Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Łata 0.9.10

Łata 0.9.10

Dodał Grom 4 Czerwca 2012 o godzinie 12:04


Zgodnie z zapowiedzią patch 0.9.10 zostanie wypuszczony we wtorek 5 czerwca.

 

Wersja 0.9.10

  • Zrestartowane zostaną wszystkie umiejętności w drzewku pasywnym

 Cechy

  • W instancjach dla wielu graczy przedmioty (magiczne, rzadkie, unikalne, klejnoty itp.) są teraz przydzielane losowo do pobliskich graczy na krótki czas, podczas których tylko konkretny gracz może je podnieść. Czym dalej gracz od przedmiotu, tym ma więcej czasu na jego podniesienie. Warto zauważyć, że czas na podniesienie jest na tyle krótki, że trzeba się spieszyć, żeby zdobyć przedmiot.
  • Istnieje możliwość zrobienia drużyny dostępnej dla wszystkich, nadając jej nazwę na ekranie party. Gracze mogą przeglądać utworzone drużyny w mieście na specjalnie wyznaczonej tablicy do tego, bądź też z ekranu social. Na przykład jeśli potrzebujesz pomocy z Merveil, możesz nazwać swoją drużynę „Help with Merveil”. Gracze zobaczą ją na liście i mogą się dołączyć. Następnie drużynę możesz uczynić znowu prywatną bądź zmienić jej nazwę kiedy tylko chcesz.
  • Po przytrzymaniu klawisza Alt i najechaniu na przedmiot, twój wyposażony przedmiot jest teraz wyświetlany obok niego dla porównania.
  • Polepszono efekty dźwiękowe i stereo.
  • Sand Spitters, zadające obrażenia od żywiołów, teraz strzelają pociskami z odpowiednim efektem.
  • Dodanie komend /squelch oraz /unsquelch jako synonimów dla /ignore i /unignore.
  • Path of Exile został przetestowany i działa na Windows 8. Jeśli masz jakieś problemy z grą daj nam znać.
  • Aktualizacja ikony klienta gry jest teraz bardziej czytelna.

 

Treść

  • Dodano pięć nowych unikalnych przedmiotów zaprojektowanych przez graczy.
  • Dodano nowe napoje od życia, many i hybrydy.
  • Kiedy Fire Hellions w Rocky Climb oraz Prisoner’s Gate zginie, pozostawi po sobie na ziemi ogień.
  • Kiedy Zombie w Coves zginą, zostawiają kawałek smoły na ziemi. Przejście przez nią spowalnia.
  • Scavangers mają pochodnie, które mogą rzucać na ciebie, aby zwiększyć obrażenia.
  • Polepszono grafikę butów.
  • Ulepszono efekty krwi i ciosów krytycznych na większości potworów.
  • Poprawiono lokację Fetid Pool.
  • Duchy mają teraz upiorne bronie tj. różdżki, łuki.
  • Kolejne poprawki grafiki, efektów, środowiska oraz dźwięku.

 

Ogólny balans

  • Poziom trudności dalszych poziomów został zwiększony (zarówno życie jak i obrażenia potworów), natomiast pierwszego poziomu lekko zmniejszony.
  • Zmniejszona częstotliwość występowania żadkich potworów w pierwszym akcje na pierwszym poziomie
  • Wielkość grup potworów została przedefiniowana, szczególnie dotyczy to grup w drugim akcie
  • Wielkośc grup potworów zwieksza się teraz wraz z przechozeniem gracza do kolejnych poziomów.
  • Żadkie magiczne potwory z bardzo dużą ilością życia (takie jak Golemy oraz Bestie) posiadają teraz o wiele mniejszą szansę otrzymania modyfikatorów, które sprawiałyby że były one niemal niemożliwe do zabicia.
  • Kołczany mogą być teraz zakupione od NPCtów
  • modyfikatory obrażeń od żywiołów zostały zredukowane o 20%
  • Obrażenia dwuręcznych broni do walki w zwarciu zostały zwiększone o 10%
  • Zmniejszona ilość życia totemów gracza.
  • Fire Trap - dodano 5% szansy na atak krytyczny, zwiększono koszt many oraz zwiększono przyrost obrażeń wraz z kolejnymi poziomami tej umiejętności.
  • Bear Trap - dodano 5% szansy na atak krytyczny, zwiększono koszt many, zwiększono efektywność klejnotów wspomagających na tą umiejętność. Zmniejszono obrażenia na niższych ale zwiększono na wyższych poziomach tej umiejętności.
  • Decoy Totem - Zwiększono koszt many.
  • Shockwave Totem - Usunięto szansę na krytyczny atak. Oniżono promień działąnia, obrażenia, prędkość rzucania oraz częstotliwość pulsowania. Zwiększono koszt rzucenia.
  • Sweep - Usunieto właściwość zwiększającą dystans odrzutu przeciwników. Zmieniono bonus od jakości dla szybkości ataku.
  • Knockback support gem - Zmieniono bonus od jakości dla dodatkowej szansy na odrzut przeciwnika.
  • Shield Charge - Usunieto właściwość zwiększającą dystans odrzutu przeciwników w oparciu o odległość od ladunku. 
  • Ustalono domyślny limit 3 płapek, 5 min oraz 1 totemu, niezależnie od tego jakiej umiejętności używamy. Wcześniejsze limity zależały od używanej umiejętności co powodwało niespodziewane rezultaty.
  • Przesunięto defensywne umiejętności pasywne w drzewku tak, aby umożliwić postaciom z Acrobatics przechodzenie drzewka tylko poprzez umiejętności od uników
  • Zostały dodane umiejętności pasywne zwiększające maksymalną ilość totemów.
  • Ulepszono umiejętności pasywne które zwiększały efekt działania aur.
  • Zwiększono obrażenia od Shield Crab oraz od specjalnego ataku Sea Witch


Szczegółowe zmiany w balansie potworów

  • Zmniejszono obrażenia umiejętności Flicker Strike oraz Cold Snap gdy są one używana przez potwory.
  • Zmniejszono obrażenia umiejętności Spark gdy jest ona używana przez Goat Shaman, Amarissa oraz Daughter of Merveil.
  • Zmniejszono schłodzenie oraz lekko obrażenia zadawane przez Chatter
  • Merveil's Attendant rzuca klątwę Temporal Chains gdy trafi przeciwnika.
  • Wysysanie życia od potworów zostało znacznie zmniejszone.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez małe małpy
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez bandyckie bossy
  • Zwiekszono obrażenia zadawane przez bossy szkieletów
  • Zwiększono prędkość poruszania się Fidelitas, the Mourning.
  • Burning Menace zadaje więcej obrażeń i posiada więcej punktów życia. Gdy ginie pozostawia po sobie ogień na ziemi.

Drobne poprawki

  • Poprawiono błąd w którym klient mógł wyświetlać niekończący się ekran ładowania jeśli dołączyliśmy do instancji w której znajdował się gracz z Twojej listy kontaktów oraz byliśmy w drużynie z tym graczem.
  • Poprawiono błąd w którym opis portalu nie uaktuaniał się gdy jego właściciel ponownie go wywołał w innej lokalizacji.
  • Poprawio dwa błędy które umożliwiały umiejętności Whirling Blades trafiać poprawnie w cele.
  • Przedmioty wypadające z graczy w ligach ligach Cut-throat oraz wypadające ze skrzeni zawsze trafiają na ziemię , zamiast okazjonalnie być usuwane ze względu na brak miejsca na ziemi.
  • Limit przyzwanych jednostkek, płapek i totemów jest teraz ściśle powiązany z graczem. Oznacza to ze nie można omijać tego limitu poprzez używanie płapek
  • Płapki nie są uruchamiane przez przyjazne NPC.
  • Klient nie zawiesza się gdy używamy umięjętności Lightning Strike podczas stania w ogniu.
  • Poprawiono błąd z obliczaniem malejącego przychodu właściwości "Increased Item Quantity" oraz "Increased Item Rarity" tak, że teraz łączą się z bonusem dla gracza a nie bonusem potwora.
  • Statystyki pokazujace redukcje obrażeń dla graczy powyżej 60 poziomu biorą pod uwagę obrażenia od potworów z Maelstrom of Chaos.
  • Poprawiono eksplodujące Spawn tak że teraz nie mogą być ani magiczne ani żadkie.
  • Poprawiono problemu powodujące że tarcze mogły mieć błędną grafikę.
  • Poprawiono błędną ilość zadawanych obrażeń przez umiejętność Ice nova w formie płapki.
  • Poprawiono bład powodujący awarię serwera, który występował gdy potwór używający umiejętności Lightning Strike atakował cel posiadający właściwość odbijania obrażeń - jak na przykład przy użyciu umiejętności Tempest Shield.
  • Poprawiono bład w którym umiejętność Puncture zadawała nieokreślone obrażenia dopóki nie opuściłeś instancji.
  • Poprawiono sposób w jaki działa minimapa dzieki czemu poprawiono fragmentacje pamięci klienta.
  • Wprowadzono mechanizmy które zapobiegają drobnym zastojom gry gdy przedmioty pojawiają się po raz pierwszy w trakcie sesji gracza.
  • Poprawiono błąd który powodował problemy z grą gdy gra była uruchamiana z katalogu zawierającego znaki spoza łaniśkiego alfabetu.
  • Poprawiono błąd w którym skrypt wgrywający łatki pokazywał błędna ilość danych do ściągniecia.
  • Poprawiono bład w którym przyzwane potwory mogły dostarczać doświadczenie
  • Poprawiono bład w którym wielokrotne ukłucie poprzez umiejętność Puncture powodowało nieprawidłowe zachowanie.
  • Totemy które uzywały procentowej rezerwacji many wraz z właściwością Blood Magic teraz prawidłowo zabierają życię swoje a nie gracza który je utworzył.
  • Kiedy gracz ginie w lidze typu hardcore nie pozostawia po sobie nieprawidlowych portali.
  • Usunieto promienie słoneczne z ruin kościoła. w ich miejsce pada deszcz.
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama