Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Pełna lista zmian Ascendancy & Perandus

Pełna lista zmian Ascendancy & Perandus

Dodał XnIcRaM 5 Marca 2016 o godzinie 0:28


Poniżej znajdziecie kompletny spis zmian oraz nowości które spotkamy w nowym dodatku Ascendancy oraz nowej lidze Perandus

Chciałbym gorąco podziękować dwóm osobom z naszego forum Silv oraz Darstar za pomoc w tłumaczeniu tej aktualizacji

UWAGA - Lista zmian jest dosyć długa :)

Miejsca Próby
  • Jest sześć miejsc próby na każdym poziomie trudności, ukończenie wszystkich na danym poziomie trudności otwiera Wielki Labirynt
  • Miejsca próby zlokalizowane są w: Axiom Prison, Crypt, Chamber of Sins, Crematorium, Catacombs and Hedge Maze
  • W każdym z miejsc próby jest innego rodzaju pułapka. Natomiast w Labiryncie znajdziesz wszystkie rodzaje tych pułapek razem.
  • Na wyższych poziomach trudności próby są trudniejsze.
  • Na końcu każdego miejsca próby znajdziesz płytę, na której zobaczysz swój postęp na danym poziomie trudności oraz aktywujesz portal który pozwoli ci wrócić na początek miejsca próby aby kontynuować eksplorację świata Wraeclast
  • Gdy przejdziesz wszystkie próby na danym poziomie trudności to uzyskasz dostęp do Labiryntu, wejście do niego znajduje się w Sarn Encampment (miasto trzeciego aktu)
Labirynt Imperatora
  • Lord's Labirynth to nowa lokacja pełna pułapek, sekretów i zagadek. Lokacja ta jest dostępna po ukończeniu wszystkich miejsc próby (Trials of Ascendancy) na danym poziomie trudności
  • Śmierć w Labiryncie kończy twoją próbę jego przejścia. Musisz przetrwać całą drogę w jednej próbie, jeśli opuścisz Labirynt to już nie możesz wrócić do miejsca w którym byłeś, musisz zaczynać od początku nawet jeśli opuściłeś labirynt używając zwoju portalu to nie będziesz mógł powrócić
  • Układ Labiryntu zmienia się raz dziennie. Możesz przejść Labirynt wielokrotnie tego samego dnia korzystając z informacji zdobytych w poprzednich przejściach.
  • Szukając drogi w Labiryncie trzykrotnie spotkasz imperatora Izaro. Mechanika walki będzie zmieniała się codziennie. Sposób, w jaki grasz w każdej walce będzie wpływał na to jak będzie wyglądała kolejna walka
  • Zabijając Izaro oraz wykonując pewne wyzwania w trakcie wędrówki przez Labirynt możesz zdobyć Klucze do skarbu (Treasure Key). Klucze te mogą zostać użyte do otwarcia skrzyni z nagrodą na końcu Labiryntu w pokoju nagrody, pomieszczenie to zawiera również urządzenia pozwalające wybrać specjalizację Ascendancy oraz ulepszać przedmioty.
  • Można przejść Labirynt w grupie jednak po wejściu do niego nikt z zewnątrz nie może już dołączyć
  • Przed każdym spotkaniem Izaro w Labiryncie masz możliwość skorzystania z własnej skrzyni
  • Gracz który przejdzie danego dnia Labirynt najszybciej otrzyma jako nagrodą specjalny unikatowy klejnot (Jewel). Najlepsze czasy będzie można zobaczyć w rankingu opublikowanym na stronie, będzie oddzielny ranking dla każdego poziomu trudności oraz dla każdej ligi. Dla każdego poziomu trudności będą inne nagrody. W rankingu uwzględnione będą tylko przejścia w pojedynkę. Codziennie będzie rozdanych 12 nagród, po jednej na każdy poziom trudności w czterech ligach (poziomy trudności są trzy oczywiście)
  • Specjalne przedmioty które można zdobyć tylko w Labiryncie, jak na przykład klucze do skarbu, nie mogą być zabrane z Labiryntu. Przedmiotów tych nie mona również ukryć używając filtrów, przedmioty te są zawsze widoczne.
Specjalizacje Ascendancy
  • Po ukończeniu Labiryntu Imperatora po raz pierwszy, twoja postać będzie mogła wybrać jedną z trzech specjalizacji dostępnych dla twojej klasy
  • Wszystkich specjalizacji jest 19. Każda klasa ma do wyboru trzy specjalizacje, umożliwiające zróżnicowanie sposobu gry. Klasa Scion ma dostępną jedną specjalizację, która umożliwia tej klasie panowanie w drzewku umiejętności pasywnych.
  • Po ukończeniu Labiryntu Imperatora po raz pierwszy na każdym poziomie trudności otrzymasz dwa punkty umiejętności Ascendancy (łącznie ze wszystkich poziomów trudności 6 pkt), punkty można użyć wybierając umiejętności z drzewka pasywek dla swojej specjalizacji Ascendancy.
  • Cofnięcie pasywki z drzewka specjalizacji Ascendancy będzie kosztowało 5 zwykłych punktów cofania umiejętności pasywnych. Jeśli cofniesz wszystkie umiejętności swojej specjalizacji to będziesz mógł wybrać całkiem inną specjalizację (bez dodatkowych kosztów), jednak aby to było możliwe znów będziesz musiał ukończyć Labirynt.
  • Po wybraniu specjalizacji Ascendancy będziesz miał dostęp do umiejętności pasywnych tej specjalizacji poprzez drzewo umiejętności pasywnych, w pobliżu punktu startowego twojej klasy.
Wzmocnienia
  • Za każdym razem gdy ukończysz Labirynt możesz zmienić jeden ze swoich przedmiotów
  • Wzmocnienie przedmiotu zamienia istniejącą wbudowaną ("nad kreską") właściwość przedmiotu w tym również poprzednie Wzmocnienie. Wzmocnienia mają zawsze stałą wartość więc użycie Blessed Orb na takim przedmiocie nie będzie miało żadnego wpływu. Choć kolor napisu na przedmiocie (wzmocnienia) jest taki sam jak ulepszeń masterów to nie mają one na siebie wpływu i się wzajemnie nie blokują.
  • Gdy wzmocnisz swoje rękawice na poziomie trudności Normal, to uzyskają one umiejętność w wersji "Word" na poziomie trudności Cruel będzie to "Edict" a na Merciless będzie to "Decree", każda kolejna jest wzmocnioną wersją poprzedniej i tak na przykład "Decree of the Grave" to wzmocniona wersja "Edict of the Grave" a ta z kolei jest wzmocnioną wersją "Word of the Grave".
  • Na Wzmocnienia przedmiotów (umiejętności) nie mają wpływu Kamienie Umiejętności (GEMy) ale mogą na nie wpływać umiejętności pasywne oraz właściwości przedmiotów.
  • Od poziomu Cruel można również modyfikować buty. Dzięki wzmocnieniu zyskają właściwości które będą się aktywowały w specyficznych warunkach. Niektóre ze Wzmocnień będą słabsze ale warunki do ich aktywacji będą również łatwiejsze do spełnienia im lepsze Wzmocnienie tym trudniej spełnić warunki jago aktywacji. Jeśli Wzmocnienie będzie zawierało określenie "Recently" to znaczy że chodzi o ostatnie 4 sekundy. Słowo to może również być używane w innych miejscach grze jednak zawsze w tym samym znaczeniu.
  • Na poziomie trudności Merciless Wzmocnienia będzie można również dodawać do hełmów. Wzmocnienia w hełmach zawsze będą dotyczyły konkretnej umiejętności, wszystkich różnych wzmocnień dla hełmów będzie ponad 300, po 2-3 wzmocnienia do każdej umiejętności jaka występuje w grze.
Liga Czasowa Perandus
  • Liga Perandus będzie w dwóch wariantach Standard oraz Hardcore. Będą one identyczne pod względem mechaniki oraz przedmiotów.
  • Ligi Perandus mają do zaoferowania bogactwo Wiecznego Imperium (Eternal Empire). Odkryj rodzinne skarby Perandusów, zabij ich obrońców, przejmij ich monety. Użyj tych monet aby kupić od Cadiro Perandusa przeróżny sprzęt w tym ale także starożytne artefakty.
  • Sześć nowych przedmiotów unikatowych będzie występowało tylko w Lidze Perandus, będzie to jedna unikatowa mapa oraz 5 starożytnych skarbów
  • W tej lidze będzie do zdobycia 40 Wyzwań (Challenges). Gdy wykonasz 12 z nich otrzymasz eksluzywny efekt dzięki któremu twoje buty będą zostawiały specjalne ślady na ziemi (Perandus Footprints Effects), po wykonaniu 24 otrzymasz efekt który można nałożyć na broń (Perandus Weapon Effects) natomiast specjalny wygląd portalu przywoływanego Portal Scrolem otrzymasz po wykonaniu 36 Wyzwań. Efektów tych nie będzie można zdobyć w żaden inny sposób, nawet w przyszłości.
  • Po wykonaniu 19 wyzwań otrzymasz specjalny totem służący za dekorację twojej kryjówki, totem ten będzie rósł o kolejne segmenty co każde trzy kolejne (po 19) wykonane Wyzwania tak aż po wykonaniu 40 Wyzwań będziesz miał przepiękny, monumentalny totem składający się z ośmiu segmentów który będzie dumą twojej kryjówki
Nowe Umiejętności
  • Ice Trap - umiejętność wymagająca zręczności oraz inteligencji - Rzucasz pułapkę, która tworzy serię lodowych runicznych wybuchów, uruchomiona zadaje obrażenia od zimna wszystkim wrogom w zasięgu pułapki.
  • Orb of Storms - umiejętność wymagająca inteligencji - Tworzysz nieruchomą kulę z elektrycznym jądrem, która często uwalnia błyskawice rażące pobliskich wrogów. Jeśli wewnątrz kuli będziesz używał innej umiejętności również związanej z błyskawicami (Lightning) to kula uwolni dodatkowe błyskawice. Użycie tej umiejętności ponownie zastąpi istniejącą kulę nową we wskazanym miejscu.
  • Frost Bomb - umiejętność wymagająca inteligencji - Tworzysz kryształy który pulsuje zimnem przez określony czas. Każdy impuls nakłada na pobliskich wrogów debuf (negatywną aurę) która zmniejsza ich odporność na zimno i regenerację życia. Kiedy mija czas życia kryształu eksploduje on zadając ciężkie obrażenia od zimna wszystkim wrogom wokół niego.
  • Summon Stone Golem - umiejętność wymagająca siły oraz zręczności - Przywołujesz golema który dopóki żyje daje ci regenerację życia. Oprócz tego że golem ten atakuje wrogów wręcz może również szarżować na wrogów tocząc się oraz potężnie uderzać Prowokując (taunt) tym samym wrogów.
  • Earthquake - umiejętność wymagająca siły - Uderzasz potężnie w ziemię przy pomocy Topora, Maczugi lub Kija (Axe, Mace, Staff) zadając obrażenia w pewnym obszarze oraz powodując pękanie ziemi. Po krótkim czasie pęknięcia wybuchają powodując potężne wstrząsy wtórne. Kolejne uderzenie w ziemię przed pierwszym wstrząsem wtórnym nie generuje kolejnych wstrząsów wtórnych.
  • Sunder - umiejętność wymagająca siły - Uderzasz w ziemię z broni w prawej ręce, tworząc falę niszczącą wrogów na wprost ciebie. Wrogowie dotknięci falą tworzą kolistą wtórną falę uderzeniową zadając obrażenia wokół siebie. Umiejętność ta wymaga użycia Maczugi, Topora lub Kija (Mace, Axe, Staff)
  • Ancestral Protector - umiejętność wymagająca siły - Przywołujesz Totem Przodków, który gdy stoisz blisko niego będzie atakował wrogów atakami wręcz oraz zwiększał twoją szybkość ataku.
Nowe Kamienie Wspierające (Support Gem)
  • Cluster Trap - wymaga zręczności - Rzuca wiele kilka pułapek w losowych miejscach w pewnym obszarze wokół celu.
  • Trap Cooldown - wymaga zręczności - Skraca czas odnawiania nowego ładunku pułapki
  • Elemental Focus - wymaga inteligencji - Wspierana umiejętność zadaje Więcej (More) obrażeń od żywiołów, jednak nie może wywoływać efektów takich jak zamrożenie, wychłodzenie, porażenie czy podpalenie.
  • Minefiled - wymaga inteligencji oraz zręczności - Rozmieszcza wiele min jednocześnie i pozwala mieć więcej uzbrojonych min.
Nowe Przedmioty Unikatowe
  • Pasek: Umbilicus Immortalis
  • Zbroje: Geofri's Sanctuary oraz Viper's Scales
  • Buty: Seven-League Step
  • Łuk: Iron Commander
  • Pazury: Rive
  • Sztylet: Windowmaker
  • Flaszki: The Sorrow of the Divine, The Writhing Jar oraz Zerphi's Last Breath
  • Rękawice: Wyrmsign
  • Helmet: Heretic's Veil
  • Klejnoty: Cheap Construction, Hair Trigger, Reckless Defence and Unstable Payload
  • Maczugi: Clayshaper, Frostbreath and Trypanon
  • Mapa: The Perandus Manor
  • Pierścień: Essence Worm
  • Berła: Axiom Perpetuum oraz Singularity
  • Tarcze: Advancing Fortress, Glitterdisc, Malachai's Loop oraz Victario's Charity
  • Kij: Xirgil's Crank
  • Miecze: Daresso's Passion, The Tempestuous Steel oraz Varunastra
  • Różdżka: Obliteration
Nowe Flaszki
  • Basalt Flask - daje dodatkową redukcję obrażeń fizycznych
  • Aquamarine Flask - daje dodatkową szansę na uniknięcie obrażeń od zimna oraz tworzy wychładzająca ziemię (chiled ground) podczas użycia
  • Stibnite Flask - zwiększa wartość uników (evasion) oraz tworzy zasłonę dymną podczas użycia
  • Sulphur Flask - zwiększa obrażenia oraz tworzy świętą ziemię (consecrated ground) podczas użycia
  • Silver Flask - daje Onslaught (buff zwiększający szybkości: ataku, rzucania zaklęć oraz poruszania się o 20%)
  • Bismuth Flask - zwiększa odporności na żywioły
Zmiany Istniejących Flaszek
  • Flaszki zwiększające maksymalne odporności teraz będą je zwiększać o 6% zamiast o 10%. Wszystkie mają też wydłużony bazowy czas działania z 3,5 sekundy do 4 sekund
  • Quartz Flask ma skrócony czas działania z 5 sekund do 4 sekund i zużywa 30 ładunków z 60 zamiast 40 z 60 jak było do tej pory. Dodatkowo daje 10% szansy na uchylenie się od ataków i zaklęć (Dodge) nadal będzie również dawała buff "Phasing" umożliwiający poruszanie się poprzez wrogów tak jakby ich nie było.
  • Jade Flask - ma skrócony czas działania z 5 sekund do 4 sekund i zużywa 30 ładunków z 60 zamiast 40 z 60 jak było do tej pory.
  • Diamond Flasks - ma wydłużony czas działania z 3,5 sekundy do 4 sekund i zużywa 20 ładunków z 40 zamiast 80 z 80 jak było do tej pory.
  • Quicksilver Flask - ma skrócony czas działania z 5 sekund do 4 sekund
  • Wymienione powyżej zmiany dotyczą również wszystkich istniejących już w grze flaszek. Nie powstaną tak zwane wersje "Legacy"
Różne zmiany i nowości
  • Dodano nową mapę T10: Chateau Map
  • Potwory modyfikatorami Nemesis oraz Blodlines bedą od teraz różnie oznaczane. Potwory z Nemesis będą teraz miały pomarańczową poświatę zamiast żółtej, natomiast potwory z Bloodlines fioletową zamiast jak było do tej pory niebieską
  • Użycie Orb of Fusing oraz Jeweller's Orb od teraz nie będzie zużywało "Quality". Zmianie ulegnie również wpływ "Quality" w przedmiocie na pozytywny wynik działania tych orbów. Od teraz 1% Quality zwiększa o 1% szansę na sukces podczas losowania nowych połączeń czy ilości gniazd postępuje to liniowo dając o 20% większą szansę na powodzenie przy 20% Quality
  • Przedmioty wypadają teraz ze skrzyń jeden po drugim w szybkiej sekwencji
  • Komenda /remaining informuje o dokładnej ilości potworów pozostałych w lokacji już od 50 potworów a nie jak było do tej pory od 20. Informacja o ilości pozostałych potworów powinna również wkrótce pojawić się na ekranie z informacjami o lokacji/mapie która jest w grze dostępna po naciśnięciu klawisza "tab"
  • Dodano nowy modyfikator flaszek - "of Curing" - usuwa efekty zatrucia oraz daje czasową odporność na zatrucie
  • Dodano nowy modyfikator flaszek - "Chemist's" - zmniejsza on ilość zużywanych ładunków
  • Dodano nowy modyfikator flaszek - "Experimenter's" - wydłuża czas działania efektów flaszek
  • Dodano nowy modyfikator flaszek - "Alchemist's| - skraca czas trwania efektów flaszek jednocześnie zwiększając ich efektywność
  • Postacie które są stworzone tylko do PVP mogą teraz wejść na Sarn Arenę bezpośrednio z kryjówki wystarczy że porozmawiają w kryjówce z Leo
  • Oak oraz Kraityn od teraz będą mogli przywoływać dodatkowe posiłki
  • Efekt pochodzący z talizmanu Rotfeather będzie teraz widoczny jako buff w postaci ikonki na ekranie (w lewym górnym rogu)
  • Dodano nowe słowo kluczowe - Recently - oznacza ono ostatnie 4 sekundy
  • Dodano nowe słowo kluczowe - Savage Hit - jest to takie uderzenie które odbiera wrogowi przynajmniej 20% jego maksymalnej ilości życia (dotyczy tylko ataków, nie czarów)
  • Dodano nowe słowo kluczowe - Maim - Jest to rodzaj debuffa który zmniejsza szybkość poruszania się wrogów o 30%, wielokrotne nałożenie tego efektu na tego samego wroga nie sumuje się tylko zastępuje/odnawia poprzedni. Maim może być nakładany na wrogów tylko przy pomocy ataków, podobny debuff aktywowany czarami to Hinder, potwory mogą znajdować się pod wpływem obydwu jednocześnie ich efekty będą się w takim przypadku sumować.
  • Dodano nowe słowo kluczowe - Elemental Conflux - rodzaj aury, jeśli jesteś pod jej wpływem to każde twoje uderzenie przy pomocy ataków będzie wywoływało wychłodzenie, porażenie oraz podpalenie.
  • Static Strike przy użyciu będzie teraz miało wizualny efekt na twojej postaci
  • Dodane zostaną nowe grafiki 3D dla następujących przedmiotów: Chitus' Needle, Winds of Change, The Blood Dance (tylko te które można było zdobyć w jednym z sezonów wyścigów), Spine of the First Claimant oraz Roth's Reach
  • Mapa która nazywała się Mine teraz będzie się nazywała Abandoned Caver, będzie na niej również nowy boss - The Eroding
  • Notatki zapisane na przedmiotach (na zakładkach oznaczonych jako publiczne) będą również zawarte w informacjach o przedmiocie które są dostępne po ich skopiowaniu przy pomocy Ctrl+C, po tych wpisach będzie można też filtrować przedmioty w skrzyni
  • Alternatywna grafika 2D dla Demigod's Dominance będzie teraz pasowała do wyglądu 3D tego przedmiotu
  • Drobnym zmianom/usprawnieniom zostaną również poddane dźwięki, grafiki, efekty oraz elementy otoczenia w grze
Zmiany w umiejętnościach
  • Umiejętność Bladefall miała błąd przez który obrażenia poszczególnych fal byłe redukowane zbyt szybko, zostało to naprawione dzięki czemu zadawane obrażenia wzrosły aby to zrekompensować obrażenia tej umiejętności zostały zmniejszone o 25% na wszystkich jej poziomach. Bladefall obecnie zadaje 6% mniej obrażeń w kolejnych falach a nie jak było do tej pory 5%. Efektywność obrażeń tej umiejętności została zmniejszona ze 120% na 90%
  • Umiejętność Whirling Blades jest teraz 10% wolniejsza
  • Celność w umiejętności Ice Golem została zwiększona o 40%
  • Bone Offering od poziomu 21 tej umiejętności leczy teraz słabiej .
  • Spectral Throw zadaje teraz 20% więcej obrażeń na wszystkich poziomach tej umiejętności.
  • Vaal Spark został osłabiony na wszystkie możliwe sposoby. Jego bazowa szansa na trafienie krytyczne została zmniejszona z 6% do 5%. Iskry mają obniżony bazowy czas trwania, teraz znikają po 2 sekundach a nie jak było do tej pory po 3,5. Liczba pocisków została zmniejszona ze 150 do 100.
  • Częstotliowść z jaką umiejętność Blade Vortex mogła trafiać tego samego wroga została zmniejszona o połowę ale obrażenia oraz efektywność obrażeń została podwojona
  • Assassin's Mark teraz powoduje że wrogowie otrzymują obrażenia krytyczne zwiększone o 20%, tak jest na wszystkich poziomach tej umiejętności a nie jak było do tej pory że wartość ta zmieniała się wraz z kolejnymi poziomami umiejętności.
  • Projectile Weakness teraz powoduje iż wrogowie mają 50% szans aby pociski ich przeszyły (pierce). Wrogowie pod wpływem tej klątwy przyjmują jeszcze o 5% więcej obrażeń od pocisków niż to było do tej pory.
  • Rzucenie buffa Blood Rage teraz trwa 0,25 sekundy a nie jak było do tej pory 1 sek. dodatkowo dodano czas ładowania się umiejętności wynoszący 1 sekundę aby uniknąć przypadkowego rzucenia tego zaklęcia.
  • Czas rzucania czarów: Molten Shell oraz Vaal Molten Shell będzie wynosił 0,5 sekundy.
Zmiany Kamieni Wspierających (Support Gem)
  • Increased Critical Strikes zapewnia teraz bonus do bazowej szansy na uderzenie krytyczne. Jednakże, zwiększenie szansy na krytyczne zostało lekko zredukowane. Ta zmiana sprawia, że kamień ten będzie teraz lepszym wyborem i aktualnie porównywalnym z innymi kamieniami wspierającymi.
  • Innervate zapewnia teraz dłuższy czas trwania efektu "Onslaught on Killing a Shocked Enemy". Z 3 do 5 sekund na poziomie 1 kamienia oraz z 5 do 7 na poziomie 21. Gwarantuje teraz także stałą, niezmienną 15% szansę na porażenie przeciwnika. Mnożnik kosztu many zredukowany ze 120% do 110%.
  • Ice Bite zapewnia teraz większą szansę na otrzymanie ładunków szału (Frenzy Charge) przy zabiciu zamrożonego wroga z 40% do 50 na poziomie 1 kamienia oraz z 59% do 69% na poziomie 20. Bonus do obrażeń przeciwko zamrożonym przeciwnikom z "Quality" został zwiększony z 0.5% za 1% Quality, do 1% za 1% Quality. Mnożnik kosztu many zredukowany ze 120% do 110%.
  • Poison zapewnia teraz tylko 0,5% wydłużenia czasu trwania zatrucia za 1% Quality, zmiana z 1% za 1% Quality, a także nie oferuje żadnego zwiększenia obrażeń trucizny na poziomie 1 (było 25%) i tylko 2% za każdy poziom (było 5%).
  • Remote Mine jest teraz dostępny dla klasy Shadow u handlarza po wejściu do The Prison (akt 1).
  • Na wszystkie efekty, dla różnych umiejętności, pochodzące z Klejnotów (Threshold Jewel) będą teraz oddziaływały również kamienie wspierające (Support Gem)
  • Less Duration zapewnia teraz 20% więcej obrażeń (mnożnik obrażeń x1.2) na poziomie 1 kamienia, rosnąc do 29% na poziomie 20. Ta zmiana została wprowadzona z intencją zwiększenia użyteczności tego kamienia przy umiejętnościach takich jak Firestorm, Icestorm, Lightning Warp, Storm Call i podobne.
  • Pierce zapewnia teraz 10% więcej obrażeń (mnożnik obrażeń x1.1) na poziomie 1 kamienia, rosnąc do 29% na poziomie 20. Szansa na przeszycie (pierce) jest teraz stała na wszystkich poziomach i wynosi 50%
Zmiany w Drzewie umiejętności Pasywnych
  • Dodano kluczową umiejętność pasywną - Elemental Overload - zadajesz 40% więcej obrażeń od żywiołów jeśli miałeś w ciągu ostatnich 8 sekund trafienie krytyczne. Mnożnik wartości obrażeń krytycznych wynosi 1 (obrażenia krytyczne nie są zwiększane przez Critical Strike Multiplier)
  • Znaczące pasywki: Lava Lash, Arcing Blows oraz Fang of Frost teraz dodatkowo penetrują odporności wrogów na odpowiadające im żywioły
  • Dodano nowe umiejętności pasywne za Kluczową pasywką Conduit umiejętności te dają szansę na zdobycie ładunków wytrzymałości, mocy oraz szału (Endurance, Power, Frenzy) za zabicie wroga
  • Znacząca pasywka Nightstalker teraz zwiększa szansę na trafienie krytyczne ze sztyletami o 50% (było 60%). Natomiast pasywki po drodze do tej umiejętności teraz zwiększają tę szansę o 20% a nie jak było do tej pory o 30% jedna z pasywek po drodze do Adder's Touch również ma obniżoną wartość z 30 do 20%
  • umiejętności pasywne w grupie "Precision" (z nią włącznie) teraz dają dodatkowo 3% Szybkości Rzucania Zaklęć (Cast Speed) Związana z tym jest również zmiana dwóch pasywek dających 3% Szybkości Rzucania Zaklęć w grupie Light of Divinity na pasywki dając 10% zwiększenia obrażeń od czarów (Spell Damage)
  • umiejętność Master Sapper (w grupie pasywek od pułapek w części drzewa pasywek należącej do Rangera) teraz daje 15% szansy na otrzymanie ładunku szału (Frenzy Charge) gdy wróg aktywuje jedną z twoich pułapek.
  • Umiejętność pasywna Fatal Toxins zwiększa teraz obrażenia od trucizny o 50% a nie jak było do tej pory 0 100%, dodatkowo wartości pasywek poprzedzających zostały zmniejszone z 25% do 20%
  • Umiejętności w obszarze startowym zostały zmienione następująco: Coordination zamiast 20 zręczności daje teraz 10 inteligencji oraz 10 zręczności, Trickery zamiast 20 inteligencji daje teraz 10 zręczności oraz 10 inteligencji, Fangs ot the Viper zamaist 10 zręczności daje teraz 20 a Coldhearted Calculation zamiast 10 inteligencji daje 20.
Zmiany Przedmiotów
  • Poprawiono ceny za sprzedawane przedmioty u handlarzy. Wiele przedmiotów będzie się teraz sprzedawać za więcej "alchemy shardów". Wszystkie właściwości przedmiotów mają teraz swoją wartość – magiczne i rzadkie przedmioty nie mogą już zostać sprzedane za jedynie scroll fragment.
  • Zredukowano zwiększenie maksymalnej ilości odporności podczas efektu flaszki z 6% do 4% dla Divination Distillate (+ to all maximum Elemental Resistances during flask effect).
  • 3 mapy Malformation mogą teraz zostać sprzedane u handlarza za 1 mapę Chateau.
  • Lion’s Roar może być teraz użyty dwukrotnie. Zapewnia teraz bonus 30-35% więcej obrażeń fizycznych (zmiana ze stałych 30%).
  • Rotgut wymaga teraz tylko 50-100% dodatkowych ładunków flaszki (zmiana ze 100-150%).
  • Konwersja obrażeń od ognia na obrażenia od chaosu z The Consuming Dark została zredukowana do 50% (było 75%).
  • Taste of Hate konwertuje teraz tylko 20% przyjętych obrażeń fizycznych na obrażenia od zimna (zmiana z 30%) oraz zapewnia tylko 20-30% dodatkowych obrażeń fizycznych jako obrażenia od zimna, zamiast stałych 30%.
  • Wysysanie Many oraz Życia z Vessel of Vinktar zredukowane zostało do 20% (zmiana z 30%), usunięto "Leech applies instantly during Flask effect" a także zwiększono zużycie ładunków flaszki, więc nie może zostać użyty więcej niż raz bez odnowienia ładunków flaszki.
Inne Zmiany
  • Mapa Core (T15) mapy mogą teraz być zrobione tak aby były na niej dwa bossy (Twinned)
  • Większa różnorodność wśród kanibali na mapach. Już więcej nie spotkasz grup kanibali wyłącznie rzucających ogień.
  • Mod dla map Fracturing nie może być już wylosowany na mapach. Zostanie on i jego funkcjonalność na istniejących mapach, które mają obecnie ten mod.
  • Dodano nowy mod dla map "of Toughness. Mod ten sprawia, że przeciwnicy przyjmują zredukowaną ilość obrażeń z uderzeń krytycznych.
  • Wściekłe duchy (Raging Spirit) przywołane w niektórych misjach Haku (nie gracza) zadają teraz znacznie mniejsze obrażenia. Ich ilość na poziomach 65+ została zredukowana.
  • Rampage już nie zapewnia bonusów dla minionów.
  • Obszar efektu dla umiejętności Detonate Dead używanej przez przeciwników został zredukowany o 18%.
Zmiany u Zany
  • Mapy które sprzedaje Zana zostaną zmienione. Większość będzie teraz tańsza. Ceny map będą ustalone w następującej walucie: mapy niskiego poziomu w Orb of Chance, średniego poziomu Orb of Alchemy. Ceny map magicznych i rzadkich będą zależne od modyfikatorów mapy i nie będą kosztowały dużo.
  • Zana poziom 1, misja na mapie o poziomie 2 (poziom potworów 69), sprzedaje mapy poziomu 1
  • Zana poziom 2, misja na mapie o poziomie 4 (poziom potworów 71), sprzedaje mapy poziomu 2
  • Zana poziom 3, misja na mapie o poziomie 5 (poziom potworów 72), sprzedaje mapy poziomu 3
  • Zana poziom 4, misja na mapie o poziomie 6 (poziom potworów 73), sprzedaje mapy poziomu 4
  • Zana poziom 5, misja na mapie o poziomie 7 (poziom potworów 74), sprzedaje mapy poziomu 5
  • Zana poziom 6, misja na mapie o poziomie 8 (poziom potworów 75), sprzedaje mapy poziomu 6
  • Zana poziom 7, misja na mapie o poziomie 9 (poziom potworów 76), sprzedaje mapy poziomu 7
  • Zana poziom 8, misja na mapie o poziomie 10 (poziom potworów 78), sprzedaje mapy poziomu 10
  • Gdy otwieramy mapę na urządzeniu od Zany będziemy mogli teraz dodać modyfikatory lig z pośród siedmiu dostępnych. Cena, rodzaj oraz wartość tych modyfikatorów będzie zmieniana co trzy miesiące.
  • Lista modyfikatorów na najbliższe trzy miesiące:
    • Poziom 2 "Onslaught" koszt: 2 Chaos orb mody: 20% więcej przedmiotów na mapie, Potwory otrzymują takie same korzyści
    • Poziom 3 "Anarchy" koszt: 3 Chaos orb mody: 4 dodatkowe Nieuczciwych Wygnańców (Rogue Exile), 20% więcej przedmiotów na mapie
    • Poziom 4 "Torment" koszt: 4 Chaos orb mody: 3 dodatkowe Udręczone Duchy (Tormented Spirits), 20% więcej przedmiotów na mapie
    • Poziom 5 "Warbands" koszt: 4 Chaos orb mody: 3 dodatkowe grupy bandytów (Warband), 20% więcej przedmiotów na mapie
    • Poziom 6 "Beyond" koszt: 5 Chaos orb mody: potwory mają 15% szans na stworzenie portalu z którego mogą wyjść potwory z innego świata (Beyond), 20% więcej przedmiotów na mapie
    • Poziom 7 "Ambush" koszt: 8 Chaos orb mody: 3 dodatkowe skrzynki (Strongbox)
    • Poziom 8 "Nemesis" koszt 1 Exalted orb
Zmiany dotyczące Obrażeniach Krytycznych
  • Wszędzie gdzie do tej pory było: "increased Critical Strike Multiplier" będzie "additional Critical Strike Multiplier" co znaczy że tak wartości obrażeń krytycznych będziemy dodawać do wartości bazowej a nie jak do tej pory wymnażać przez wartość bazową.
  • Wszystkie przedmioty, pasywki, niektóre umiejętności które zwiększały wartość obrażeń krytycznych teraz mają o 33% mniejszą efektywność z powodu tego iż nie zmieniły się w nich wartości liczbowe, niektóre z nich aby uzyskać podobną efektywność jak miały wcześniej zostaną zmienione
  • Poniższe będą miały dla graczy zwiększoną wartość o 50% a dla potworów o 30%: Wszystkie wartości w drzewku umiejętności pasywnych, Kamień wspomagający "Increased Critical Damage", Kamień umiejętności Enefeble oraz Enefeble używane przez moby i pochodzące z innych źródeł, wszystkie potwory posiadające właściwość "Powerful Crits", modyfikator mapy "the Deadly" oraz właściwość Corrupted Jewel
  • We wszystkich poniższych broniach używając Blessed Orb będzie można zaktualizować ich bazową wartość obrażeń krytycznych: wszystkie rodzaje broni typu Rapier a także Curved Blades, Lithe Blades oraz Exquisite Blades
  • We wszystkich poniższych przedmiotach aktualizacja wartości obrażeń krytycznych będzie wymagała użycia Divine Orb: Wszystkie Klejnoty (Jewel) które mają mod "increased Critical Strike Multiplier *" oraz przedmioty unikatowe takie jak: Facebreaker, Marylene's Fallacy, Fragment of Eternity, Bino's Kitchen Knife, Romira's Banquet, Shadows and Dust, Ungil's Harmony, Eclipse Solaris, Death's Harp, Mortem Morsu, The Goddess Scorned oraz Abyssus,
  • Wszystkie poniższe NIE będą miały zmienionych wartości: Maligaro's Virtuosity, wszystkie przedmioty magiczne i rzadkie (poza klejnotami) oraz właściwości dodane przez Masterów
  • Właściwości Critical Strike Chance dodawane do amuletów u Masterów (of Puncturing) teraz będą miały wartość (22-27%). Przedmioty które już mają dodaną tę właściwość nie zostaną zmienione nawet jeśli użyje się na nich Divine Orb
Naprawione Błędy
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować krótkotrwałe problemy z wydajnością gry po zmianie rozmiaru okna gry lub zmianie ustawień graficznych
  • Naprawiono błąd, który powodował pogorszenie jakości niektórych detali gdy gra była uruchomiona przez wiele godzin
  • Potwory totemy Inua oraz Vakali nie będą mogły otrzymać właściwości Shimmering gdyż nie posiadają one bazowej wartości tarczy energii
  • Amulet Shaper's Seed teraz zachowuje wymagany poziom postaci po użyciu na nim Vaal Orba
  • Płatny efekt Ghostflame Helmet teraz prawidłowo ukrywa włosy na wszystkich klasach postaci
  • Odliczanie czasu w misjach Haku oraz Zany teraz startuje w chwili gdy upłynie lub zostanie przerwane odliczanie czasu kiedy po wejściu do nowej lokacji masz nietykalność
  • Naprawiono błąd w którym unikatowy hełm The Three Dragons blokował rzucanie na ziemię efektu spowolnienia przez unikatowy klejnot Pitch Darkness
  • Naprawiono błąd związany ze śmiercią Daresso podczas powrotu do lokacji
  • Wiedźmy używające Kija (Staff) teraz mają odpowiedni efekt wizualny podczas używania umiejętności Duble Strike
  • Naprawiono błąd w którym umiejętność Essence Drain wpływała na Frost Wall
  • Naprawiono problem z regenerowaniem życia podczas bloku z umiejętnością Bone Offering
  • Na umiejętność Shrapnel Shot wpływają teraz modyfikatory dla umiejętności błyskawic (Lightning) jak na przykład "Critical Strike Chance for Lightning Skill" z klejnotów
  • Naprawiono błąd związany z płatnym efektem Vanishing Dye przez który niektóre efekty przy trafieniu nie były prawidłowo wyświetlane
  • Naprawiono problemy związane z przedmiotem The Retch
  • Naprawiono błąd związany z powrotnym portalem w lokacjach "Corrupted"
  • Naprawiono błąd który czasami uniemożliwiał podniesienie wszystkich przedmiotów na unikatowej mapie Olmec's Sanctum
  • Naprawiono błąd w którym boss The First Rhoa (na mapie Untained Paradise) używał umiejętności Shield Charge tylko na odległych celach, teraz używa tej umiejętności dużo agresywniej.
  • Naprawiono błąd w którym Bearded Shaman mogły używać umiejętności Shock Nova przez ścianę
  • Naprawiono błąd w którym wiele potworów używających umiejętności Flicker Strike poruszały się bezcelowo dopóki umiejętność im się nie odnowiła
  • Naprawiono błąd który powodował iż w zadaniu w którym z bossa miał wypaść przedmiot potrzeby do zadania przedmiot ten nie wypadł
  • Naprawiono błąd z prawidłowym wyświetlaniem efektu umiejętności Blade Vortex jeśli wszedłeś do lokacji po użyciu tej umiejętności
  • Naprawiono błąd w którym nie można było wejśc do pomieszczenia z bossem na mapie Vinktar Square
 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama