Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Ligi Talisman - Aktualizacja 2.1.0 - Spis zmian w grze

Ligi Talisman - Aktualizacja 2.1.0 - Spis zmian w grze

Dodał XnIcRaM 10 Grudnia 2015 o godzinie 23:00


Ligi Talisman - Pełna lista zmian



Nowe ligi startują 11 grudnia o godzinie 22:00 (czasu polskiego). Ligi będą trwały prawie 12 tygodni, dokładnie do 4 marca 2016 r.

Poniżej tłumaczenie listy zmian jakie przyniosą nam Ligi Talisman wraz z aktualizacją 2.1.0
Dołożyliśmy wszelkich starań aby tłumaczenie było rzetelne oraz zrozumiałe jednak zapewne nie ustrzegliśmy się jakichś drobnych błędów. Serdecznie dziekuję za pomoc w tłumaczeniu HeniekHardkor'owi oraz slaveusz'owi.


Uwaga:

Ze względu na istotne zmiany w grze, każdej istniejącej postaci przyznano opcjonalny pełen reset drzewka pasywnych umiejętności. Aby to wykorzystać, kliknij "Reset All Pasives" przycisk na ekranie umiejętności pasywnych. Należy skorzystać z tej opcji przed przyznaniem lub zwróceniem punktów w drzewku umiejętności pasywnych w przeciwnym razie opcja zniknie.

Wsparcie dla języka brazylijskiego portugalskiego:

- Path of Exile oficjalnie wystartowało w Brazylii! Brazylijscy użytkownicy mogą grać na serwerach w São Paulo, które są częścią istniejącego świata Path of Exile. Klient gry będzie dostępny w języku portugalskim.
- Path of Exile obsługuje wiele języków w kanałach czatów. Możesz wybrać język w menu startowym albo w opcjach gry. Planowane jest wydanie innych języków w przyszłym roku.
- Klient gry będzie obsługiwał wiele języków w kanałach rozmów i grupach publicznych. Można ustawić domyślny język czatu oraz publicznych grup, niezależnie od języka klienta gry.
- Proszę szanować język czatów publicznych i globalnych kanałów rozmów. Używanie niewłaściwego języka, może skutkować wyciszeniem przez moderatora. - Można tymczasowo wchodzić na czat globalny oraz handlowy w innym języku, za pomocą polecenia czatu. Przykładowe komendy czatu pozwalające na wejście na 1 kanał czatu globalnego w języku angielskim "/global 1 en" lub "/global 1 english" (działy bedą również "br", "pt" i "portuguese").

Czasowe ligi Talisman:

- Czasowe Ligi są dobrą okazją na nowy start w świezej ekonomii. Wszystkie stare postacie i przedmioty będą nadal obecne w Standardowej i Hardcorowej lidze, zachęcamy jednak do przyłączenia się do nowych lig, zdobywania nowych osiągnięć oraz wspinania się na szczyt rankingu!
- Zarówno Standardowa jak i Hardcorowa liga czasowa Talisman będzie oparta na tej samej mechanice, a drobne różnice będą tylko w dostępnych przedmiotach.
- W ligach Talisman, potwory zostały opętane przez starożytny talizman Ezomyte. Te potwory są oznaczone zielonymi symbolami Talisman ponad ich głowami. Potwory będące pod ich wpływem mają zwiększoną wytrzymałość oraz skuteczność w walce. Zabicie jednego z tych potworów daje możliwość zdobycia "talizmanu" dla siebie.
- Istnieje kilka poziomów talizmanów, każdy z poziomów cechuje się dużą różnorodnością talizmanów. Istnieją pewne typy bazowe specyficzne dla Standardowej wersji ligi i niektóre specyficzne dla wersji Hardcore.
- Wszystkie Talizmany mają bardzo potężne właściwości bazowe, jednak występują TYLKO w wersji "corrupted” oznacza to że nie można już nic w nich zmienić. Możesz użyć zestawów pięciu różnych Talizmanów tego samego poziomu w specjalnych kamiennych kręgach i przywołać potwora, który jest w posiadaniu Talizmanu wyższego poziomu. Ten Talizman wyzszego poziomu dziedziczy losowo z pięciu uzytych Talizmanów.
- Jeśli użyjesz pięciu talizmanów trzeciego poziomu w specjalnym kamiennym kręgu (Stone Circle), przywołasz portal do obszaru, gdzie można walczyć z Rigwaldem, Królem Wilków. Jest on opętany przez specjalny Talisman czwartego rzędu, który ma dwie losowe właściwości talizmanu.
- Wprowadzonych jest 12 nowych unikatowych przedmiotów, które można znaleźć w ligach Talisman, w tym cztery z nich można zdobyć tylko z samego Rigwalda. Wszystkie są wymienione w dalszej części tego spisu zmian.
- Nowe ligi to zawierają 32 nowe wyzwania. Za zdobyte wyzwania otrzymasz ekskluzywny zestaw zbroi Rigwalda. Jedną część za każde 7 zaliczonych wyzwań. Zestaw ten można zdobyć tylko w ligach Talisman.
- Za wykonanie 18 wyzwań i za każde kolejne zaliczone wyzwanie, otrzymasz fragmenty dekoracji Talisman Totemu, który można ustawić w swojej kryjówce. Totem ten pokazuje ile wyzwań zaliczyłeś w tych ligach.

Nowe mikropłatności:

- Dodano nowe zestawy zbroi: Gore Armour Set oraz Ghostflame Armour Set
- Dodano nowe efekty umiejętności: Ghostflame Herald of Ash oraz Ziggurat Totem Skin
- Dodano nowe zwierzątko: Parasite Pet
- Dodano nowy efekt zbroi: Vanishing Dye (Zapobiega wyświetlaniu się zbroi)
- Dodano nowy ekskluzywny zestaw: Rigwald w Armour Set. Można go zdobyć jedynie poprzez ukończenie wyzwań w ligach Talisman!

Nowe umiejętności dla łuczników:

- Shrapnel Shot: Wystrzeliwuje strzałę, która przebija wrogów. Strzały są wystrzeliwane z taką siłą, że tworzą one serię piorunów, zadając obrażenia potworom znajdującym się przed łucznikiem.
- Blast Rain: Wystrzeliwuje strzałę w powietrze, która rozdziela się i spada w dół w postaci serii czterech wybuchów na powierzchni. Obszar eksplozji zawsze się pokrywa.
- Siege Balista: Przywołuje totem, który atakuje przebijającymi strzałkami. Atakuje powoli, ale zadaje zwiększone obrażenia.

Nowe Czary Obrażeń fizycznych:

- Blade Vortex: eteryczne ostrze krąży wokół ciebie przez określony czas, wielokrotnie uderzając wrogów przez których przechodzi.
- Bladefall: Eteryczna bron spada deszczem z nieba, zadając obrażenia wrogom w sekwencji pięciu salw, każda kolejne pokrywa większy obszar, ale zadaje mniejsze obrażenia od poprzedniej. Wrogowie mogą zostać trafieni kilka razy.

Nowe Czary z obrażeniami od Chaosu

- Contagion: Wyzwala podłą zarazę na wrogów, zadając obrażenia od chaosu w czasie. Jeśli wróg umiera, będąc wpływem zarazy to zarażeni zostają pobliscy wrogowie.
- Essence Drain: Wystrzeliwuje pocisk, który kiedy uderzy nakłada debuff zadający obrażenia w czasie. Jesteś leczony za część tych obrażeń. Debuff rozprzestrzenia się przez zarażanie.
- Wither: Nakłada defufy na wrogów w pewnym obszarze, jeden z nich spowalnia prędkość poruszania a drugi zwiększa obrażenia od Chaosu, dodatkowo ten drugi może być nałożony kilkukrotnie powodując iż chaos zadaja jeszcze większe obrażenia.

Nowe Gemy wspierające:

- Blasphemy: Konwertuje klątwy na aury, pobliskie potwory otrzymują klątwę automatycznie jak tylko znajdą się w zasięgu aury.
– Controlled Destruction: Zmniejsza szansę na trafienie krytyczne umiejętności, ale zwiększa obrażenia od czarów (MORE spell damage).
- Void Manipulation: Zmniejsza obrażenia od żywiołów danej umiejętności, ale zwiększa obrażenia od chaosu (MORE chaos damage).
- Rapid Decay: Zmniejsza czas trwania umiejętności (duration), ale zwiększa obrażenia w czasie (MORE DOT damage).
- Poison: Pozwala umiejętności otruć wrogów po trafieniu i zwiększa obrażenia od trucizny.

Nowe Unikatowe Klejnoty (Jewels)

- Threshold Jewels to nowy typ unikatowych klejnotów, które będą umożliwiały warunkowe ulepszenie niektórych umiejętności
- Dodane zostaną cztery nowe unikatowe klejnoty typu Crimson: Shattered Chains, Weight of the Empire, The Vigil oraz Rapid Expansion
- Dodane zostanie pięć nowych unikatowych klejnotów typu Viridian: Pitch Darkness, Steel Spirit, Growing Agony, Volley Fire and Spirit Guards
- Dodane zostaną cztery nowe unikatowe klejnoty typu Cobalt: Rolling Flames, Winter's Bounty, Spirited Response and Dead Reckoning

Nowe unikatowe przedmioty związane z ligą Talisman:

- Dodane zostaną trzy nowe unikatowe pasy: Feastbind, Faminebind oraz The Retch
- Dodane zostanie pięć unikatowych talizmanów: Night's Hold, Blightwell, Natural Hierarchy, Rigwald's Curse oraz Eyes of the Greatwolf. Jeden z nich będzie do zdobycia tylko w lidze Standard Talisman, jeden tylko w lidze Hardcore Talisman a pozostałe trzy będą do zdobycia w obu nowych ligach czasowych.
- Dodany zostanie unikatowy pierścień: Rigwald's Crest (będzie wypadał tylko z Rigwalda)
- Dodany zostanie unikatowy miecz: Rigwald's Command (będzie wypadał tylko z Rigwalda)
- Dodany zostanie unikatowy topór: Rigwald's Savagery (będzie wypadał tylko z Rigwalda)
- Dodany zostanie unikatowy kołczan: Rigwald's Quills (będzie wypadał tylko z Rigwalda)

Nowe unikatowe przedmioty (NIE związane z ligą Talisman)

- Dodane zostaną dwa nowe unikatowe amulety: The Aylardex oraz Extractor Mentis
- Dodane zostaną nowe unikatowe pazury: Allure
- Dodane zostaną dwa nowe unikatowe kostury: Agnerod West oraz Femurs of the Saints
- Dodany zostanie nowy unikatowy topór: Hezmana's Bloodust
- Dodane zostaną trzy nowe unikatowe flaszki: Vessel of Vinktar, Coruscating Elixir oraz Rotgut
- Dodana zostanie nowa unikatowa tarcza: Kongming's Stratagem
- Dodane zostaną nowe unikatowe buty: Skyforth
- Dodany zostanie nowy unikatowy łuk: Roth's Reach
- Dodane zostaną dwie nowe unikatowe różdżki: Storm Prison oraz Eclipse Solaris
- Dodane zostanie nowe unikatowe berło: Bitterdream
- Dodane zostaną nowe unikatowe rękawice: Repentance
- Dodany zostanie nowy unikatowy miecz: The Goddess Unleashed
- Dodane zostaną dwie nowe unikatowe mapy: The Vinktar Square oraz Caer Blaidd, Wolfpack's Den

Nowe karty wróżbiarskie:

- The Warlord: kolekcja 6 kart może być wymieniona na Coronal Maul z sześcioma połączonymi gniazdami (poziom przedmiotu 83)
- The Demoness: kolekcja 5 kart może być wymieniona na Death's Hand Unique unikatowe berło
- The Traitor: kolekcja 4 kart może być wymieniona na "corrupted" unikatową różdżkę
- The Offering: kolekcja 8 kart może być wymieniona na unikatową zbroję Shavronne's Wrappings
- Lost Worlds: kolekcja 8 kart może być wymieniona na mapę 15-go poziomu
- The Lord In Black: kolekcja 6 kart może być wymieniona na magiczny pierścień z sufiksem "of Bameth" czyli z odpornością na chaos między 31 a 35% (jest to maksymalna odporność na chaos w pierścieniu, poziom przedmiotu (ilvl) będzie 83)
- A Mother's Parting Gift: kolekcja 6 kart może być wymieniona unikatowy klejnot: Fertile Mind
- The Body: kolekcja 4 kart może być wymieniona na losową unikatową zbroję
- Turn The Other Cheek: kolekcja 3 kart może być wymieniona unikatowy klejnot: Corrupted Pacifism
- Glimmer Of Hope: kolekcja 8 kart może być wymieniona unikatowy pierścień którego bazą będzie Gold Ring
- The Ethereal: kolekcja 7 kart może być wymieniona na zbroję Vaal Regalia z sześcioma połączonymi gniazdami

Nowa zawartość:

- Dodanych zostanie trzech nowych Nieuczciwych Wygnańców (Rouge Exiles): Dena Lorenni, Lael Furia oraz Vanth Agiel
- Zostanie zmieniony wygląd kilku flaszek
- Modele 3D otrzymają Trolltimber Spire oraz Incandescent Heart alternatywne grafiki otrzymają również nagrody z ostatniego sezonu wyścigów: The Princess, Eclipse Staff, Soul Taker oraz Crest of Perandus
- Ogólnie ulepszone zostaną dźwięki, grafiki, efekty oraz środowisko gry

Nowości:

- Będzie można mieć jednocześnie przywołane dwa zwierzątka. Odwołać jedno lub oba zwierzątka będzie można za pomocą przycisku "Reclaim Pet" znajdującego się nad zakładką z przedmiotami z mikro-płatności
- Mapy znalezione w pod-lokacjach misji będą przypisane do osoby która stworzyła główną lokację
- Dodane zostaną nowe opcje umożliwiające przerwanie misji mistrza. Misję Mistrza będzie można teraz porzucić nawet jeśli jej jeszcze nie rozpoczniemy wystarczy z okna rozmowy z mistrzem którego misję chcemy porzucić wybrać "Abandon Mission" dodatkowo jeśli będziemy mieli aktywną dowolną misję mistrza wystarczy podejść do dowolnego mistrza i z okna rozmowy wybrać "Abandon Mission" aby przerwać aktywną misję dowolnego mistrza
- Czasowa kara uniemożliwiająca pisanie na czacie w grze nie będzie teraz dotyczyła czatu gildyjnego
- Klejnoty oraz Vaal fragmenty będą przypisywane do graczy w grupie w zależności od wybranego trybu przypisywania przedmiotów
- Stwory podpalone umiejętnością z aktywną mikro-płatnością o nazwie Ghostflame będą wizualnie paliły się tym samym efektem
- Dodana zostanie komenda czatu /reset_xp która umożliwi resetowanie licznika ilości zdobywanego doświadczenia na godzinę (jest on wyświetlany po najechaniu myszką na pasek doświadczenia). Oczywiście NIE będzie to miało żadnego wpływu na już zdobywane doświadczenie
- Added support for liquid armour as an impact sound type (for Water Elementals and similar monsters) - tu mam problem z tłumaczeniem, prawdopodobnie chodzi o efekty dźwiękowe gdy spotkamy stwory takie jak Water Elementals i podobne
- Poprawiono wydajność efektów na ziemi (płonąca ziemia, wychładzająca, szkoująca, trująca itp). Efekty te będą zużywały znacznie mniej zasobów serwera oraz w mniejszym stopniu będą obciążały połączenie internetowe, związane z tym wcześniej rozłączenia czy przeskoki podczas gry w trybie lockstep powinny występować znacznie rzadziej

Ogólne zmiany w balansie gry:

- Postacie będą teraz dostawały 6 many za każdy zdobyty poziom zamiast 4
- Point Blank będzie miał teraz mniejszą karę do obrażeń w zależności od odległości celu. Obrażenia na maksymalnym zasięgu będą redukowane do 50% a nie jak dotychczas do 0. Zmiany te dotyczą zarówno gemu jak i pasywki
- Zostaną wprowadzone zmiany do sposobu działania bonusów z przedmiotów nie będących flaszkami a działającymi w trakcie używania flaszek. Do tej pory bonusy te były przypisywane do każdej flaszki i były wywoływane za ich pomocą co powodowało "marnowanie się" bonusów gdyż efekty z flaszek się nie sumują. Jeśli efekt był wywołany przez daną flaszkę to trwał tylko tak długo na ile pozwalała właśnie użyta flaszka jeśli w tym czasie została użyta kolejna flaszka to ona nie aktywowała ponownie danego bonusu gdyż aktualnie był on aktywny na innej flaszce. Teraz będzie tak że te bonusy nie będą przypisywane do flaszek tylko będą się aktywowały i trwały tak długo jak długo aktywna będzie dowolna flaszka. Zmiana ta NIE dotyczy efektów z samych flaszek zmiana ta ma głównie znaczenie podczas używania kilku unikatowych pasów
- Czary redukujące szybkość poruszania się będą teraz wywoływały nowy debuff zwany Hinder, jednocześnie aktywny moze być tylko jeden debuff tego typu, więc teraz efekty czarów redukujących szybkość poruszania nie będą się sumować. Obecnie dotyczy to umiejętności Abyssal Cry oraz Wither.
- Zamiast zadawać obrażenia liczone od najsilniejszego ciosu, jak obecnie działa podpalenie, obrażenia od trucia (poison) będą mogły się nakładać. Oznacza to iż na obrażenia będzie miał wpływ każdy cios a nie tylko te najmocniejsze. Pozwoli to na lepsze skalowanie obrażeń w end-game a także będzie odróżniało od innych rodzajów obrażeń rozłożonych w czasie
- Trucie (poison) będzie teraz mogło być wywołane tylko obrażeniami od chaosu oraz obrażeniami fizycznymi. Zmiany te mają na celu wynagrodzenie buildom które nie skupiają się na obrażeniach od żywiołów
- Zmiany w mechanizmie trucia będą również dotyczyć potworów

Balans przedmiotów:

- Prefiks "Surgeon's" dotyczący flaszek będzie teraz dawał szansę na zdobycie ładunku podczas ciosu krytycznego a nie jak było do tej pory iż ładunek był zdobywany za każdym ciosem krytycznym. Zmiany te nie dotyczą flaszek już istniejących, te będa działały jak do tej pory
- Wymagany poziom postaci która może nosić oraz poziom lokacji w której można znaleźć pierścienie zostanie zmieniony i tak: Sapphire Ring będzie od poziomu 8, Topaz Ring od poziomu 12, Ruby Ring od poziomu 16 i Gold Ring od poziomu 20, pozostałe pierścienie pozostają bez zmian.
- Łuki wykorzystywane w fazie początkowej gry będą miały zmienione obrażenia oraz obniżone wymagania poziomu postaci
- Obrażenia łuku Crude Bow zostaną zwiększone z 4-9 na 5-13
- Obrażenia łuku Short Bow zostaną zwiększone z 4-13 na 6-16
- Obrażenia łuku Long Bow zostaną zwiększone z 6-23 na 6-25, wymagany poziom zostanie zmieniony z 10 na 9
- Obrażenia łuku Composite Bow zostaną zwiększone z 11-26 na 12-26, wymagany poziom zostanie zmieniony z 15 na 14
- Obrażenia łuku Recurve Bow zostaną zmniejszone z 12-36 na 11-34, wymagany poziom zostanie zmieniony z 20 na 18
- Obrażenia łuku Bone Bow zostaną zmniejszone z 12-37 na 12-36, wymagany poziom zostanie zmieniony z 24 na 23
- Serrated Arrow Quiver (kołczan) będzie teraz wypadał od 5 poziomu, również wymagany przez niego poziom zostanie zmieniony na 5
- Unikatowe buty The Blood Dance będą teraz miały "0.5% Life Regeneration per Frenzy Charge" zamiast jak było do tej pory 1%. Zmiana ta nie dotyczy już istniejących przedmiotów.
- Unikatowy klejnot Chill of Corruption, będzie teraz dawał 50% szansy na zdobycie dodatkowej duszy (Vaal Soul) za każdego roztrzaskanego stwora (roztrzaskanie czyli shattered to efekt który występuje jeśli zabijemy stwora który jest zamrożony) obecnie ta szansa wynosi 80%
- Zostanie dodany nowy prefiks o nazwie Nihilist's który będzie dawał bonus "+1 level to Chaos Gems". Prefiks ten będzie wystepował tylko w różdżkach, kosturach, sztyletach oraz tarczach wymagających inteligencji (tarcze typu Spirit)

Balans Map:

- Lokacje stworzone przez Vaal Fragmenty otwrzone w "map device" mają zwiększony poziom lokacjo o 20
- Mapy The Terrace oraz Mine będą teraz generowane jako bardziej spójne oraz łatwiejsze w eksploracji
- Mapa The Volcano będzie teraz bardziej otwarta i będzie na niej więcej potworów
- Sallazzang (boss mapy The Terrace) nie będzie już używał tak szybkiego czaru etheral knives gdyż był on zbyt nieuczciwy w stosunku do graczy. Zamiast tego będzie on przywoływał więcej devourerów. Boss ten będzie dużo łatwiejszy niż obecnie jednak nadal walka z nim będzie interesująca
- Totemy przywołwane przez bossa Shock and Horror (z mapy Torture Chamber) będą teraz ginąć w chwili kiedy zginie boss, przyzwane przez nią potwory nie będą już podczas śmierci tworzyć lightning storm'a

Balans potworów:

- Aura u potworów dająca odporności na żywioły teraz nie będzie występowała u potworów na poziomie niższym od 40
- Wiele potworów z bardzo szybkimi umiejętnościami będą miały dodany do swoich umiejętności krótki cooldown (czas potrzebny na odnowienie umiejętności przed możliwością jej ponownego użycia) zmiana ta ma na celu uchronić graczy od śmierci na skutek otrzymania ciężkich do przewidzenia obrażeń. Dotyczy to między innymi umiejętności takich jak Leap Slam, Flicker Strike, Shield Charge, Lightning Wrap oraz Arctic Breath. Nie uchroni to jednak gdy mamy do czynienia z dużą grupą stworów posługujących się tą samą umiejętnością.
- Po naprawieniu błędu który powodował że krwawienie (bleed) od umiejętności puncture Atziri zadawało znikome obrażenia, można spodziewać się dużo większego krwawienia od jej umiejętności puncture. Teraz obrażenia otrzymywane podczas ruchu będą około 12x większe i około 2,5x gdy postać się nie porusza.
- Poprawiono kilka błędów związanych Totchoak Grove unikatowym totemem z lokacji Kaom's Dream oraz zredukowano zadawane przez niego obrażenia.
- Nightwane (unikatowy potwór z lokacji The Dreid Lake) oraz jego odpowiednik Mirage of Bones na mapie Desert mają zmniejszoną ilość życia o połowę. Wizualnie on i jego klony będą większe co pozwoli na łatwiejsze odróżnienie od zwykłych potworów. Jego AI (sztuczna inteligencja) zostało zmienione tak aby tworzył mniej klonów. Powinno być łatwiej odróżnić go od jego klonów po fakcie iż teraz będzie częściej się poruszał.
- Kall Foxfly, unikatowy potwór z lokacji The Riverways, zadaje teraz mniejsze obrażenia. Jego wersja z poziomów trudności Cruel oraz Merciless ma dodatkowo zmniejszone obrażenia jakie zadaje umiejętnością Lightning Arrow
- Potwory Vaal Fallen oraz Colossal Vaal Fallen nie zadają już zawsze ciosów krytycznych ale zamiast tego zawsze zadają powodują efekty dodatkowe (podpalenie, zamrożenie, itp). Również ich bazowe obrażenia zaostaną zwiększone
- Potwory używające SRS (Summon Raging Spirit) teraz będą miały specjalną wersję tej umiejętności co umożliwi oddzielne jej balansowanie (do tej pory było to ściśle powiązane z gemem SRS). Ogólnie po zmianach duszki przywoływane przez potwory na wyższych poziomach będą mocniejsze

Balans Masterów

-misje Zany z ograniczoną ilością portali zostały zmienione, po rozmowie z Zaną po prawej stronie pojawia się informacja, że nie można opuścić mapy ani zginąć ("Dont die or leave Zana's map"). Ta informacja będzie się wyświetlała podczas pobytu na mapie. Zana otworzy jeden portal dla każdej osoby przebywającej w danej strefie lub w party, w zależności od tego która ilość jest większa. Jeśli opuścisz mapę podczas takiej misji nie możesz ponownie do niej wejść, nawet jeśli pozostały jeszcze portale. Jeśli umrzesz lub opuścisz mapę, misja nie powiedzie się. Wchodzenie do innych stref podczas misji (np corrupted) nie jest liczone jako opuszczenie mapy.
-mod Warbands jest teraz dostępny na poziomie 7 zany i kosztuje 12 chaosów
-mod Tempest jest teraz dostępny na poziomie 7 zany i kosztuje 6 chaosów

Zmiany efektywności skili

- efektywność niektórych skili została zwiększona, jest to wartość z jaką działają na te skile support gemy
- Shock Nova z 50% na 60%
- Lightning Warp z 50% na 60%
- Fire Nova mine z 20% na 30%
- Magma Orb z 80% na 125%
- Shockwave Totem z 50% na 60%

Balans Skilli

Bazowe obrażenia wielu czarów zostały zwiększeone na wyższych poziomach aby wyrównać ich moc z atakami. Obrażenia astępujące czary zostały zwiększone o około 20% na 20 poziomie: Arc, Ball Lightning, Ethereal Knives, Fire Trap, Firestorm, Flame Surge, Flameblast, Freezing Pulse, Glacial Cascade, Lightning Tendrils, Lightning Warp, Magma Orb and Storm Call.
-oprócz większych obrażeń czar Arc zwiększa ilość łańcuchów, i na poziomie 20 ma ich 7.
- Ethereal Knives dostaje 1% projectile speed co poziom
- Freezing Pulse dostaje 1% projectile speed co poziom
- Magma Orb dostaje dodatkową kulę na poziomie 10 i kolejną na 21
- obrażenia Fire Nova Mine wzrosły o około 35%
- obrażenia Flame Surge wzrosły o około 20%
- prędkośc czarowania Flame Totemu została zmniejszona z 200ms na 250ms, Flame Totem zadaje 25% mniej obrażeń na 1 poziomie i 24% więcej obrażeń na 20 poziomie.
- obrażenia Ice Nova zostały zwiększone o 20% na poziomie 1, aż do 35% na poziomie 20.
- obrażenia Searing Bond zostały zwiększone o 10%, można tez postawić 1 dodatkowy totem bez ograniczeń
- gem Spell Echo nie działa już na Incinerate, Incinerate dostaje teraz 50% więcej obrażeń w kolejnych fazach (do tej pory było to 100%), obrażenia Incinerate zostały zmniejszone o 15% na poziomie pierwszym do około 8% na poziomie 20.
- obrażenia Shockwave Totemu zostały zwiększone o 20% na poziomie 1 do 10% na poziomie 20.
- obrażenia Shock Nova zostały zwiększone o 20% na poziomie 1 do 35% na poziomie 20
- obrażenia Spark zostały zwiększone o 10%, Spark zaczyna z 4 "pociskami" i dostaje jeden dodatkowy na poziomach 9,17,25
- zasięg obrażeń dla Detonate Dead, Abyssal Cry i Infernal Blow został zwiększony o 22%.
- zasięg Righteous Fire został zwiększony o 40%
- zasięg Storm Call został zwiększony o 25%
- zasięg Glacial Cascade został zwiększony o 25%

Balans Minion Skili

- znacznie zmniejszono koszt Dominating Blow, zadaje teraz 125% podstawowych obrażeń na poziomie 1 do 155% na poziomie 20. Miniony stworzone przy jego pomocy zadają 35% mniej obrażeń na wszystkich poziomach.
- Zombie atakują teraz szybciej, mają też uderzenie AoE i większą wytrzymałość na stuny
- czas trwania Summon Raging Spirits został zwiększony z 3.5 do 5 sek. Koszt został zmniejszony z 6 na 5 many na poziomie 1 do 12 many na poziomie 20. Cast speed został zmniejszony z 800ms na 500ms. Obrażenia zadawane przez SRS zostały zmniejszone na wyższych poziomach.
- kary do życia i ES dla Spectrów (Summon Spectre) zostały zmniejszone o połowę na wszystkich poziomach.

Balans Ataków

- koszt many ataków których obrażenia bazują na broni został wyrównany dla wszystkich poziomów. Podnoszenie poziomu gema nie zwiększa kosztu ataku. Koszt Dominating Blow nadal rośnie wraz z poziomami.
- Cleave dostaje o 1% zwiększony zasięg obrażeń na każdym poziomie.
- bug wyświetlający błędnie (mniejsze o połowę) obrażenia ataku Cyclone został usunięty, a obrażenia zostały zmniejszone o około 10%.
- ilość dodatkowych pocisków dla Frost Blades została zwiększona do 4 na poziomie 1, do 7 na poziomie 20. Zasięg został zwiększony do +18 na poziomie 1 aż do 21 na poziomie 20. Dodatkowo Frost Blades dostaje 1% projectile speed na każdym poziomie, a podstawowa prędkość pocisków została zwiększona o 25%.
-Ground Slam zyskuje 1% do zasięgu obrażeń na każdym poziomie.
-Lightning Strike jest teraz oparty na Dexterity i dostępny od poziomu 12. Strzela pięcioma pociskami na poziomie 1, ta ilość zwiększa się wraz z poziomami. Podstawowe obrażenia zostały zwiększone z 70 na 75%.
-obrażenia Spectral Throw zostały zwiększone z 38% na 45% na poziomie 1, na poziomie 20 z 64,6% na 75,4%.
- obrażenia Wild Strike zostały zwiększone o 10%. Wild strike ma teraz 2 dodatkowe pociski na wszystkich poziomach. Zasięg eksplozji został zwiększony o 9%.
- Vaal Ground Slam wymaga o 50% więcej dusz, i może trzymać 3 ładunki. Bonus do zasięgu obrażeń został zmniejszony z 30 na 20%.
- Viper Strike zatruwa (poison) przeciwników przy każdym uderzeniu. 25% obrażeń jest zamienionych na obrażenia od chaosu. Czas trwania zatrucie został zwiększony z 7 na 8 sekund. Podstawowe obrażenia zostały zwiększone ze 100 na 130% na poziomie 1, i ze 122,8 na 160% na poziomie 20.
- zasięgu ataku Sweep został zmniejszony o 8%

Balans Ataków Dystansowych

- klony powstałe przy użyciu Blink i Mirror Arrow pokazują się teraz na minimapie
- podstawowe obrażenia Burning Arrow zostały zwiększone ze 130 na 150% na poziomie 1, i ze 160,4% na 184,2% na poziomie 20.
- obrażenia Tornado Shot zostały zwiększone o 10%
- czas trwania lodu powstałego przy pomocy Ice Shot wynosi teraz 1.5sek na wszystkich poziomach.
- ilość dodatkowych pocisków dla Split Arrow została zmniejszona na poziomie 20 do 6. Na poziomie 1 jest to nadal 4.
- obrażenia podstawowe Barrage zostały zwiększone z 40 na 50% na poziomie 1, i z 47,6 do 61,4% na poziomie 20.
- obrażenia podstawowe Lightning Arrow zostały zwiększone o 10%. Koszt many został zmniejszony z 8 na 7.
- Poison Arrow zmienił nazwę na Caustic Arrow, obrażenia zostały zwiększone o około 37% na poziomie 1, ale zmniejszone o około 42% na poziomie 20. Zmianę tą łatwo zrekompensować nowymi support gemami. Koszt many został zwiększony z 5 na 8 na poziomie pierwszym, do 16 na poziomie 20.
- obrażenia Power Siphon zostały zwiększone o 5%
- obrażenia podstawowe Rain of Arrows zostały zwiększone o 10%. Bonus do quality został zmieniony na "Area of Effect radius" (zasięg obrażeń). Koszt many został zmniejszony do 7 na poziomie 1 i 11 na poziomie 20.
- zasięg obrażenia Ice Shot został zwiększony o 9%

Balans support gemów

- zasięg obrażeń Melee Splash został znacznie zwiększony, i nie ma kary dla głównego uderzenia. Dodatkowo zasięg zwiększa sie wraz z poziomami

Zmiany na drzewku umiejętności

- strefy przy Shadow i Ranger zostały znacznie zmienione
- zostały dodane talenty dla zatrucia (Poison)
- talenty od krwawienia i degeneracji zostały ulepszone aby ulepszyć postacie polegające na tych rodzajach obrażeń.
- zasięg talentów obrażeń obszarowych (AoE) zostały zmniejszony, obrażenia zostały zwiększone
- talenty dotyczące wysysania many i życia zostały ulepszone
- talent Adder's Touch oferuje teraz tylko szanse na zatrucie.
- talent Elemental Dominon został zmieniony na Occultist's Dominion i dodaje obrażenia od czarów zamiast obrażeń czarów elementarnych.

Naprawione Błędy

- gdy niektóre ze zwierząt (pets) podążały zbyt blisko postaci
- nieprawidłowo działający shift+atak ze skilami Movement.
- błąd gdy boss na mapce Malformation podchodził do ściany co uniemożliwiało uniknięcie jej promienia.
- gdy przy używaniu pasa Headhunter, umiejętność Proximity Shield mogła się nie kończyć
- gdy umiejętność culling strike mogła zostać użyta na Malachai'u zanim zabito trzecie serce.
- gdy niektóre talenty zmodyfikowane dzięki jewelom Fireborn i Cold Steel nie działały na ataki unarmed
- gdy skill Molten Shell mógł być uruchomiony kilka razy dzięki Spell Echo
- problem z czerwonymi pociskami Malachai'a na mapach z modem "increased cast speed".
- gdy niektóre efekty Tempest występowały dłużej na mionionach niż na postaci
- gdy skill Shield Charge nie rozwalał obiektów (beczki itd.)
- gdy Vaal Oversoul nie atakował pobliskich wrogów.
- znikające dzienne zadania PvP
- gdy ustawiony przez gracza sposób przypisywania przedmiotów nie działał gdy zaczął misje bez party
- gdy nie można było wpisać liczby większej niż 9 podczas dzielenia waluty
- gdy obrażenia od chaosu przy pomocy degeneracji same się zmieniały
- problemy z desynciem przy skrzynkach w Hall of Grandmasters
- błąd gdy obrażenia zadawane dzięki pancerzowi Death's Oath były zbyt małe dla mobów a zbyt duże dla graczy
- z widocznością pancerza na Templarze
- z widocznością śladów Fairgraves'a
- z dźwiękami w zadaniu Lost In Love
- tekst informujący o usunięciu modów przez mastera został zaktualizowany, żeby informawać o tym że usuwa wszystkie mody

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama