Zapraszamy na nasz serwer Discord!

Mountain View Zapraszamy wszystkich na nowo otworzony serwer Discord: Link

Discord służy do komunikacji głosowej lub za pomocą chatu. Z serwera można korzystać przy pomocy przeglądarki lub po ściągnięciu klienta Download

Jeśli chcecie z nami porozmawiać, o coś zapytac, lub szukacie miejsca do wspólnej komunikacji z osobami z gry piszcie do nas. W miarę potrzeb będziemy zakładać kolejne kanały. Zapraszamy!

Autor: Heniekhardkor Data: 14.08.2017

fall of Oriath

Tutaj rozmawiamy na ogólne tematy dotyczące Path of Exile.
Szpak
Posty: 43
Rejestracja: 26 gru 2015, o 17:16
Lokalizacja: Lubuskie

fall of Oriath

Postautor: Szpak » 13 lip 2017, o 10:13

wiadomo już kiedy dokładnie wyjdzie finalna wersja nowego dodatku z patchem? przymierzam się do powrotu.
Harashiken
Posty: 14
Rejestracja: 19 lis 2012, o 20:59

Re: fall of Oriath

Postautor: Harashiken » 13 lip 2017, o 10:27

Jak będzie gotowa :) Obstawiam połowę sierpnia.

W najnowszej notce podali, że za 10-15 dni wprowadzą kolejny patch do bety, a potem będą się już przygotowywać do oficjalnego wdrożenia 3.0
TrenerMagik
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2017, o 10:44

Re: fall of Oriath

Postautor: TrenerMagik » 4 sie 2017, o 23:37

jak narazie to nie idzie sie nawet zalogowac do gry.Wyskakuje tylko komunikat ze serwery pelne i trzeba czekac w kolejce.Dodatkowo mam jakies problemy z grafika w ekranie logowania..
Totemmaster
Posty: 10
Rejestracja: 2 lut 2017, o 12:07

Re: fall of Oriath

Postautor: Totemmaster » 5 sie 2017, o 08:18

Przedstawię swoje dotychczasowe wrażenia z 3.0.
Nie mam jakiś pretensji do GGG za wczorajsze problemy z serwerami, gdyż przy tak wielkiej ilości chętnych graczy jest to zupełnie zrozumiałe.
Graficznie gra prezentuje się olśniewająco. Woda naprawę robi wrażenie. Nowe akty tylko mignęły mi przed oczami kiedy na chwilę logowałem się starymi postaciami ale naprawdę czuć powiew świeżości.
Niestety to co zrobiło GGG z balansem woła o pomstę do nieba. Wiedziałem, że es będzie znerfiony i zgoda, najlepsze buildy w grze opierały się o es. Niestety w moim odczuciu nerf jest tak wielki, że es staje się prawie niegrywalny. Najlepsze buildy za dziesiątki exaldów oczywiście nadal dają radę, ale dla gracza, który nie ma takich funduszy es jest po prostu słabe. Nerf w moim odczuciu jest też zbyt wielki. Porównajmy dwie postacie 6k życia + zbroja/uniki lub 10k es. Życie w takim przypadku zawsze jest lepsze, gdyż zapewnia ochronę przed obrażeniami fizycznymi której es mieć nie może. Dodatkowo regeneracja es została znerfiona więc jest to gigantyczny problem.
Rzeczą natomiast która mnie wczoraj rozsierdziła jest nerfienie już istniejących itemów. Wcześniej tak nie było, dlatego na spokojnie można było kupować sobie na standardzie stare wersje a nowe właściwości przechodziły tylko do nowo dropiących itemów. Teraz jednak zbroje na es zostały osłabione do 1/3 wartości co jest zwyczajnie wredne.
Zabranie 1 ładunku oczywiście także boli i jest trochę niezrozumiałe, gdyż można było rozwiązać to przez odpowiedni quest w dalszych aktach.
Ogólnie chciałbym, aby GGG robiąc balans nie opierało się wyłącznie na najlepszych prograczach, którzy grają setki jak nie ponad 1000 godzin i mogą shapera zabić w sekundę, gdyż oni i tak sobie poradzą a gra w późniejszych etapach staje się nieco nieprzyjazna dla nowych graczy.
Ps. nie wiem dlaczego ale niektóre moce panteonu u mnie nie działają, może to jakiś bug który naprawią...
Tomek1990
Posty: 642
Rejestracja: 28 sty 2013, o 08:31

Re: fall of Oriath

Postautor: Tomek1990 » 5 sie 2017, o 09:32

Heh ja to w ogóle straciłem ochotę na grę i wiadomo nie mogę nic skomentować bo nie gram od dawna i nie zagram już raczej w POE z powodu braku czasu i innych zajęć ale z tego co mówisz to jest lipa.

Co do ES to moim zdaniem słusznie , że dostało nerfa bo ES był przesadnie mocny . Nie wiem jak to teraz wygląda i może masz racje , że przesadnie go znerfili ale tak czy siak osłabienie ES było potrzebne. Powodzenia w Grze .
Totemmaster
Posty: 10
Rejestracja: 2 lut 2017, o 12:07

Re: fall of Oriath

Postautor: Totemmaster » 5 sie 2017, o 11:10

Tylko wiesz ja też ochotę straciłem :/
Kurde przecież teraz ta gra ma taki potencjał i tylko ten balans wszystko psuje. Zresztą tak bardzo zwiększyli poziom trudności (nerfy + więcej hp potworów) że zwykły gracz będzie miał później poważne kłopoty (może nie każdy chce farmić setki godzin na najlepszy sprzęt).
Awatar użytkownika
HeniekHardkor

Administrator
Posty: 1235
Rejestracja: 15 lut 2013, o 07:33
Kontaktowanie:

Re: fall of Oriath

Postautor: HeniekHardkor » 5 sie 2017, o 12:12

Na becie ES dawało rade bez problemu, ciężko mówić o balansie pierwszego dnia po premierze jak ludzie nie mają itemów.
Moim zdaniem nerf ES był jak najbardziej słuszny. Najlepsze buildy nie inwestowały praktycznie nic w ES tylko brały to co akurat było po drodze i bez problemu miały 9-12k ES, tymczasem grając na takiej samej zasadzie pod HP miałeś 4-5k.

W tym momencie trzeba troche w ES zainwestować, a nie brać tylko kilka talentów. I to jest dobre!
Ludzie grający na standardzie jak chcecie mieć tyle ES co wcześniej, to zróbcie respec na 5-10pkt i dajcie w ES, stracicie troche dps pewnie ale nic Wam nie będzie.... ;)


Balans jest dobry, bo sprawia, że człowiek się zastanawia co brać, czy robić postać pod HP czy ES. Wcześniej praktycznie nie było "wyboru".
tihopoland
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2017, o 05:48

Re: fall of Oriath

Postautor: tihopoland » 5 sie 2017, o 12:21

A ktoś może wie czy obecna sytuacja z odblokowanymi wszystkimi aktami to jaki bug czy coś?
No chciałem zacząć spokojnie od nowego aktu a tu mnie wywaliło na samym końcu w epilogu. Teraz nie wiem czy coś przegapię czy nie strace na fabule. Niby questy są dopiero do zrobienia ale główne po zabici bossów które daje od razu możliwość przejścia do następnego aktu już ukończone. Czy grając tak jak jest będe miał możliwość ponownej walki z tymi bossami?
odrzuciło mnie to bo chyba jedyna możliwość normalnego zagrania to nowa postać :(
Awatar użytkownika
HeniekHardkor

Administrator
Posty: 1235
Rejestracja: 15 lut 2013, o 07:33
Kontaktowanie:

Re: fall of Oriath

Postautor: HeniekHardkor » 5 sie 2017, o 17:21

Trzeba zrobić nową postać, tylko nie bardzo wiem czemu Cie to odrzuciło? :)
Została zmieniona fabuła, czyli część gry podczas której się rozwija postać, Ty masz już postać rozwiniętą, więc możesz grać mapki. Korzystać z nowych gemów, systemów itd

A jak chcesz wiedzieć jak się teraz lvluje od początku, to zaczynasz od początku.

Wydaje mi się to dośc logiczne, podejrzewam że gdyby zrobili inaczej to większość osób marudziłaby, że czemu mają jeszcze raz robić questy jak już raz gre przeszli.

Wybierz sobie nowy build i jedziesz od początku, to raptem pare godzin żeby przejśc fabułe, a zabawy cała masa.

Pzdr
tihopoland
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2017, o 05:48

Re: fall of Oriath

Postautor: tihopoland » 5 sie 2017, o 19:46

HeniekHardkor pisze:Wydaje mi się to dośc logiczne, podejrzewam że gdyby zrobili inaczej to większość osób marudziłaby, że czemu mają jeszcze raz robić questy jak już raz gre przeszli.


Chodzi o to że wywaliło mnie od razu w epilogu, i moge sobie dowolnie teraz questy robić a nie iść po prostu odkrywając nowe akty,
A tak poza tematem jak obecnie jest poziom trudności ustawiony? bo dwa wyższe zlikwidowali.

Wróć do „Ogólna dyskusja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość