Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Nowy sezon, nowe wyścigi!

Nowy sezon, nowe wyścigi!

Dodał HeniekHardkor 27 Czerwca 2013 o godzinie 10:38


Descent:

Descent

Już w najbliższy weekend startuje 3 sezon wyścigów. Pisaliśmy o tym już kilka dni wcześniej, natomiast dzisiaj zamieszczamy tłumaczenie obszerniejszego artykułu na temat nowości jakich możemy się w nim spodziewać. A będzie to miedzy innymi nowy rodzaj wyścigu signatur (rodzaj wyścigów które regularnie powtarzają się podczas sezonu i dla których jest prowadzona dodatkowa klasyfikacja i rozdawane są dodatkowe nagrody) o nazwie Descent.

Poniżej luźne tłumaczenie:

"Po ostatnich 2 sezonach zebraliśmy informacje od graczy którzy uczestniczyli w wyścigach i zaczeliśmy zastanawiać się nad ich sugestiami. Podczas tworzenia wyścigów Descent, wzieliśmy pod uwagę następujące rzeczy:

- gracze prosili o wyścigi które nie mają wpływy na standardowe ligi, czyli postacie i przedmioty nie są przenoszone do lig standard (po śmierci) lub hardcore , to oznaczało że teoretycznie moglibyśmy zmodyfkować ilośc wypadających przedmiotów i to w jaki sposób trafiają do graczy. Wielu graczy uważało że wybór między używaniem zdobytej waluty podczas wyścigu albo przeniesieniem jej do standarddowych lig zmniejsza jakość zabawy podczas wyścigu.

- "hardkorowi" gracze uwielbiają wyścigi signature. Możliwość poprawy swoich wyników w trakcie sezonu była bardzo popularna.

- gracze prosili o wyścigi z różnymi lokacjami startowymi i zmienionymi mapami podczas postepu

- aby zmniejszyć efekt losowości sklepów (i strategie wykorzystywania portali do miasta w celu napełnienia mikstur) częstą prośbą było wyłączenie miast

- niektórzy gracze chcieli podniesienia poziomu trudności w inny sposób niż trudne kombinacje modyfikatorów

- częstą prośba byl bardziej gwałtowny postęp poziomów, tak żeby nie opłacało się omijać potworów

- niektórzy gracze prosili o brak możliwości tworzenia nowych instancji, tak aby trzeba było cały czas iść do przodu i nie farmić w bezpiecznych mapach.

Podczas dwóch poprzednich sezonów gracze rywalizowali poprzez jak najszybszy postep w grze i podnoszenie poziomów. Potem pojawiły się również dodatkowe właściwości (modyfikatory, szybkie potwory, losowo pojawiające się totemy).

Te wyścigi były bardzo popularne, ale gdy projektowaliśmy sezon trzeci chcieliśmy zaoferować coś innego niż przechodzenie fabuły gry. 

Nasz system losowego generowania map pozwolił nam w łatwy sposób stworzyć nowy zestaw map i mini grę - ligę Descent. To alternatywna, krótsza wersja gry Path of Exile stworzona specjalnie na wyścigi.

W lidze Descent zaczynamy grę na obrzeżach lasu "Phrecian Forest" i musimy odnaleźć zapomnianą katedrę. Podczas schodzenia w głębiny i zwiedzania podziemi, ruin, jaskiń itd., napotykamy na swojej drodze trudne kombinacje potwórów i bossów ze wszystkich zakątków Path of Exile.

Skrzynie:

Skrzynie

Nie ma miasta do którego moglibysmy powrócic. Nie ma portali i waypointów do podrózy. Gracze nie mogą łączyć się w grupy, zaczynają samotnie i giną samotnie.

Jedynym sposobem regeneracji mikstur jest zabijanie potwórów lub zdobycie poziomu. Nie można cofać się do poprzednich lokacji ani powtarzać tych samych map.

Na końcu każdego poziomu w lidze Descent znajduje się para skrzynek. Każda zawiera inny zestaw zdefiniowanych wcześniej przedmiotów, które umożliwiają rozbudowę postaci na różne sposoby. Problem polega na tym, że możesz otworzyć tylko jedną ze skrzynek. Chociaż wszystkie zawarte w nich przedmioty moga być przydatne wybór jednej z nich może drastycznie wpłynąć na to w jaki sposób będziemy dalej grali. Np. na końcu pierwszego poziomu w jednej ze skrzynek znajduje sie Life Flask (mikstura życia), a w drugiej Quicksilver Flask (mikstura szybszego biegania) i Scrolls of Wisdom. Jako że wyścig jest na czas, decyzja o skupieniu się na "przeżywalności" a nie szybkości może mieć spore konsekwencje. Zdefiniowane wczesniej przedmioty w skrzyniach oraz brak sklepów zmniejszają losowość której doświadczali gracze w dotychczasowych wyścigach.

W lidze Descent po śmierci nie jesteśmy nigdzie przenoszeni, postać i przedmioty są bezpowrotnie niszczone na końcu wyścigu, niezależnie od tego czy przeżyjemy czy zginiemy. Chcieliśmy zaprojektować te wyścigi jako oddzielne doświadczenie, w którym nie musimy się martwić o przedmioty wpływające na ekonomię standardowych lig Path of Exile. Dzięki temu możemy zmenić sposób w jaki gracze dostają przedmioty, tak aby podczas grania musieli podejmować interesujące decyzje. Dodatkowo jestesmy w stanie dostarczyć graczom komplet orbów do modyfikacji przedmiotów bez niesprawiedliwych konsekwencji dla graczy którzy w tych wyścigach nie uczestniczą.

Ponieważ celem ligi Descent nie jest zbieranie waluty i przedmiotów, zaprojektowaliśmy ją tak jak tradycyjną grę RPG, gdzie najważniejsza jest zabawa płynąca z rozwijania swojej postaci w taki sposób aby przeżyła jak najdłużej.

Descent:

Descent

Ligi Descent trwają 1 godzinę, i są wyścigiem signature dla trzeciego sezonu. Znaczy to że będzie ich około 50 przez 6 tygodni. Będziemy monitorować postępy najlepszych graczy przez cały sezon i na koniec rozdamy dla nich nagrody.

Umożliwienie graczom powtarzanie tego samego wyścigu każdego dnia, jest bardzo interesujące z perspektywy tworzenia gier. Zaprojektowaliśmy je tak żeby na poczatku były trudne, ale później stawały się łatwiejsza wraz z wypracowaniem sobie konkretnych strategi przez gracza. Zawartość skrzynek które znajdziemy na końcu każdego poziomu jest na początku nieznana, więc trzeba szukać i wymieniać się informacjami wśród społeczności na temat tego co zawierają żeby zaplanować swój rozwój. Oczekujemy że gracze będę zagłębiać się coraz dalej w katedrę, kiedy nauczą się radzić z trudnościami a ich strategia i postać będzie się rozwijać.

W związku z brakiem możliwości cofania się i powtarzania map, gracz będzie zmuszony dokonywać wielu trudnych wyborów na temat tego czy i kiedy zabić potwora lub bossa. Dajemy możliwość omijania poziomów przy pomocy Quicksilver Flask nieograniczonego w żaden inny sposób niż odnalezienie przejścia do kolejnej mapy. Poziom trudności kolejnych map szybko rośnie więc gracz będzie chciał "wynieść" jak najwięcej punktów doświadczenia z każdej poprzedniej mapy.

Dodatkowo na koniec sezonu dla najlepszych 3 graczy z każdej klasy (liczonego na podstawie sumy punktów doświadczenia ze wszystkich wyścigów) oferujemy nagrodę w postaci itemu Demigod's Stride z alternatywnym wyglądądem.

Sezon trzeci rusza 29 czerwca. Grafik wyścigów pojawi się w ciągu kilku dni."

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał usatysfakcjonowany 27 Czerwca 2013 o godzinie 12:01

good job!

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama