Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Aktualizacja 0.11.1

Aktualizacja 0.11.1

Dodał HeniekHardkor 25 Czerwca 2013 o godzinie 21:56


Nowe Funkcje:

  •  Zaktualizowane zostaną grafiki oraz nazwy hełmów. Każdy hełm będzie miał teraz unikalną grafikę. Większość hełmów zostanie zaktualizowana automatycznie jednak hełmy które wcześniej miały już aktualizowaną grafikę mogą mieć nadal stare niezaktualizowane nazwy i grafiki, będzie to naprawione w jednej z kolejnych aktualizacji. Można będzie samemu "ręcznie" zaktualizować swój hełm wystarczy go złapać myszką (tak jak przy sprawdzaniu itemlevel) i wpisać komendę /fixmyhelmet
  • Zostanie dodana obsługa nowego typu wyścigów - Descent
  • Niektóre statystyki będą teraz inaczej liczone, nie będzie to miało wpływu na grę a ma jedynie ułatwić jej rozszerzanie w przyszłości. Jedyne efekty tego widoczne w grze to:
  • Wszystkie umiejętności będące zwykłymi atakami (nie czary) w opisie bedą miały "Deals % of Base Damage" zamiast "Damage effectiveness %"
  • Czary nie będą miały już podanej w opisie efektywności (Damage effectiveness) a ich statystyki zostaną uaktualnione o tę wartość.
  • Obrażenia fizyczne z przedmiotów będą teraz przeliczane przez bonusy do obrażeń fizycznych (podobnie jak miało to miejce z obrażeniami elementalnymi)

Zawartość:

  • Zostaną dodane Diamentowe mikstury, były one w nieco zmienionej formie dostepne w zamkniętej becie. Będą one zwiększały szansę na trafienie krytyczne na 3,5 sekundy, będzie to działało na zasadzie mechanizmu "Lucky", czyli szansa na trafienie krytyczne będzie losowana dwa razy z uwzględnieniem kożystniejszego losowania.
  • Dodane zostaną alternatywne grafiki dla przedmiotów będących nagrodami w Sezonie 3
  • Zostaną dodane 4 nowe efekty dostępne w mikropłatnosciach: Raise Mummy, Necrotic Footprints, Vampiric Footprints and Lightning Footprints.
  • Zostaną dodane grafiki 3D dla przedmiotów: Zahndethus' Cassock, Heartbreaker, Nycta's Lantern and The Supreme Truth
  • Zostaną dodane nowe efekty dźwiękowe przy dropie przedmiotów walutowych oraz kilka efektów dzwiękowych w tym związanych z tarczą energii
  • Wiele drobnych zmian poprawiających dźwięki, grafikę, efekty i środowisko

Balans:

  • Nieznacznie zwiększony zostanie drop mikstur
  • Zostaną poprawione: przeżywalność, obrażenia oraz sztuczna inteligencja Torr'a Olgosso'a jednego z wygnańców w lidze Anarchy
  • Umiejętność Melee Splash będzie teraz działała z Shield Charge
  • Umiejętność Shield Chrge nie będzie miała 100% szansy na trafienie będzie teraz zależna od uników
  • Umiejętność Infernal Blow będzie miała jeszcze raz przeliczone wartości obrażeń, nie będzie to jednak miało wpływu na ogólne obrażenia zadawane za pomocą tej umiejętności

Naprawione błędy:

  • Naprawiony zostanie błąd w którym umiejętnością Knockback (w tym Heavy Strike i inne które korzystają z tego mechanizmu) można było zablokować potwory w przeszkodach przez co stawały się niedostępne.
  • Naprawiono błąd związany z umiejętnością Melee Splash w którym jej efekt nie działał na wszystkie cele w zasięgu
  • Sprzedawcy teraz prawidłowo płacą za przedmioty walutowe oddawane w paczkach po kilka sztuk
  • Sprzedaż wielu przedmiotów na raz z sumą quality 80+ teraz powinna przebiegać prawidłowo
  • Naprawiono błąd w którym wskrzeszone Zombie miały 75% odporności na wszystkie żywioły
  • Naprawiono błąd w którym było widać efekty bufów ukrytych potworów
  • Naprawiono problem z efektem graficznym broni w którym na broni typu claws zamiast efektu Divine był widoczny efekt Regal
  • Miniony graczy nie są już wliczane do ilości potworów na mapie, a ich statystyki nie są powiększane przy większej ilości graczy na mapie
  • Naprawiono błąd w którym regeneracja tarczy energii z umiejętnością pasywną Zealot's Oath działała na mapach z ograniczoną lub wyłączoną regeneracją
  • Naprawiono błąd w którym pierścień Shavronne's Revelation nieprawidłowo wpływał na ładowanie/regenerację tarczy energii
  • Naprawiono kilka drobnych błędów powodujących nieoczekiwane zamknięcie gry
  • Naprawiono błąd w którym potwory zabite przez totem lub miniony mogły być nieprawidłowo przypisywane
  • Naprawiono błąd, w którym potwory zabite przez nasze przejęte miniony nie dawały doświadczenia
  • Naprawiono błąd z efektami "extra gore" gdy w przypadku uderzenia krytycznego nie były one wyświetlane.
  • Naprawiono kilka błedów z wyszarzaniem się skili w nieodpowiednich momentach.
  • Efekt "Footprints" nie będzie więcej wydawał dźwięków chodzenia kiedy się nie poruszamy.
  • Naprawiono błąd w którym ślady po chodzeniu zostawały w miastach.

 

 

 

Dodaj komentarz


Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Możesz to zrobić poprzez panel z prawej strony.

 

Komentarze


Dodał Grom 26 Czerwca 2013 o godzinie 12:08

Świetna robota! Nowe hełmy prezentują się bardzo ładnie ;]

Dodał frontzz 26 Czerwca 2013 o godzinie 17:53

Ogólnie to dla mnie to całą grę pod względem grafiki powinni przebudować :P

 

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama