Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Patch 0.10.0 - akt 3 i open beta!

Patch 0.10.0 - akt 3 i open beta!

Dodał kompostownik 23 Stycznia 2013 o godzinie 3:54


W końcu po bardzo długim oczekiwaniu ukazał się spis wszystkich zmian w wersji 0.10.0. Dwie najbardziej kluczowe to oczywiście dodanie 3 aktu oraz otwarcie Open Bety. Patch powinien być dostępny do pobrania dziś około godziny 22.

Wersja 0.10.0

 

Uwagi:

  • Jednym z etapów przejścia do Open Bety jest zdegradowanie wszystkich postaci do 1 poziomu, co oznacza, że nazwy postaci zostaną zachowane. Również wszystkie przedmioty zostaną zniszczone nielicząc legendarnego przedmiotu "Demigod's Presence" oraz zwierzaków Kiwi. To ostatnia tego typu akcja i w przyszłości nie będzie już żadnego usuwania przedmiotów i postaci.

Zawartość:

  • Dodano miasto Sarn będące 3 aktem w Path of Exile! Zawiera ono 21 lokacji opartych na 8 nowych wystrojach, 18 zupełnie nowych potworów oraz ich 90 nowych wariacji.
  • Dodano napój Quicksilver Flasks, który zwiększa szybkość poruszania się postaci o 40% na 5 sekund. Jest on dostępny jako nagroda z zadania Medicine Chest.
  • Dodano napój Amethyst Flasks, który zwiększa odporność na żywioł chaosu o 35% na 3,5 sekundy.
  • Dodano nowy specjalny skill pasywny - Zealot's Oath. Zamienia on regenerację życia na regenerację tarczy enrgii.
  • Zmieniony specjalny skill - Ancestral Bond: "Możesz przyzwać 1 dodatkowy totem. Nie możesz zadawać żadnych obrażeń poprzez swoje umijętności".
  • Dodano nowy pierścień: Prismatic Ring, który zwiększa odporność na wszystkie żywioły.
  • Klątwa Punishment wraca do gry po długiej nieobecności.
  • Molten Shell używany przez Goatmen dostał nowy wygląd.
  • Dalsze poprawki losowości lokacji Pools and Streams.
  • Dodano 2 nowe legendarne przedmioty. Jeden z nich został zaprojektowany przez diamentowego użytkownika, a drugi będzie rozdawany jako nagroda za wygranie wyścigu.
  • Został uaktualniony wygląd łuków w grze, uwzględniając w tym i modele przedmiotów trzymane przez postacie.
  • Usunięto niedawno dodany waypoint w River Crossings i przeniesiono go do pierwszego poziomu Vaal Ruins, gdzie będzie pojawiał się w sposób losowy.
  • The Eternal Laboratory jest teraz dostępne w akcie trzecim zamiast drugim. Możesz zdobyć dostęp do niego od NPC Lady Dialla.
  • Nazewnictwo rzadkich potworów zostało poprawione.
  • Kontynuowano stopniowe poprawianie grafiki, efektów, środowiska i dzwięków.
  • Dodaną nową mapę bazującą na lokacji The Docks oraz uporządkowano na nowo mapy.
  • Następujące mapy zostały uaktualnione więc będą się dosyć istotnie róznić od tego co było wcześniej: Spider Forest, Jungle Valley, Waste Pool, Dry Woods, Cemetery, Mine, Underground Sea, Bog, Plateau i Dunes.
  • Merveil używa teraz nowego wyglądu umiejętności Cold Snap. Można go również zakupić.
  • W tym patchu nie ma żadnych zmian dotyczących systemu PvP. W dalszym ciąglu dostęp uzyskuje się w 2 akcie poziom Normal i Merciless. W przyszłości planowana jest reorganizacja całego systemu, dodanie nowych poziomów oraz przeniesienie aren do Sarn.
  • Nagrody z questów dla wszystkich klas zostały zmienione. Został położony szczególny nacisk na rzadkie przedmioty jako nagrody na trudniejszych poziomach trudności.
  • Dodano nową umiejętność dla potwora Rock Elemental.

Zmiany w mikrotransakcjach:

  • Dodano szereg mikrotransakcji takich jak taniec postaci, więcej zwierzaków, efekty broni i umiejętności. Sprawdź sklep na pathofexile.com aby zobaczyć całą listę.
  • Polecenie /dance będzie używać kupionych mikrotrasakcji z twojej skrzynki mikrotrasakcji.
  • Dodano wsparcie dla zakładek premium w skrzynce, które można kupić na stronie internetowej. Gdy zostaną zakupione możesz za każdym razem zmieniać ich nazwę i kolor poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy.
  • Możesz ulepszyć standardowe zakładki w skrzyni do wersji premium, które uaktualnia pierwszą dostępna standardową zakładkę. Nasze wstępne ceny pozwalają ulepszyć je w promocyjnej cenie w przypadku gdy zaznaczysz dużo zakładek do ulepszenia naraz.
  • Zmiany efektów broni i umiejętności dokonuje się poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na efekt w skrzynce mikrotransakcji, a następnie lewym przyciskiem na przedmiot na jaki chcesz użyć dany efekt.
  • Można użyć tylko 1 efektu danego rodzaju na 1 przedmiot. Na przykład: jeżeli masz już na przedmiocie dodany efekt cząsteczkowy i efekt zmiany skóry, to gdy dodasz kolejny efekt cząsteczkowy to zostanie nadpisany ten poprzedni.
  • Przedmiotem z dodatkowymi efektami nie można handlować ani go rzucać na ziemię. Aby to zrobić konieczne jest usunięcie wszystkich efektów z przedmiotu.
  • Możesz odzyskać efekt (zwracając go z powrotem do skrzynki mikrotransakcji) poprzez użycie płatnej opcji "Recover Cosmetic Effect", która także jest dostępna ze skrzynki mikrotransakcji.
  • Jeżeli chcesz usunąć wszystkie efekty z przedmiotu za darmo bez zwracania ich z powrotem, najedź na niego kursorem i wpisz polecenie "/destroy_cosmetic_effects". Bądź bardzo ostrożny, ponieważ operacji nie można cofnąć.
  • W tej chwili jest ograniczenie tylko do jednej skrzynki mikrotransakcji. Planowane jest podniesienie tego limitu tak szybko jak to możliwe więc będziesz mógł zakupić wszystkie dostępne rzeczy.

Właściwości:

  • Część aren teraz posiada drzwi, które można otworzyć klikając je. Można strzelać pociskami przez niektóre drzwi.
  • Dodano zdolność do wyświetlania bardziej odblaskowych materiałów oraz ulepszono znaczną część metali w grze aby lepiej błyszczały.
  • Pojawiła się ikona na mapie świata która pokazuje czy waypoint jest na tym poziomie w danej wielopoziomowej lokacji (takiej jak the Sewers w akcie 3).
  • W oknie logowania pojawiła się opcja do zapisania twojego hasła pomiędzy sesjami. Będzie można ją odznaczyć, jeżeli nie chcesz zapisywać hasła na jakimś komputerze.
  • Gracze są teraz powiadamiani na czacie kiedy zrobią screena.
  • Napoje z właściwością zwiększającą szybkość poruszania się (oraz sam napój Quicksilver flask) wyświetlają efekt na postaci, by pokazać, że jest ona przyspieszona.
  • Dachy niektórych budynków i namiotów w akcie 3 będą zanikać, gdy do nich wejdziesz.
  • Dodano efekt dźwiękowy związany z handlowaniem, dołączaniem do zespołów i otrzymywaniem szeptanych wiadomości.
  • Cięciwa łuków teraz zauważalnie brzdęka podczas strzelania.
  • Możesz teraz wyłączyć zmiany statusu questów prawym kliknięciem.
  • Przycisk 'Create' w menu głównym teraz przekierowuje Cię na stronę internetową, gdzie jest możliwość założenia konta.
  • Wartość regeneracji życia pokazana jest teraz co sekundę, a nie jak do ten pory co minutę.
  • Potwory teraz mają pokazane na jakie żywioły są podatne.
  • Komenda /debug nie może być już użyta do oszukiwania podczas rajdów.
  • Wiadomości moderatorów czatu są teraz pokolorowane.

Ogólny balans:

  • Odporność na chaos jest teraz dostępna wśród możliwych właściwości przedmiotów oraz na drzewku skili pasywnych. Jednak nie zawiera się ona w "All Elemental Resistances" (odporność na wszystkie żywioły).
  • Liderzy bandytów dają teraz różne bonusy na każdym pozoiomie trudności. Dla Kraityn, Alira i Oak odpowiednio: Normal: odporność na żywioły, bonus do many, bonus do życia; Cruel: szybkość ataku, szybkość rzucania czarów. obrażenia fizyczne; Merciless: dodatkowy ładynek szału, mocy, wytrzymałości.
  • Status 'Schłodzenia' otrzymany od obrażeń od zimna oraz lodowej ziemi nie kumuluje się już.
  • Zredukowano progresję życia przyzwanych jednostek (szkieletów i zombie). Jednocześnie zwiększono ich bazową ilość życia oraz dodano małą odporność na żywioły.
  • Usunięto Diamond flasks dopóki nie zostanie prawidłowo zbalansowany.

Balans świata gry:

  • Związku z tym, że został dodany akt 3, został usunięty poziom Ruthless oraz zbalansowano wszystkie poziomy lokacji.
  • Poziom Merciless kończy się teraz na 64 poziomie. Najtrudniejsze mapy osiągają 75 poziom.
  • Kara za śmierć na poszczególnych poziomach trudności: Normal (0 %), Cruel (7,5 %), Merciless (15 %).
  • Nowe kary do odproności na poszczególnych poziomach trudności: Normal (0 %), Cruel (-20 %), Merciless (-60 %). Również wpływa to na odporność na chaos.
  • Poboczne lokacje na trudniejszych poziomach trudności mogą mieć teraz znacznie wyższy poziom trudności od tych z którymi sąsiadują.
  • Zostały zbalansowane grupki potworków tak, że są dużo bardziej różnorodne w swojej wielkości. Poprawi to znacznie atrakcyjność gry, kiedy napotkasz jednocześnie 2 ogromne grupki potworków oraz zwiększy napięcie gdy będziesz przechadzał się po pustym polu.
  • Wysoko poziomowe mapy stanowią teraz dużo większe wyzwanie.

Balans w drzewku pasywnym:

  • Chaos Inoculation nie daje już bonusu do tarczy energii. Pełna odporność na chaos została jednak zachowana więc synergia z Blood Rage i innymi tego typu umiejętnościami powinna rekompensować stratę całości hp,
  • Specjalna umiejętność Elemental Equilibrium daje teraz przeciwnikom +25% odporności na żywioł którym właśnie uderzyłeś i karę w wysokości -50% odporności na pozostałe żywioły.
  • Umiejętności pasywne zwiększające odporność na żywioły w trakcie noszenia tarczy zostały polepszone.
  • Dodane kilka odnóg dla odporności na chaos.
  • U Rangera wczesne bonusy zwiększające obrażenia pocisków zostały zwiększone do 8%.
  • Węzły z tarczą energii zostały zwiększone.

Ogólny balans klejnotów:

  • Krzywa doświadczenia została spłaszczona dla klejnotów, które startują od wymaganego poziomu 24 lub 31.
  • Wysoko poziomowe klejnoty zostały zbalansowane w taki sposób aby dawały większy efekt niż wcześniej.
  • Bonus do obrażeń przy klejnotach do walki nie spada już na wysokich poziomach tylko rośnie tak jak na początku z każdym zdobytym poziomem. 
  • Zredukowano progresję życia u totemów. Dodatkowo zmniejszono bonus jaki jakość totemów dawała do ich życia z 3% do 1,5%.
  • Umiejętności i klejnoty wspomagające zostały zbalansowane dla poziomów wyższych niż 20. Więc jeżeli masz klejnot z maksymalnym 20 poziomem, ale masz jednocześnie przedmiot, który zwiększa poziom klejnotu, to będzie on jeszcze silniejszy,

Active Skill Balance:

  • Anger: Bazowy koszt many zwiększono o 10 do 50 oraz zwiększono koszt many co poziom do 6 (wcześniej było 5)
  • Clarity: Zredukowano efektywność o około 20%.
  • Cold Snap: Obrażenia zostały znacząco zwiększone (o 40 % na 1 poziomie, o 105 % na 15 i wyższych poziomach).
  • Decoy Totem: Bonus do życia co poziom został zmniejszony, ponieważ jest to bardzo silny totem.
  • Discharge: Wczesne poziomy zostały ulepszone o około 20%.
  • Discipline: Koszt many zwiększono o 40. Dostarczana tarcza energii znacząco zmniejszona.
  • Elemental Hit: Jest dla graczy od 19 poziomu (było od 2) oraz zadaje mniejsze obrażenia, szczególnie na wyższych poziomach.
  • Enduring Cry: Ilość zdobywanych ładunków została zredukowana na wyższych poziomach. Pozyskuje on taką samą ilość ładunków jak wcześniej na 1 poziomie, ale o 40 % mniej na 20 poziomie.
  • Fireball: Damage progression increased - now 14% increased by level 15.
  • Fire Trap: Now does more damage at earlier levels.
  • Flame Totem: Added 4% base critical strike chance.
  • Freeze mine: Improved by 37.5%.
  • Grace: Mana cost now increases 7 per level, instead of 5.
  • Haste: Now starts at 6% attack and cast speed and improves to 14% attack and cast speed (and 7% move speed) at higher levels. The mana reservation cost is unchanged.
  • Ice Shot: Is now level 4 (was level 31). Its mana progression has been changed (it starts at 10 and progresses to 16 mana). The duration of chilled ground that it causes has been reduced by 20%.
  • Infernal Blow: Now has +25% damage effectiveness rather than +12% attack damage.
  • Lightning Arrow: aby z niego korzystać wymagany jest teraz 10 poziom. Progresja kosztu many została obniżona. Szansa na szok została usunięta. Bonus obrażeń co poziom został dodany. Liczba dodatkowych celów jest teraz zawsze równa 3.
  • Molten Shell: zawiera więcej pancerza oraz próg detonacji został zmieniony.
  • Phase Run: został wycofany wróci w późniejszym czasie na nowo.
  • Rain of Arrows: zmniejszono wymagany poziom do 4 (z 10). Zwiększono obszar działania o 20%. Czas opadnięcia gradu strzał został zmniejszony o 20%. Co poziom zyskuje bonus do zasięgu obszaru działania (AoE), co jeden procent jakości dostaje bonus do szybkości ataku. Efektywność obrażeń została nieznacznie zmniejszona.
  • Shock Nova: zwiększono bazową szansę na cios krytyczny z 3% na 4%. Koszt many został zmniejszony.
  • Shockwave Totem: dodano 4% bazowej szansy na trafienie krytyczne.
  • Spark: jeśli spark został odbity, to będzie w stanie przebić ten sam cel jeszcze raz po upływie jednej sekundy od ostatniego razu.
  • Split Arrow: jest teraz grywalny od 1 poziomu.
  • Whirling Blades: efektywność obrażeń zwiększono z 60% na 80%.
  • Wrath: bazowy koszt many zwiększony został z 10 do 50, z każdym poziomem rośnie co 6.

Balans Klejnotów Wspomagających:

  • Additional Accuracy: został ulepszony na wyższych poziomach.
  • Chain: kara obrażeń została zwiększona z –40% do –50%, a liczbę łańcuchów zmniejszono z 3 do 2.
  • Elemental Penetration (wszystkie rodzaje): ma zmniejszoną penetracje – zaczyna się od –16% zamiast –25%.
  • Fork: kara obrażeń została zmieniona na –30% z –20%.
  • Life Gain on Hit: został ulepszony szczególnie na wyższych poziomach.
  • Life Leech: został ulepszony.
  • Spell Totem: posiada teraz karę 30% szybkość czarowania.
  • Ranged Attack Totem: zmniejszono karę szybkości ataku z 50% na 30%

Balans Przedmiotów:

  • Unikalne przedmioty zostały zrównoważone ( przeważnie w górę) w swojej mocy. Zostały również zmienione wartości obronne nisko poziomowych przedmiotów unikalnych.
  • Kara przy wypadaniu przedmiotów walutowych dla postaci powyżej 68 poziomu jest teraz taka jak dla postaci na 68 poziomie.
  • Mod odporności na obrażenia chaosu jest dostępny teraz na przedmiotach.
  • Atrybuty wymagane dla pancerzy i klejnotów zostały zwiększone.
  • Cartographer's Chisels teraz wypada z potworów na poziomie 52+ wcześniej był to 45+ poziom.
  • Sklepikarze w akcie trzecim mają wcześniej niedostępne przedmioty walutowe, takie jak Orbs of Alchemy.
  • Granite Flasks daje teraz 4000 pancerza a nie 10000.
  • Mody z bloku zostały dodane do modów do tarcz.
  • Mod Critical multiplier na broniach jest teraz globalny, a nie lokalny, więc jeśli masz jakiś na broni to działa on na wszystkie twoje umiejętności nie tylko te dotyczące ataku z broni. To oznacza że nie będzie on mnożony z resztą twoich wartości obrażeń krytycznych.
  • Poniższe klejnoty wspomagające mają zmniejszony wymagany początkowy poziom z 15 do 12: Faster Projectiles, Added Cold Damage, Additional Accuracy, Added Lightning Damage, Increased Critical Damage, Minion Life, Weapon Elemental Damage, Life Gain on Hit, Iron Will, Chance to Flee, Fork and Added Fire Damage.
  • Są teraz nowe mody dla przedmiotów powyżej 77 poziomu.
  • Medium Life i Mana Flasks wypadają teraz od 4 poziomu.
  • Adrenaline mod napojów został przeniesiony do 5 poziomu.
  • Mody zwiększające poziom konkretnych klejnotów w gniazdach o dwa poziomy zostały dodane.
  • Mod zwiększające poziom każdego klejnotu w gniazdach o jeden poziomy został dodany. Mogą się łączyć z poprzednim modem do klejnotów dając bonus +3 poziomy.
  • Modyfikacje wpływające na dodatkowy poziom klejnotu zadającego obrażenia od żywiołów, może pojawić się w przedmiotach innych niż różdżki i kije.
  • Maksymalna ilość tarczy energii została zmniejszona na przedmiotach.
  • Regeneracja życia na Coral Amulets została zwiększona.
  • Regeneracja życia na przedmiotach została ulepszona.
  • Mod związany z wypadaniem rzadkich przedmiotów został zmniejszony około 20- 25%.
  • Mod rzadkich przedmiotów ( item rarity)  może pojawić się w prefiksach i sufiksach tego samego przedmiotu.
  • Mod rzadkich przedmiotów na unikalnych przedmiotach został generalnie zwiększony.
  • Modyfikacje pancerza na poszczególnych odcinkach zostały zmienione, tak by być porównywalnie dobre jak mody uników.

Balans Potworów:

  • Druga forma Merveil dostała nowe umiejętności. Walka z nim zostanie ulepszona później.
  • Kara do celności została usunięta z potworów walczących na dystans, ponieważ zmiana w patchu 0.0.12 wprowadza możliwość uniknięcia pocisków poprzez odsunięcie się.
  • Szkielety rzucające czary mają teraz obniżone obrażenia na początku gry i zwiększone pod koniec gry.
  • Nieznacznie obniżono obrażenia Hailrake.
  • Obrażenia potworów od Viper Strike zostały obniżone. 
  • Blackguards w Western Forest mają zwiększone punkty życia.
  • Totem mod na Mapach może stworzyć totemy używające Lightning Warp.
  • Potwory zyskują teraz 15% odporności fizycznych i odporności na żywioły co każdy ładunek wytrzymałości, zamiast 20%.
  • Potwory zadają więcej obrażeń od umiejętności żywiołów na wyższych poziomach trudności. 

Naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał nieograniczone tworzenie postaci na koncie.
  • Naprawiono błąd, gdzie kolejny raz tworzone przedmioty nie miały modyfikacji ze swojej rodzinnej grupy.
  • Naprawiono błąd klienta związany z Lightning Warp.
  • Naprawiono błąd, kiedy poziom przedmiotu nie zmniejszył się podczas kolejnego craftowania.
  • Naprawiono błąd, kiedy to scouring orb mógł usuwać wymagany poziom z napoju.
  • Naprawiono błąd, kiedy Sprctre oraz inne przyzwane jednostki mogły tracić swoje ukryte modyfikacje podczas podróży między arenami.
  • Naprawiono błąd, kiedy twoja prędkość poruszania się nie zmieniała się podczas używania Shield Charge na ziemi pokrytej lodem bądź smołą.
  • Naprawiono błąd związany ze zbyt dużymi procentowymi bonusami modów do tarczy energii.
  • Naprawiono błąd z wyznaczaniem celu Lightning Arrow.
  • Naprawiono błąd z Conduit i graczami nie należącymi do tej samej drużyny a znajdującymi się w tej samej instancji.
  • Naprawiono błąd, kiedy to atak potworów mógł zakończyć się niepowodzeniem jeśli zostały wcześniej schłodzone lub przeklęte przez Temporal Chains.
  • Naprawiono błąd, kiedy po roztrzaskaniu summonera znikały również jego przywołane jednostki.
  • Naprawiono błąd, związany z odnajdywaniem drogi który mógł wystąpić przy niektórych umiejętnościach związanych z pociskami.
  • Naprawiono błąd z unikami związany z Lightning Strike.
  • Naprawiono błąd, który powodował że było ciężko podnieść przedmiot bądź otworzyć skrzynie w pobliżu wrogów.
  • Naprawiono błąd z przyzwanymi jednostki, który powodował że przy zmianie lokacji w następnej pojawiały się martwe.
  • Naprawiono błąd, kiedy to przedmioty były zbierane w niewłaściwej kolejności jeśli "Key Pickup" został włączony.
  • Naprawiono błąd, gdzie pułapki i miny nie pokazywały się podczas korzystania z Rain of Arrows.
  • Burning Arrow jest teraz poprawnie zależny od specjalnego skila pasywnego Point Blank i unikalnego przedmiotu Chin Sol.
  • Teraz możliwa jest interakcja z obiektami w mieście jeśli masz kursor na przedmiocie. To naprawia błąd który mógł przypadkowo wystąpić jeśli zamknąłeś skrzynie mając przedmiot podniesiony i nie mogłeś z powrotem odłożyć go na miejsce.
  • Naprawiono błąd, gdzie okno logowania pokrywały informacje o błędach pod nimi.
  • Usunięto problem instancji związanych z totemami.
  • Naprawiono błąd, gdzie minimapa mogła przemieszczać się w lewo i prawo podczas używania strzałek do przechodzenia między zakładkami u sklepikarzy.
  • Naprawiono przewijanie kółkiem myszy w panelu postaci.
  • Naprawiono błąd, kiedy to Vaal Oversoul mógł pojawić się wewnątrz ściany.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem się niektórych nazw na krawędzi ekranu.
  • Statystyki - zwiększenie otrzymywanych obrażeń wpływa teraz na wszystkie  obrażenia od degradacji, nie tylko od chaosu. Zadają obrażenia wpierw tarczy energii a następnie życiu.
  • Naprawiono błąd, gdzie minimalizacja gry nie wyciszała dźwięku, kiedy "Mute when in background" został ustawiony podczas gry w trybie pełnoekranowym okna.
  • Naprawiono błąd w którym można dodać gracza „Piety” do swojej listy znajomych.
  • Naprawiono błąd, kiedy klient gry mógł się rozłączyć będąc w kolejce do logowania się i nie informując o tym gracza.
  • Naprawiono błąd, gdzie nie można było celować w skrzynie używając umiejętności Leap Slam.
  • Naprawiono błąd, gdzie kary do prędkości pocisku mogły powodować bardzo szybkie przemieszczanie się pocisku.
  • Naprawiono błąd, gdzie ręcznie otwierane panele mogły być zamknięte automatycznie przez inne panele.
  • Naprawiono błąd, gdzie panel społecznościowy mógł być otwarty kiedy postać zginęła.
  • Długość ogłuszenia dla specyficznych broni nie ma już zastosowania do czarów.
  • Umiejętności takie jak Ice Nova, które nie mają określonego celu nie chowają teraz pasków życia potworów podczas czarowania.
  • Zwiększenie obrażeń fizycznych wpływa teraz poprawnie na fizyczne obrażenia od degradacji (takie jak obrażenia od Puncture).
  • Naprawiono błąd z Rain of Arrows kiedy to potwory wbiegające w obszar działania umiejętności nie otrzymywały obrażeń.
  • Naprawiono błąd związany z długością odgrywania animacji Ground Slam.
  • Naprawiono błąd związany z dźwiękiem podczas zdobywania poziomu przez klejnot.
  • Umiejętności ataku które mogą zostać użyte do broni dystansowych lub w zwarciu, jak np. Frenzy, będą teraz niedostępne dla broni w zwarciu podczas kiedy są wspomagane przez klejnoty anged attack totem, trap, remote mine.
  • Naprawiono błąd, gdzie niektóre dźwięki odgrywano w złej głośności.
  • Naprawiono graficzny błąd, kiedy niektóre wybrane przedmioty nie miały obrysów.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał Cemot 23 Stycznia 2013 o godzinie 15:38

Wkoncu

Dodał Umbro 23 Stycznia 2013 o godzinie 18:03

No nie tak w końcu bo ostateczna wersja w marcu wyjdzie. Ale cieszmy się z bety, zapowiada się bardzo dobrze, i oby na zapowiedziach się nie skończyło:)

Dodał lukaszgaara 27 Stycznia 2013 o godzinie 4:18

Witam, czy może ktoś mi powiedzieć czy po open beta znowu będzie restart kont, bo jeżeli tak to nie chciałbym bez potrzeby wbić za dużego lvl-a

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama