Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Aktualizacja 0.9.12 online oraz tygodniowy event

Aktualizacja 0.9.12 online oraz tygodniowy event

Dodał Grom 10 Września 2012 o godzinie 13:08


Aktualizacja 0.9.12 jest już dostępna. Patch wnosi bardzo dużo zmian do gry między innymi nowe klejnoty, skile pasywne, nowe questy, większa różnorodność lokacji, nowy wygląd okna ze statystykami przedmiotu, sporo poprawek dotyczących przyzwanych jednostek, a także wiele innych rzeczy polepszających rozgrywkę. Aktualizacja zajmuje nie mało bo około 800mb.

Wraz z nową zawartością 12 września o 2:00 w nocy czasu polskiego startuje tygodniowy event.

Wersja 0.9.12

Uwagi:

  • Nad aktualizacją PvP wciąż trwają prace, dlatego nie jest wymieniona w tym patchu. PvP nie zostało opóźnione, tylko zmienione na 0.9.13 który powinien pojawić się niedługo.
  • Zmiany wprowadzone w aktualizacji wymagały restartu skili pasywnych. Należy pamietać aby uważnie przydzielić nowe.

Zawartość:

  • Dodano nowy skill zręczności – Ice Shot: wystrzelona strzała po trafieniu w cel schładza go i tworzy obszar pokryty lodem.
  • Dodano nowy skill inteligencja/ zręczność – Arctic Breath: zamrożony pocisk pozostawia po sobie lodowy ślad na ziemi. Wybucha przy uderzeniu pozostawiając większy obszar lodu oraz zadając obrażenia w obszarze jego działania.
  • Dodano nowy skill pasywny – Vaal Pact: Life Leech działa natychmiastowo. Mikstury życia oraz regeneracja życia nie działa.
  • Dodano nowy skill pasywny – Ghost Reaver: Leech Energy Shield zamiast życia.
  • Dodano 4 unikalne przedmioty z czego dwa zaprojektowane przez diamond supporters.
  • Zadanie w Chamber of Sins dotyczy teraz ratowania Helena, nowego NPC.
  • Dodano nowe zadanie wysłania ludzi do II aktu po opuszczeniu więzienia. W zamian za odblokowanie przejścia między dwoma aktami zostaniesz nagrodzony jednym pasywnym punktem umiejętności.
  • Dodano nowy typ przeciwników – Blackguard soldiers, blisko blokady przy lesie między aktami.
  • The Great White Beast został przeniesiony do Cave w Old Fields. Zostało dodane zadanie by zabić bestie.
  • Dodano nowe zadanie zabicia Vaal Oversoul.
  • The Monkey Twins przeniesiono do Dread Thicket.
  • Ulepszono różnorodność losowych układów dla wszystkich zewnętrznych obszarów w pierwszym akcie.
  • Ulepszono ściany w jaskiniach pierwszego aktu, tak aby łatwiej było zobaczyć potwory.
  • Dodano nowe głosy postaci podczas walki.
  • W dalszym ciągu stopniowo udoskonalamy efekty, środowisko i dźwięki.
  • Zmieniono nazwę Combined Amulet na Apex.
  • Zmieniono nazwę Wicked Spear na Maligaro’s Spike.

Cechy:

  • Kiedy tworzysz postać, słychać wprowadzenie dla wybranej klasy.
  • Ulepszono AI przyzwanych jednostek. Będą atakować potwory w pobliżu gracza, lub w obrębie wykonywanych działań gracza. Przyzwane jednostki które nie podążają za graczem ( jak np. szkielety) znajdują cel wokół siebie.
  • Dodano interfejs przyzwanych jednostek pokazujący ile obecnie ich masz oraz jakie rodzaje. Jeżeli masz tylko jedną, pokazywany jest pasek życia przyzwanej jednostki.
  • Zombie i Sprctre przemieszczają się między lokacjami razem z tobą. Nie są pokazywane w mieście, ale jeżeli wejdziesz do innej lokacji z powrotem się pokażą. Stracisz je jeżeli się wylogujesz bądź rozłączysz. Biorąc przyzwaną jednostkę z wyższego poziomu lokacji i przechodząc na niższy poziom zostaną dostosowane do obecnej lokacji. Przyzwane jednostki nigdy nie dostosują się do wyższego poziomu.
  • Okno z informacją o przedmiocie zostało ulepszone. Teraz opisuje przedmiot w bardziej przejrzysty sposób.
  • Zmieniono gniazda w przedmiotach, są mniejsze i łatwiejsze do rozpoznania.
  • Klejnoty i klejnoty wspomagające maja tagi które pokazują jakie rzeczy wpływają na nie. Np. klejnot na który wpływ ma „+1 to Level of Fire Gems in this item” ma teraz tag “Fire”.
  • Ważne informacje fabularne jakich udziela NPC kiedy z nim rozmawiasz na odludziach, pokazywane są w oknie czatu na zielono.
  • Niezidentyfikowane i białe przedmioty są teraz z prefiksem „Superior” jeżeli mają % jakości (quality).  To sprawia że łatwiej je zauważyć na ziemi.
  • Strzały mają teraz rzeczywisty tor lotu. To oznacza że mogą spudłować jeżeli cel przemieści się w inne miejsce (wcześniej strzały zawsze podążały za celem). Dotyczy to także różdżki.
  • Pociski mają minimalne i maksymalne rozrzut pomiędzy sobą jeżeli są wypuszczane po kilka na raz.
  • Dodano ikony do pasywnych skili, ułatwiające znalezienie grupy konkretnych umiejętności.
  • Porównywane przedmioty po naciśnięciu klawisza Alt są teraz widoczne na prawo, jeśli szukasz na pozycji z lewej strony ekranu.
  • Leech działa teraz po zadaniu obrażeń tarczy energetycznej. Poprzednio działał tylko po zadaniu obrażeń życiu przeciwnika.
  • Efekt konwersji obrażeń (damage conversion effects) tego samego typu jest skalowany gdyby przekonwertowany zadawał więcej niż 100% obrażeń. Wszystkie obrażenia konwersji które nie pochodzą z umiejętności są zmniejszane tak by całkowita konwersja obrażeń ( w tym konwersja z umiejętności) wyniosła 100%.
  • Gniazda na przedmiotach z ekwipunku i skrzyni pojawiają się tylko po naciśnięciu klawisza Alt.
  • Umiejętności zombie oraz szkielety mają poprawnie wyświetlane wartości życia, w tym wliczając modyfikatory.
  • Na przedmiotach wyświetlany jest pasek postępu zamiast liczby.
  • „Critical Strike Damage Multiplier” jest obecnie znany jako “Critical Strike Multiplier”.
  • Portale są pokazywane na mini mapie.
  • Explosive Arrows mają swój własny efekt. Jeśli miną cel i utkną w terenie, to eksplodują normalnie po krótkim czasie.
  • Polegli gracze nie są pokazywani na mini mapie. Problem ten dotyczył niektóre sytuacje w PvP.
  • Nie możesz zabrać Baleful Gem przed zabiciem Fidelistas.
  • Przedmioty questowe mają podpisy.
  • Dodano nową animację śmierci totemom.
  • Labyrinthine prefiks ma inny efekt dla różnych rodzajów map.
  • Zmieniono wiele nazw modyfikatorów zręczności na przedmiotach aby uniknąć dublowania się co czyni je bardziej odpowiednie.
  • Do okna z opisem klejnotu dodano Cast Time.
  • Jeśli modyfikator przedmiotu wpływa na całą postać (kiedy normalnie wpływa tylko na jeden przedmiot), to teraz ma wyraz „Global” w swojej nazwie, w celu rozwianie niejasności.
  • Zmieniono okna z opisami umiejętności oraz interfejs czatu, posiada teraz granice pojedynczego piksela zamiast złotej ramki.
  • Nazwy przedmiotów questowych mają kolor zielony. Klejnoty kolor turkusowy.
  • Ulepszono różnorodność prefiksów/ sufiksów w losowych nazwach rzadkich przedmiotów w grze.
  • Zmieniono podstawowe nazwy typów przedmiotów aby uniknąć konfliktów z nowymi nazwami rzadkich przedmiotów.
  • Przyzwane jednostki teleportują się koło ciebie jeśli odejdziesz za daleko od nich.
  • Gracz jest teraz prawidłowo powiadamiany, gdy otrzyma punkt skilli pasywnych, punkt cofnięcia skilli lub nagrodę za pomoc bandycie.
  • Wierzchołki drzew wyglądają lepiej, kiedy są blisko kamery.
  • Jest znacznie łatwiej kliknąć teraz portal, kiedy przyzwane jednostki znajdują się z nim.

Balans:

  • Phase Run jest dostępny dla wszystkich klas z questu Medicine Chest.
  • Podstawowe typy broni o wolnym ataku zadają więcej obrażeń. Najwolniejsze bronie mają największe obrażenia na sekundę
  • Nagroda z zadania bandytów wykonana dla Alira została zwiększona z 30 do 40 many.
  • Klejnot wspomagający a także skille pasywne Weapon Elemental Damage nie wpływają już na nieuzbrojone ataki. Również żadne inne statystyki zawierające słowo „Weapon” nie wpływają na nieuzbrojone obrażenia.
  • Zwiększono modyfikator elemental damage na broni o 16%.
  • Zmieniono luki tak ,że nie są one przychylne tylko do obrażeń od zimna, teraz mają nieco wyższy ogólny wskaźnik modyfikatorów elemental damage.
  • Zwiększono szanse na modyfikator elemental damage występujący na berłach.
  • Dwukrotnie zwiększono efekt odbicia obrażeń (damage reflection) który pochodzi z modyfikatorów map.
  • Czterokrotnie zwiększono efekt odbicia obrażeń (damage reflection) z aury potworów.
  • Potwory muszą być teraz 50% bliżej zanim użyją Cold Snap.
  • Modyfikator mapy zwiększający grupy potworów został zmniejszony do +20-50%.
  • Modyfikator mapy który wpływał na jej rozmiar został zmniejszony do +20-50%.
  • Zwiększono ilość life leech domyślnie dostępnych na pazurach.
  • Zrównoważono właściwości przedmiotów na poziomie 60+ tak że wymagania, obrażenia i defensywa są większe.
  • Zwiększono modyfikacje rzadkości przedmiotów i jakości przedmiotów, mogą pojawiać się tylko na rękawicach, butach, hełmach, pierścieniach oraz amuletach.
  • Zmniejszono znacznie długość Oak’s Immortal Call.

Zmiany umiejętności:

  • Raise zombie - umiejetność pozwala teraz na przywołanie do trzech zombie, niezależnie od poziomu klejnotu. Umiejetności pasywne w drzewku pozwalają na przywołanie 5 kolejnych zombie. Ich życie zostało zredukowane o 30% i posiadają teraz pancerz. Bonus do obrażen zadawanych przez zombie dotyczy teraz tylko dla klejnotu powyżej 15 poziomu.
  • Raise spectre - Potwory przywołane jako zjawy mają teraz duży bonus do prędkości (ograniczony do takiej szybkosci jaka mają zombie). W drzewku umiejętności jest możliwość zwiększenia ilości zjaw o jeden. Kara do obrażeń i punktów życia została obniżona na wszystkich poziomach umiejętności.
  • Summon Skeletons – życie zwiększone o 50%. Szkielety są teraz przyzywane w parach, niezależnie od poziomu gemu. Maksymalna ich liczba waha się w granicach 4-6 na maksymalnym poziomie. Dodatkowe sześć można uzyskać z pasywnego drzewka skilli.
  • Poison Arrow: Przebalansowano zmianę kosztów many wraz z kolejnymi lvl aby odzwierciedlić fakt że umiejętność ta zadaje podobne obrazenia do czarów.
  • Leap Slam: Zmniejszono czas użycia z 1,9 sekundy na 1,2 sekundy.
  • Minion Life Support Gem: Koszt many zredukowano ze 150% do 140%. Zwiekszenie zycia startuje teraz od 30%. Jakość klejnotu dodaje teraz tylko połowę poprzednich bonusów.
  • Shock Nova – Obrażenia zwiększone o 14%.
  • Dominating Blow – teraz działa również z atakami bez broni i nie ma limitu co do ilości przyzwanych potworów.
  • Infernal Blow – teraz działa również z atakami bez broni.
  • Explosive Arrow – nie eksploduje za każdym razem gdy przechodzi przez potwora.
  • Temportal Chains - bonusy quality zostały poprawione i teraz nie oddziałują na prędkość poruszania się, gdyż jest to efekt bazowy.
  • Trap Support Gem - zaczyna się z 12 sekundowym cooldown, ale zmniejsza się gdy poziom klejnotu się zwiększa.
  • Reduced Mana Cost Support Gem – zmieniono nazwę na Reduced Mana, gdyż zmniejsza on zarówno koszt, jak i ilość rezerwowanej many.

Zmiany w drzewku skilli pasywnych:

  • Zredukowano ilość węzłów na "trasach atrybutów", szczególnie na zewnętrznych obszarach drzewa.
  • Dodano wiele znaczących skilów na zewnętrznych obszarach drzewa
  • Przerobiono początek oszaru Templara.
  • Przerobiono nie-łukową część obszaru Rangera. 
  • Zrobiono pare innych zmian w ścieżkach aby ulepszyć klasy hybrydowe, wybory dla postaci 18-35 poziomu oraz pare innych elementów.
  • Dodano umiejętności specjalne: Ghost Reaver i Vaal Pact (opis wyżej).
  • Umiejętności Golem's Blood zredukowano regenerację życia do 1,5%.
  • Umiejętności dające do tej pory 0,5% regeneracji życia dają teraz jej już tylko 0,4%.
  • Zredukowano pare umięjętności dodających szanse na blok.
  • Zwiększono liczbę umiejętności dodających życie, szczególnie na zręcznościowym obszarze drzewka.
  • Umiejętności zwiększające liczbę możliwych do przyzwania jednostek są teraz znaczącymi umiejętnościami i zapewniają +1 zjawę lub nowe zombie i szkielety.
  • Umiejętności zwiększające życie i obrażenia zadawane przez przyzwane jednostki są pogrupowane razem więc każda grupa teraz zapewnia pewną konkretną przewagę, a nie jak do tej pory wszystko było pomieszane.
  • Więcej umiejętności zwiększających celność zostało dodanych to częsci zręcznościowej Shadowa.
  • Umiejętność 2% do wysysania życia jest teraz oznaczona jako znacząca umiejętność.
  • Wszystkie skile do życia i zmniejszenia kosztu many są teraz czerwone, skile do celności zielone, a skile do many są niebieskie.
Naprawione błędy:
  • Naprawiono błąd, w którym gracze mogli przekroczyć limit przyzwanych jednostek używając wielu klejnotów tego samego typu.
  • Naprawiono błąd, w którym rozstrzaskany Shield Crab nie pozostawiał łupu.
  • Pupil Diamond Kiwi ma teraz cień.
  • Naprawiono błąd, w którym twoja postać mogła zostać unieruchomienia, jeżeli akurat zamieniałeś broń w trakcie oszołomienia.
  • Naprawiono błąd, w którym dla drugiego zestawu broni błędnie sprawdzano jego wymagania.
  • Naprawiono zwieche klienta, która występowała podczas kasowania jednostek, które wcześniej wywołały jakiś efekt na mapie.
  • Od teraz Area of Effect będzie wpływał na umiejętność Elemental Proliferation.
  • Poprawiono część receptur które mogły generować przedmioty z większą jakością niż zero.
  • Od teraz dla Whirling Blades prawidłowo sprawdzane są uniki (wcześniej nie były wcale).
  • Naprawiono błąd, w którym wynik przebicia wroga pociskiem był różny dla klienta i serwera.
  • Naprawiono błąd powodujący zwieche serwera w momencie, w którym klejnot jest gotowy do awansu.
  • Naprawiono błąd, w którym potwory mogły rzucić klątwę na totem wielokrtonie (który nie moze być przeklęty).
  • Naprawiono błąd, w którym można było zdobyć 2 ładunki szału z jednego potwora w przypadku posiadania bardzo dużej szybkości ataku.
  • Naprawiono błąd, w którym pełne skrzynki mogły powodować zwieche w trakcie ich otwarcia.
  • Naprawiono błąd, w którym czcionka w oknach mogła być nieodpowiednia po tym jak zmieniono rozdzielczość gry.
  • Aury potworów, które wpływają na graczy mogą teraz wpływać na mechanikę gry oraz na aury gracza (ponieważ potwór je zmienia).
  • Naprawiono błąd, w którym podczas używania klawiszy strzałek do wyregulowania ilości wziętych przedmiotów ze stosu w skrzyni mogło również powodować zmienianie kart w skrzyni.
  • Whispering działa teraz prawidłowo nawet gdy nie zgadzają się wielkości liter w nazwie postaci.
  • Wciśnięcie klawisza Alt, w przypadku gdy nie jest on przypisany do żadnego skrótu, nie zwiesza klienta gry.
  • Naprawiono błąd, w którym zabicie bossa "Belcer, the Pirate Lord" mogło zakończyć Fairgraves Quest.
  • Naprawiono błąd, w którym paski życia członków drużyny były wyświetlane nad przedmiotami leżącymi na ziemii.
  • Naprawiono błąd, w którym reset klawiszy skrótu do domyślnych nie jest wykrywany jako zmiana ustawień i klawisz zapisu nie jest aktywny.
  • Naprawiono rzadki błąd, powodujący zwieche gry, podczas najeżdżaniu na poączone przedmioty na czacie.
  • Naprawiono kilka błędów, w których właściwości do walki wręcz mogły być dodane jako bonus do pocisków.
  • Zabezpieczono umiejętności pasywne dodające naraz punkty pancerza i uników przed podwójnym efektem spowodowanym wzięciem specjalnej umiejętności Iron Reflexes.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze nie mieli możliwości kliknąć PPM (prawy przycisk myszy) na innego gracza w mieście aby uzsykać dostęp do menu gracza, jeżeli mieli przypisane do PPM totem.
  • Naprawiono błąd, w którym przedmioty na ziemii są wyświetlane jako niezdolne do użycia mimo, że twoje atrybuty mogły się zmienić od pierwszego ujrzenia przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, w którym kolejkują się dwa ataki w momencie kiedy jednocześnie przytrzymany jest klawisz shift i przycisk myszy.
  • Okno czatu ignoruje teraz klawisze: Alt, Shift i Ctrl więc jeżeli te klawisze są przypisane do jakiegos skrótu to będą one działać również jeżeli okno czatu jest otwarte.
  • Naprawiono błąd, w którym włączenie opcji "Filter White Items" mogło jej nie uruchomić do momentu wciśnięcia klawisza Alt lub Z.
  • Nie ma już możliwości aby gracz dostał nagrodę za własną śmierć za zabicie samego siebie.
  • Naprawiono błąd, w którym statystyki przedmiotów niezidentyfikowanych, które nie powinny być widoczne, były wyświetlane na stronie pathofexile.com.
  • Naprawiono błąd, w którym przewijanie listy przyjaciół, podczas gdy okno czatu było otwarte, powodowało, że były przewijane oba okna naraz.
  • Naprawiono błąd, w którym panel użytkownika mógł się zawiesić w momencie gdy kasowałeś przedmiot podczas zmiany lokacji.
  • Umożliwiono przypisanie skrótów do takich klawiszów jak ` i ~.
  • Naprawiono błąd, w którym można było najechać kursorem na potwora, który znajdował się poza oknem gry (w trybie okna gry).
  • Naprawiono błąd związany z przydzielaniem doświadczenia za zabójstwa z ręki przechwyconych potworów lub ich przyzwanych jednostek.
  • Naprawiono problemy z wyświetlaniem przedmiotów podczas szeptania.
  • Naprawiono błąd, który mógł wystąpić gdy użytkownik nacisnął kalwisz ESC podczas przytrzymania klawisza myszy do poruszania się.
  • Naprawiono błąd, w którym okno czatu mogło zatkać okna sprzedawców i NPC.
  • Naprawiono błąd, w którym przytrzymanie klawisza na skrzyni lub nazwie Waypointa mogło spowodować migotanie panelu użytkownika.
  • Fire Trap poprawnie zadaje teraz obrażenia obszarowe.
  • Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem nazw małych skrzynek.
  • Naprawiono błąd, w którym pewne potwory magiczne mogły mieć przez pomyłke dodane złe mody do swojego tytułu.
  • Naprawiono błąd, w którym portale w jednopoziomowych lokacjach mogły mieć złą wysokość.
  • Flicker Strike i Frost Wall nie mogą już być stosowane przez mury.
  • Naprawiono błąd, w którym mogłeś zobaczyć okienko klejnotu z okienkiem porównawczym.
  • Naprawiono błąd, w którym aura "Allies cannot die" chroniła wybuchające jednostki przed detonacją.
 
Dziś dodatkowo wgrano drobną poprawkę wprowadzająca małe usprawnienia w grze i poprawiającą kilka nowych błędów.
 
0.9.12b
  • W ustawieniach UI dodano opcje „Zawsze pokazuj gniazda”.
  • Okno opisu mikstury zawiera informacje o obecnym stanie dostępnych ładunków.
  • Zablokowane przejście w Prisoner’s Gate aktualizuje się poprawnie kiedy ukończysz zadanie „The Way Forward”.
  • Zadanie Golem Hand dostajesz po uratowaniu Heleny. Jednak wcześniej musisz zabić Great White Beast.
  • Naprawiono problem związany z czatem gdzie mapa, ekwipunek oraz drzewko skili pasywnych pojawiało się na nim. Obecnie czat będzie pojawiał się na wierzchu nad oknem sklepikarzy dopóki nie zostanie to naprawione.
  • Około 25 przedmiotów zmniejszono, w celu zaoszczędzenia miejsca w ekwipunku.
  • Zmniejszono częstotliwość okrzyków kiedy postać czaruje.
  • Przywrócono statystyki klejnotu wspomagającego Cold to Fire.
  • Naprawiono błąd z Ice Shot.
  • Naprawiono błąd z Lightning Strike, który występował przy użyciu konkretnej dwuręcznej maczugi. 

 

 

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał Alegor 11 Września 2012 o godzinie 9:06

Szacun za tłumaczenie :) Przy okazji spieprzyli coś z poison arrow, pomijając koszt który idzie w setki many za strzał, monster nie dostaje obrażeń po wyjściu z chmury- mam nadzieję że to bug, bo inaczej zabili mi build właśnie. Sporo w minionsach pozmieniali- grasz summonerem- jak zmiany? Nowy interface przedmiotów nie za bardzo mi się podoba (czcionka zdecydowanie za mała) odgłosy postaci (rangera przynajmniej) zupełnie mi się nie podobają. Ice arrow- rewelacja; nowe questy = +4 skilpoints, endgame'owe buildy można śmiało już na 80 punktów planować. I najważniejsze- następny update, za ~miesiąc? open :)

Dodał Grom 11 Września 2012 o godzinie 16:56

To rzeczywiście trochę lipa z poison arrow, ja jeszcze nie miałem okazji przetestować nowych zmian w minionach, ale poszły chyba w dobrą stronę w końcu nie będą się gubić co krok :)

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama