Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Nowe sezon + łatka 0.10.7

Nowe sezon + łatka 0.10.7

Dodał debe 18 Kwietnia 2013 o godzinie 12:47


W najbliższy piątek wystartuje drugi sezon w Path of Exile i potrwa on aż do 1 czerwca (około 6 tygodni). Idea sezonów polega na organizowaniu wyścigów (lig z ograniczeniem czasowym), w których można zdobywać punkty za zdobyty poziom czy wykonane zadania (np zabicie bosa), które następnie można wymienić na nagrody w postaci unikalnych przedmiotów. Najbliższy sezon będzie się składać aż z 260 wyścigów (w poprzednim było 109) więc okazji do zdobycia punktów będzie cała masa. Jedną z nowości jest losowanie przedmiotów na koniec każdego wyścigu. Do tej pory tylko osoby, które zajęły najwyższe miejsce w wyścigu mogły liczyć na nagrodę w postaci przedmiotu Demigod's Triumph. Teraz każdy uczestnik, który zdobędzie chociaż 1 punkt, weźmie udział w losowaniu nagród, wśród których jest kilka unikalnych przedmiotów. Dodatkowo zostaną też wprowadzone tzw. "Signature event" czyli wyróżnione wyścigi. Na koniec sezonu całe doświadczanie zdobytych w tych wyścigach zostanie zsumowane i zostanie przygotowana nowa klasyfikacja. Najlepsi gracze zostaną oczywiście dodatkowo nagrodzeni. W tym sezonie będzie 45 takich wyścigów i będą nimi wszystkie eventy trwające 135 minut. Kalendarz wyścigu oraz nagrody do zdobycia można zobaczyć tutaj

Przed startej sezonu zostanie również wgrana łatka 0.10.7. Dodaje ona do gry 2 nowe klejnoty, kilka nowych uników, poprawia balans map oraz standardowo naprawia kilka błędów w grze.

Wersja 0.10.7

  • Dodano nowy klejnot wspomagający bazujący na sile i inteligencji – Summon Elemental Resistance. Dostępny dla Witcha i Templara w akcie drugim na poziomie Normal, Shadow i Marauder dostają go w trzecim akcie również na poziomie Normal, natomiast Ranger i Duelist w akcie pierwszym na poziomie Cruel.
  • Dodano nowy klejnot wspomagający bazujący na sile i inteligencji – Increased Burning Damage. Dostępny dla Witch, Templar, Marauder z Medicine Chest na poziomie Cruel, reszta klas w akcie trzecim na poziomie Cruel.
  • Dodano cztery nowe unikalne przedmioty (jeden z nich to mapa).
  • Dodano dwa nowe płatne efekty: Ebony Weapon Effect i Ivory Weapon Effect.
  • Dodano nowy mod dla Map – „of Ice”: Lokacja ma ziemie pokrytą lodem warte 8% ilości wypadających przedmiotów (quantity).
  • Dodano nowy mod dla Map – „Chaining”: Potwory posiadają dwa dodatkowe łańcuchy warte 18% ilości wypadających przedmiotów (quantity).
  • Dodano nowy mod do Flaszek – "of Staunching": Usuwa krwawienie.
  • Dodano nowy mod do Flaszek – "of Grounding": Likwiduje szok.
  • Dodano nowy mod do przedmiotów - "of the Worthy" i "of the Apt": Obniża wymagane atrybuty do użycia przedmiotu.
  • Dodano nowy mod do przedmiotów - "of Shining", "of Light" i "of Radiance": Zwiększa celność i promień światła.
  • Następujące unikalne przedmioty mają nowy wygląd 3D: Atziri's Mirror, Matua Tupuna, Prism Guardian, Crest of Perandus, Rise of the Phoenix, Lioneye's Remorse, Rathpith Globe i Daresso's Courage.
  • Następujące alternatywne unikalne przedmioty, które były do zdobyć z pierwszego sezonu wyścigów, mają nowy wygląd 3D: Facebreaker, Wanderlust, Goldrim, Atziri's Mirror i Demigod's Triumph.
  • Zadanie The Way Forward wymaga teraz zabicia unikalnego strażnika zwanego Captali Arteri, który pilnuje blokady.
  • Zmieniono kursor myszy na większy, który jest lepiej widoczny w różnych sytuacjach i na polu walki.
  • Dalej stopniowo ulepszana jest grafika, środowisko i ścieżka dźwiękowa.
Funkcje:
  • Umiejętności przypisane do środkowego i prawego guzika myszy mogą teraz być przypisane do klawiszy na klawiaturze.
  • Środkowy, prawy i 2 dodatkowe przyciski myszy mogą być teraz przypisane do wielu rzeczy takich jak umiejętności, napoje, podświetlanie przedmiotów czy otwarcie ekwipunku.
  • Jest teraz dostępnych więcej klawiszy do przypisania: insert, home, end, delete i klawisze kierunkowe.
  • Ustandaryzowano porty TCP, które gra wykorzystuje do połączeń z serwerem, tak aby trochę odciążyć zarządzanie pakietami. To może zwiększyć wydajność sieci z niektórych dostawców usług internetowych.
  • Podczas tworzenia postaci hardcore, pojawia się informacja wyjaśniająca, że bohater nie może zostać przywrócony po śmierci w lidze hardcore.
  • Klejnoty na ziemi nie pokazują teraz swojego poziomu w nazwie, jeśli mają poziom pierwszy.
Zmiany w balansie:
  • Klejnot wspomagający Multistrike posiada teraz karę do obrażeń dla wszystkich ataków, zamiast jak do tej pory jedynie dla ataków wręcz. Powoduje to, że pociski z Lightning Strike będą posiadały karę do obrażeń przy użyciu tego klejnotu.
  • Zwiększono szansę na wypadnięcie unikalnych przedmiotów.
  • Orb of Chance posiada teraz większą szanse na stworzenie przeciętnego unikata oraz mniejszą na stworzenie wyjątkowego lub rzadkiego.
Balans właściwości map:
  • Armoured - zwiększony bonus z 6% do 8%.
  • Capricious - zwiększony bonus z 8% do 14%.
  • Grounded - zwiększony bonus z 6% do 8%.
  • Incombustible - zwiększony bonus z 6% do 8%.
  • Mirrored - zwiększony bonus z 12% do 18%.
  • Molten - zwiększony bonus z 6% do 8%.
  • Punishing - zwiększony bonus z 12% do 18%.
  • Splitting - zwiększony bonus z 12% do 18%.
  • Unwavering - zwiększony bonus z 6% do 12%.
  • of Exposure - zwiększony bonus z 15% do 30%.
  • of Smothering - zmniejszony bonus z 30% do 20%.
  • of Vulnerability - zwiększony bonus z 18% do 25%.
Naprawione błędy:
  • Jeżeli po zabiciu potwora nie ma miejsca na ziemi na drop z niego, to przedmioty zostaną ulokowane jeden na drugim, a nie jak do tej pory nie pojawiały się w ogóle.
  • Naprawiono błąd, w którym teleporty pomiędzy poziomami na tej samej lokacji mogły nie zadziałać poprawnie.
  • Uniemożliwiono zamknięcie panelu z opcjami gry poprzez otworzenie innego panelu, w momencie gdy są niezapisane zmiany w opcjach.
  • Naprawiono błąd w lidze cut-throat, w którym doświadczenie dla zabójcy gracza mogło nie zostać przydzielone poprawnie.
  • Naprawiono błąd, w którym postać mówiła "It would be wrong to do that here" podczas użycia polecenia "move-only" w osadzie.
  • Naprawiono pasywną umiejętność Marudera, która redukowała zadawane obrażenia krytyczne przez przeciwników, tak aby działała poprawnie.
  • Naprawiono błąd, w którym obrażenia krytyczne dodawane przez klątwę Critical Weakness nie działały prawidłowo.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał Sliver 18 Kwietnia 2013 o godzinie 15:39

jedyny komentarz który mi się nasuwa to : SUPER! xD

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama