wyboru postaci, gdzie kursory nie działały poprawnie do przemieszczania się pomiędzy postaciami.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama