Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Łatka 0.11.6

Łatka 0.11.6

Dodał HeniekHardkor 26 Września 2013 o godzinie 9:27


Patch 0.11.6:

Patch 0.11.6

Zawartość:

  • Dodano nowy skill (Int/Dex) Lightning Trap: wyrzuca pułapkę, która po aktywacji wysyła pierścień pocisków, zadając obrażenia od błyskawic.
  • Lightning Trap jest dostępna dla Shadowa, Rangera i Wiedźmy w queście "A Caged Brute", i dla Templara w queście "Delving Into Sin" na normalnym poziomie trudności.
  • Dodano nowy skill (Dex/Int) Smoke Mine: stawia minę która, przenosi postać na jej miejsce przy detonacji. Zarówno w miejscu z którego postać jest przeniesiona jak i w miejscu docelowym pojawia się dym który oślepia wrogów (status Blind) i daje postaci chwilowy bonus do prędkości poruszania.
  • Smoke Mine jest dostępna dla Shadowa, Rangera i Duelisty za quest "Lost in Love" na normalnym poziomie trudności.
  • Dodano nowy support gem (Str) - Endurance Charge on Melee Stun. Dostepny dla Templara, Marudera i Duelisty za quest "Sever the Right Hand"
  • Dodano nowy support gem (Dex/Int) - Multiple Traps. Dostępny dla Shadowa, Rangera, Duelisty i Wiedźmy za quest "Mercy Misson" na poziomie Cruel.
  • Dodano 4 nowe przedmioty unikalne, w tym 2 zaprojektowane przez graczy.
  • Dodano 2 nowe mikrotranzakcje: Artcic Skull Hatred i Lightning Skull Wrath.
  • Lokacja Fetid Pool ma nowy wygląd który powinien ułatwić odnajdowanie potworów.
  • Potwory Bone Crushers i Hairy Bonecrashers mogą używać umiejętności Cleave.
  • Clarissa ma nowy głos.
  • Duelist ma kilka nowych animacji ataków.
  • Boss w lokacji Upper Submerged Passage pojawia się grupą mobów.
  • Potwory Dockworker Ghosts w lokacji Docks pojawiają się z różnymi rodzajami broni.
  • Dodano nową animację poruszania dla potworów City Stalkers.
  • Kolejne poprawki dźwięku, grafiki, efektów i otoczenia.

Balans:

  • Efekt fali w skilu Ground Slam nie jest już uzaleźniony od prędkości ataku. Niezależnie jak szybko postać atakuje efekt bedzie wyświetlany z taką samą prędkością. 
  • Czas leżenia wszystkich pułapek i min został ustandaryzowany do 30 sek.
  • Mina Freeze Mine dodaje wrogom 15% kary do odporności na zimno.
  • Teoretyczne obrażenia od zimna używane do obliczania długości zamrożenia od miny Freeze Mine zostały zwiększone na wyższych poziomach. Są 15% bardziej efektywne na poziomie 15.
  • Efektywność obrażeń Ground Slam została zwiększona z 70% do 80%.
    Redukcja progu ogłuszenia została zmniejszona z 35% do 25%.
  • Redukcja progu ogłuszenia (stun threshold) dla skila Heavy Strike została zmniejszona z 30% do 25%.
  • Redukcja progu ogłuszenia dla support gemu Stun została zwiększona o 10% co poziom.
  • Reave nie jest już zastępowany przez standardowy atak w przypadku braku many. Zapobiegnie to utracie ładunków Reave.
  • Miny znikają jeśli gracz za bardzo się od nich oddali.
  • Minimalna wartośc największego zakresu modów "hybrid defense" została zmieniona ze 100% na 101%. 
  • Podstawowe wartości na przedmiotach Arcanist Slippers i Conjurer Boots zostały zmienione, tak żeby przedmioty nie miała identycznych wymagań i obrony.
  • Potwory Flamebearers (tzw "pieski") strzelają teraz seriami, z przerwą pomiędzy kolejnymi atakami.
  • Pająki nie będą już tak często odchodzić i poruszać się na boki. Chyba że używają Flicker Strike.
  • Bonus od jakości dla support gemu Empower działa na wszystkich poziomach.

Poprawki błędów:

  • Naprawiono róźnicę w wyświetlaniu życia minionów. Teraz wyświetlana jest prawidłowo (ilość życia minionów się nie zmiania, tylko jego wyświetlanie).
  • Naprawiono błąd w interfejsie. Poprawi to wydajność gry.
  • Support gem Added Cold Damage działa na efekt zamrożenia miny Freeze Mine.
  • Rejuvenation Totem działa przy połączeniu z gemem Trap.
  • Naprawiono błąd który sprawiał że aura z przedmiotu Death's Oath mogła się aktywować podczas ożywiania gracza w meczu PvP, nawet jeśli przedmiot był nieaktywny.
  • Zwiększona prędkośc rzucana klątw nie działa już na Freeze Mine.
  • Empower pokazuję ikonę przy skilu z którym jest połączony.
  • Efekt Artcic Weapon pojawia się prawidłowo we wszystkich sekcjach sklepu.
  • Lokacja Ship Graveyard została zmieniona tak żeby zlikwidować miejsca do których można było się dostać tylko przy użyciu skili Leap Slam, Whirlwind Blades itd.
  • Naprawiono błąd który powodował wyłączonie efekty Tempest Shield podczas podłączania efektów z mikrotranzakcji.
  • Nie można juz uzywać efektu Imprint na wyposażonych przedmiotach.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem ładunków butelek.
  • Użytkownicy sa informowani na chacie o tym, że stream Twitcha został rozłączony i dlaczego został rozłączony.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama