Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Newsy ze świata Path of Exile Dodaj newsa

Nadchodzące aktualizacje

Dodał XnIcRaM 2 Lipca 2013 o godzinie 12:03


Pod koniec tygodnia możemy spodziewać się kolejnej małej aktualizacji (0.11.1e), która obrócz naprawy kilku błędów będzie zawierała również nowe przedmioty unikatowe.

Trwają również prace nad aktualizacją 0.11.2, w której możemy spodziewać się zmian pasywek w obszarze startowym Ranger'a. Więcej informacji na temat planowanych zmian oraz dyskusja na ich temat jest tutaj: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/411738

 Kolejne aktualizacja, w  ciągu najbliższych kilku tygodni, przyniosą nam również nowe klejnoty umiejętności (prawdopodobnie jednym z nowych gemów będzie ten niedawno prezentowany na naszym forum).

Chris zainspirowany wczorajszą prezentacją starych screenów, dziś po południu grał w Path of Exile 0.2.0 z roku 2008 i wkrótce najprawdopodobniej przedstawi nam gameplay z tej wczesnej wersji gry.

 

7 lat Path of Exile

Dodał XnIcRaM 1 Lipca 2013 o godzinie 10:28


W dniu dzisiejszym twórcy udostępnili kilkanaście screenshot'ów dzięki którym możemy zobaczyć jak wyglądała gra na kolejnych etapach tworenia. Poniższe screeny przedstawione są chronologicznie począwszy od najstarszego.

Najstarszy screen posiadany przez twórców, pochodzi z początku 2007 roku. Działa tryb multiplayer, można strzelać do zombiaków.:

Najstarszy screen posiadany przez twórców, pochodzi z początku 2007 roku. Działa tryb multiplayer, można strzelać do zombiaków.

 

Drzewa i mur widoczny na tym screenie są wykorzystywane do dziś, oczywiście były wiele razy poprawiane:

Drzewa i mur widoczny na tym screenie są wykorzystywane do dziś, oczywiście były wiele razy poprawiane

 

(czytaj dalej)

 

Aktualizacja 0.11.1d

Dodał XnIcRaM 1 Lipca 2013 o godzinie 9:33


 

  • Naprawiono błąd związany z konwersją obrażeń w wyścigach typu Immolation
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący nie kompletne wygenerowanie Sarn Slums
  • Naprawiono kilka błędów związanych z efektami dźwiękowymi tarczy enegrii
  • Naprawiono błąd który powodował nieprawidłowe wyświetlanie głowy templara z hełmem Great Helmet
  • Naprawiono kilka błędów powodujących problemy z instancjami
 

Nowy sezon, nowe wyścigi!

Dodał HeniekHardkor 27 Czerwca 2013 o godzinie 10:38


Descent:

Descent

Już w najbliższy weekend startuje 3 sezon wyścigów. Pisaliśmy o tym już kilka dni wcześniej, natomiast dzisiaj zamieszczamy tłumaczenie obszerniejszego artykułu na temat nowości jakich możemy się w nim spodziewać. A będzie to miedzy innymi nowy rodzaj wyścigu signatur (rodzaj wyścigów które regularnie powtarzają się podczas sezonu i dla których jest prowadzona dodatkowa klasyfikacja i rozdawane są dodatkowe nagrody) o nazwie Descent.

Poniżej luźne tłumaczenie:

"Po ostatnich 2 sezonach zebraliśmy ... (czytaj dalej)

 

Aktualizacje 0.11.1b oraz 0.11.1c

Dodał XnIcRaM 27 Czerwca 2013 o godzinie 10:37


Aktualizacja 0.11.1b

  • Naprawiono błąd w którym mogło dojść do nieoczekiwanego zamknięcia gry podczas używania umiejętności Shield Charge razem z Melee Splash.
  • Naprawiono błąd w którym umiejętność Rain of Arrows nieotrzymywała bonusu od Projectile Damage (zwiększenia obrażeń od pocisków)
  • Naprawiono błąd w którym bonus obrażeń czarów (Spell Damage) nie był doliczany od razu.
  • Naprawiono błąd w którym szybkość ataku była nieprawidłowo ustalana dla potworów i minionów
  • Dodano "Signature Race" w statystykach ... (czytaj dalej)
 

Aktualizacja 0.11.1

Dodał HeniekHardkor 25 Czerwca 2013 o godzinie 21:56


Nowe Funkcje:

  •  Zaktualizowane zostaną grafiki oraz nazwy hełmów. Każdy hełm będzie miał teraz unikalną grafikę. Większość hełmów zostanie zaktualizowana automatycznie jednak hełmy które wcześniej miały już aktualizowaną grafikę mogą mieć nadal stare niezaktualizowane nazwy i grafiki, będzie to naprawione w jednej z kolejnych aktualizacji. Można będzie samemu "ręcznie" zaktualizować swój hełm wystarczy go złapać myszką (tak jak przy sprawdzaniu itemlevel) i wpisać komendę /fixmyhelmet
  • Zostanie dodana ... (czytaj dalej)
 

Mumie zamiast Zombie? Nowa mikropłatność

Dodał XnIcRaM 22 Czerwca 2013 o godzinie 10:58


W aktualizacji 0.11.1 będzie dostępna nowa mikropłatność, która pozwoli przyzywać mumie zamiast zombie. Będzie to nowy skin dla umiejętności Raise Zombie. Oto jak mumie będą wyglądały w akcji:

 

Nowy tryb rozgrywki w Sezonie Trzecim - Descent Events

Dodał XnIcRaM 22 Czerwca 2013 o godzinie 8:11


Według informacji zamieszczonych dziś na http://www.pcgamer.com oraz
http://massively.joystiq.com w trzecim sezonie będzie nowy tryb rozgrywki zwany "Descent Events" będzie się on charakteryzował między innymi:

  • brakiem możliwości powrotu do miasta
  • brakiem mozliwości używania waypoint'ów
  • brakiem możliwości używania Portal Scrolli
  • rozgrywką tylko w trybie solo
  • unikalnymi występującymi tylko w tym evencie przedmiotami
  • unikalnymi występującymi tylko w tym evenice potworami
  • znacznie zwiększonym dropem ... (czytaj dalej)
 

Garść nowości ze świata PoE

Dodał XnIcRaM 21 Czerwca 2013 o godzinie 9:23


Breloczek do Kluczy - Chaos Orb
17 czerwca Chris przedstawił nam po raz pierwszy prototyp breloczka do kluczy w kształcie Chaos Orb, który będzie można otrzymać za wykupienie pakietu wsparcia Open Beta, Divine lub wyższego. Breloczek ten będzie produkowany przez znaną i renomowaną firmę J!NX, która zajmuje się produkcją oraz dystrybucją wszelkiego rodzaju gadżetów z wielu znanych gier. 

Breloczek do kluczy - Chaos Orb:

Breloczek do kluczy - Chaos Orb

Powyżej możemy obejrzeć zdjęcie jednego z pierwszych prototypowych egzemplarzy, ... (czytaj dalej)

 

Patch 0.11.0e, ograniczenia w handlu i nowe hełmy

Dodał Grom 14 Czerwca 2013 o godzinie 10:40


Parę godzin temu wgrano nową łatkę 0.11.0e wprowadza ona pewne ograniczenia w handlu, szczególnie utrudniające handel orbami za prawdziwe pieniądze. Dodatkowo zaprezentowano nowy wygląd hełmów jakie będą dostępne w wersji 0.11.1.

Nowe hełmy:

Nowe hełmy

Łatka 0.11.0e:

  • Handel przedmiotami walutowymi (orby) jest zablokowany do osiągnięcia 25 poziomu doświadczenia. Ta reguła nie dotyczy postaci utworzonych przed aktualizacją. Wyjątek stanowią Scrolls of Wisdom i Portal Scrolls.
  • Naprawiono błąd instancji związanej z bosem Vaal Oversoul.
  • Naprawiono błąd, gdzie można było przywrócić odcisk (za pomocą Eternal Orba) na wyposażonym przedmiocie.
  • Naprawiono błąd podczas wklejania przedmiotu na czat, gdzie mógł być wyświetlony zupełnie inny przedmiot
 

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Czym jest Path of Exile?

Path of Exile jest grą action RPG umiejscowiona w świecie dark fantasy. Gracz wciela się w bohatera, który został wygnany ze swojej ojczyzny na bardzo niebezpieczny kontynent Wraeclast. Sam, bądź też innymi zesłańcami musi stawić czoło z przeciwnościami losu, rozwijać swoje umiejętności, odkrywać potężne magiczne artefakty aby przetrwać każdy kolejny dzień w post-apokaliptycznym świecie fantasy.

W tej chwili w grze trwa zamknięta beta, czyli żeby zagrać w Path of Exile trzeba mieć klucz. Jednak już niedługo, bo w sierpniu 2012 roku, ma wystartować otwarta beta i każdy będzie mógł zagrać. Co więcej Path of Exile ma być docelowo darmową grą z mikrotransakcjami, które NIE będą wpływać na balans rozgrywki. Oznacza to, że będzie można zakupić takie rzeczy jak wygląd postaci, nowe efekty czarów itp. rzeczy, a nie, tak jak to ma miejsce w wielu innych grach, lepsze przedmioty czy umiejętności, co premiuje graczy wykładających kasę.

Zobacz także:

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama