Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Nowości w aktualizacji 0.11.0

Nowości w aktualizacji 0.11.0

Dodał Grom 24 Maja 2013 o godzinie 12:06


Główny projektant gry Chris zdradza nam kolejne nowości jakie dostaniemy w najbliższej dużej aktualizacji 0.11.0. Jedną z nich będą skalne rzeźby Weathered Carvings, których będzie sporo w akcie pierwszym. Kamienie to pozostałości po dawnej cywilizacji Karui, kiedy je klikniemy będą wyjaśniać historie jaka zaszła na kontynencie Wraeclast.

Weathered Carvings:

Weathered Carvings

Drugą ważną nowością jest możliwość ustalenia przez lidera drużyny rodzaju podziału wypadających przedmiotów z potworów, skrzyń itp.

W patchu 0.11.0 lider party będzie mógł wybrać następujące opcje:

  • Free for All: Przedmioty nie są przydzielana do graczy i mogą zostać podniesione natychmiastowo przez każdego uczestnika drużyny.
  • Short Allocation: To system podziału przedmiotów jaki mamy obecnie. Wartościowe przedmioty są przydzielane losowo do pobliskich graczy na krótki okres czasu. Dodatkowo jest mały bonus czasu jeśli postać jest daleko od przedmiotu.
  • Permanent Allocation: Wartościowe przedmioty są przydzielane do pobliskich losowych graczy.

Wartościowe przedmioty są to te, które dedykowane są dla konkretnych graczy - rzadkie, unikalne, walutowe przedmioty, klejnoty i mapy. Dodatkowo przedmioty z czterema, pięcioma i sześcioma połączonymi gniazdami.

Ustalenie podziału przedmiotów przez lidera party można tylko zrobić podczas startu nowej lokacji. Jeśli przydzielone zostaną złe opcje to aby je zmienić konieczny jest restart.

Przydzielone przedmioty w dalszym ciągu są widoczne dla pozostałych jednak pozostają szare.

Często na mapach spotykany jest system "Map to Marker" w patchu 0.11.0 będzie on dodany na stałe, oznacza to że wszystkie białe mapy są przydzielane do gracza który otworzył mape w labolatorium. Mapy magiczne, rzadkie i unikalne są przydzielane według normalnych zasad, więc w dalszym ciągu jest możliwe znalezienie mapy jeśli grasz na czyjejś mapie.

We wszystkich przypadkach przedmioty beda dostepne dla wszystkich po tym jak gracz opusci istancje lub jezeli przez 5 minut nie podniesie przedmiotu.

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał jakup001 24 Maja 2013 o godzinie 12:11

Mam tylko jeden komentarz do zmian w dropie, rewelacja :)

Dodał usatysfakcjonowany 24 Maja 2013 o godzinie 15:41

Ten system podziału lootu mógłby być wybierany podczas tworzenia party i na tablicy gdzieś widoczny aby przy wybieraniu teamu można by było od razu dowiedzieć się jaki podział lider sobie ustawił.

Dodał IpwnyouMate 24 Maja 2013 o godzinie 17:46

A moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłby podział lootu jaki jest w d3 czyli każdy ma oddzielny, nie byłoby wtedy żadnego problemu, chociaz i tak te zmiany na duzy plus.

Dodał XnIcRaM 25 Maja 2013 o godzinie 23:54

IpwnyouMate - niezły z ciebie pies ogrodnika, sam nie zje a drugiemu też nie da

Dodał jakup001 26 Maja 2013 o godzinie 11:19

oj tam, oj tam, zaraz pies ogrodnika. Moim zdaniem rozwiązanie: Permanent Allocation jest całkiem niezłe, choć może trochę przesadzone, 5 minut to trochę za długo, bo może się zdarzyć że gracze będą chodzić po wyczyszczonych z mobów lokacjach i zbierać co zostało. Przy krótszym czasie, np ok 1 min można by liczyć że te przedmioty zbierze przynajmniej ktoś z drużyny, bo 5 minut nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie czekał.

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama