Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Patch 0.10.1 - nowy wygląd klejnotów

Patch 0.10.1 - nowy wygląd klejnotów

Dodał Grom 13 Lutego 2013 o godzinie 14:01


W nocy została wypuszczona obszerniejsza aktualizacja wprowadzająca między innymi nowy wygląd klejnotów, dodatkowe mapy w endgame, lepszą animację postaci, a także naprawiającą kilka ważniejszych błędów.

Patch 0.10.1

 

  • Wszystkie klejnoty mają teraz nowy wygląd.
  • Grafika 3d dla wielu tarcz została znacznie ulepszona.
  • Przerobiono większość efektów dźwiękowych tak że ich głośność jest bardziej różnorodna aby uniknąć ich ciągłego powtarzania.
  • Dodano nową muzykę podczas walki z bossem trzeciego aktu.
  • Ulepszono animację Duelista.
  • Unikalny łuk Death's Harp ma teraz efekty cząsteczkowe za swój niestandardowy wygląd.
  • Zaktualizowano i zmniejszono wygląd ładunków szału, wytrzymałości i mocy.
  • Dodano magiczne (niebieskie) tylko szkielety dla Map z bosem nekro, aby mógł je przywoływać.
  • Teraz podczas handlu z graczami, gdy najedziemy kursorem na przedmiot i wciśniemy klawisz „Alt” pojawi się obok informacja o "item level" zamiast „level”.
  • Efekty ciosu będą teraz widoczne nawet jeśli nie zostaną zadane obrażenia.
  • Zmieniono nazwę z "Angel Kite Shield" na "Angelic Kite Shield".
  • Przerobiono dźwięki zombiaków.
  • Ulepszono efekty krwi.
  • W dalszym ciągu stopniowo ulepszono wygląd, efekty i dźwięk w grze.

Zmiany w end-game (Mapy):

  • Dodano 11 nowych typów Map: Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard i Shrine.
  • Progresja Map rozciąga się teraz do 77 poziomu.
  • Mapy, które miały taki sam układ poziomów jak inne, teraz otrzymały nową, własną, niepowtarzalną budowę.
  • Mod „Labyrinthine” zapewnia teraz bardziej spójną mapę i jest porównywalny do moda „Massive”.
  • Na niektórych istniejących mapach bossy zostały zmienione lub przerobione.
  • Część przepisów na ulepszenie map tworzy teraz inne mapy niż wcześniej. 

Zmiany w balansie:

  • Zmniejszenie progu ogłuszenia (Stun Threshold Reduction) ma teraz malejący przychód, gdy przekroczy 75%. Wciąż jest możliwe zrobienie postaci skutecznie ogłuszającej przeciwników, jednak nie takiej aby ciągle ogłuszała najtrudniejsze bossy.
  • Zwiększono nie-procentowe wartości pancerza na modach przedmiotów, aby były takie same jak uniki.
  • Boss totemów zadaje teraz większe obrażenia ze Sparków.
  • Zwiększono obrażenia Ethereal Knives zadawane przez Perpetus.

Naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, gdzie potwory będące w obszarze aury dającej tarczę energii dostawały jej za dużo w grze wieloosobowej.
  • Naprawiono błąd związany z wiadomościami o statusach społecznościowych, które wyświetlały się nieprawidłowo.
  • Naprawiono błąd, gdzie gracz nie mógł kliknąć prawym przyciskiem myszy gracza offline z listy znajomych.
  • Naprawiono błąd gdzie zmniejszenie progu ogłuszenia nie zostało ograniczone dla ataków z broni Mortem Morsu.
  • Naprawiono błąd serwera związanego z przedmiotami walutowym.
  • Naprawiono błąd serwera, który mógł nastąpić z udziałem Bear Trap.
  • Jeśli skrzynia mikrotranzakcji jest pełna podczas zakupu kolejnego przedmiotu, wtedy zostani dodana nowa zakładka do skrzyni. Zadziała to tylko gdy jesteś wylogowany.

Łatka 0.10.1b

  • Nie można celować w sojusznicze przyzwane jednostki.
  • Dodano komendę /dnd "Do not Disturb" (nie przeszkadzać). W tym trybie nie można otrzymywać prywatnych wiadomości od innych graczy (także z listy znajomych). Wkrótce zostanie dodany podobny tryb pozwalający na dostawianie wiadomości tylko od znajomych.
  • Zmniejszono głośność dźwięku bijącego serca Valentine's Heart.

 

 

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama