Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Newsy ze świata Path of Exile Dodaj newsa

Pełna lista zmian aktualizacji 0.11.4

Dodał Grom 16 Sierpnia 2013 o godzinie 8:48


 

Mamy już pełną listę zmian z nadchodzącej aktualizacji, która prawdopodobnie zostanie wgrana na serwery w poniedziałek lub wtorek. Patch będzie zajmował sporo miejsca (około 1,5GB) wynika to z tego że konieczne jest pobranie nowych mniejszych rozmiarów plików graficznych dzięki czemu gra powinna działać znacznie płynniej.

Wersja 0.11.4

Funkcje:

  • Niektóre obszary mają teraz w swoim środowisku zwierzęta, które pojawiają się w okolicy.
  • Ikony informacyjne w lewym górnym rogu ekranu mają teraz obramowanie ... (czytaj dalej)
 

Garść informacji o zmianach w 0.11.4

Dodał Grom 13 Sierpnia 2013 o godzinie 13:20


Jedna z obszerniejszych aktualizacji 0.11.4 zbliża się do nas szybkimi krokami. Obecnie pełna lista zmian nie została jeszcze ujawniona przez twórców, jednak już teraz możemy poznać jej najważniejsze cechy.

  • Ikony buffów i debufów, a także inne (ładunki, liczniki działania umiejętności), efekty mikstur i przyzwane jednostki maja teraz wyraźne oddzielne granice, dzięki czemu łatwiej je odróżnić na pierwszy rzut oka.
  • Inner force zostało lekko ulepszone ponieważ nie wpływa już efekty napoi.
  • Nowa umiejętność:(czytaj dalej)
 

Reave - nowy klejnot

Dodał Grom 2 Sierpnia 2013 o godzinie 11:35


Reave to nowy klejnot, który wczoraj został zaprezentowany. Łączy on atrybuty zręczności i inteligencji, oraz jest dostępny na niskich poziomach dla Shadowa. Aby z niego korzystać wymagane są bronie takie jak: szpony, sztylety i miecze jednoręczne (wliczając w to posługiwanie się dwoma broniami na raz). Użycie umiejętności powoduje atak z małym obszarem frontownie od postaci. Każdy kolejny atak zwieksza obszar działania. Obszar zmniejszy się gdy: gracz nie uderzy żadnego potwora w krótkim czasie lub użyje innej umiejętności niż Reave. Można poruszać sie między ciosami z Reave tak dlugo jak trafiasz często przeciwnika.

Umiejętność jest skierowana dla buildów bazujących na szybkości ataku i obszarze. Powyższy klejnot zostanie dodany w patchu 0.11.4, który zostanie wdrożony za mniej niż dwa tygodnie. 

 

Zapowiedź nowej umiejętności

Dodał Grom 1 Sierpnia 2013 o godzinie 10:23


Wraz z aktualizacją 0.11.4 zostanie dodana nowa umiejętność walki w zwarciu bazująca na zręczności i inteligencji. Niestety więcej szczegółów poznamy dopiero w najbliższych dniach.

Nowy skill:

Nowy skill
 

Aktualizacja 0.11.3

Dodał Grom 31 Lipca 2013 o godzinie 13:19


Pełna lista zmian łatki 0.11.3 już jest dostępna. Jest ona nieco mała jednak wprowadza istotne zmiany do rozgrywki. Zgodnie z zapowiedzią aktualizacja zostanie wgrana na serwery około godziny 12 w nocy czasu polskiego

Nowy wygląd czatu:

Nowy wygląd czatu

Niektóre zmiany planowane w 0.11.3 zostały wykluczone i przeniesione do kolejnego patcha 0.11.4 z przyczyn technicznych. Jak wspomniał Chris kolejna łatka będzie bardzo obszerna (o wielkości około 1GB) i zawierać będzie między innymi usprawnienia techniczne poprawiające ... (czytaj dalej)

 

Zmiany w wersji 0.11.3

Dodał Grom 26 Lipca 2013 o godzinie 9:13


W najnowszej aktualizacji zostanie zmniejszona  kara za śmierć postaci. Wartość zostanie zmniejszona do 5% na poziomie Cruel i 10% na Merciless (obecnie jest to 7,5% i 15%).  GGG zdaje sobie z tego sprawę że zmiana może wpłynąć na obecne buildy, a gracze nie będą już tak ostrożnie podchodzić do walki z bosami, jednak dla osób które pragną większych wyzwań zawsze pozostaje liga hardcore. Obecnie wszystko jest jeszcze w fazie testów i wartości mogą ulec zmianie.

Planowane jest również ulepszenie ... (czytaj dalej)

 

Łatka 0.11.2

Dodał HeniekHardkor 15 Lipca 2013 o godzinie 11:44


 

Twórcy Path of Exile nie przestają zadziwiać, w najnowszym patchu oprócz "standardowych" zmian, znajdziemy coś czego do tej pory nie widziałem w żadnej innej grze, bezpośrednią integrację z serwisem do streamowania Twitch. Od jutra, każdy z Was, jeśli tylko ma odpowiednio mocny sprzęt i łącze, będzie mógł w prosty sposób dzielić się swoją rogrywką z innymi. Szczegóły poniżej:

Informacje:

  • Strefa startowa Łuczniczki została przerobiona. Postacie których drzewka nie sa kompatybilne z nowym wyglądem ... (czytaj dalej)
 

Patch 0.11.2 już za tydzień

Dodał Grom 10 Lipca 2013 o godzinie 11:35


Prawdopodobnie już na początku przyszłego tygodnia w Poniedziałek lub Wtorek gra zostanie zaktualizowana do wersji 0.11.2. Naprawiona ma zostać spora ilość błędów, zmianie ma ulec obszar drzewka pasywnego u Rangera,  system celności i uników potworów oraz dodane nowe unikalne przedmioty i parę płatnych efektów. Więcej konkretów na temat aktualizacji zapewne dowiemy się w najbliższych dniach.

Dodatkowo na oficjalnej stronie trwa lipcowa przecena na większość mikrotransakcji. Pełna lista ofert tutaj

 

Aktualizacja 0.11.1e

Dodał XnIcRaM 5 Lipca 2013 o godzinie 10:18


 

Mikropłatności: nowy hełm oraz fretka:

Mikropłatności: nowy hełm oraz fretka

W dzisiejszej aktualizacji:

  • Dodano 4 nowe unikaty, wszystkie stworzone przez graczy.
  • Dodano 4 nowe płatne efekty: hełm, dwa rodzaje śladów stóp oraz nowe zwierzątko - fretka
  • Aury potworów negatywnie wpływające na życie ich przeciwników teraz są widoczne na postaciach/potworach które są pod jej wpływem.
  • Naprawiono błąd w którym mogło dojść do nieoczekiwanego zamknięcia gry podczas walki z bandytami
  • Naprawiono błąd w którym niektóre bonusy armora były naliczane 2x dla tarczy
  • Naprawiono blad w którym obrażenia od chaosu mogłybyć zwiększone przez bonusy do obrażeń elementalnych
  • Naprawiono błąd w którym wyświetlany DPS nie zmieniał się pomimo zmian statystyk wpływających na obrażenia
  • Efekt śladów stóp, Ebony Footprints, teraz wygląda lepiej niezależnie od rodzaju światła w lokacji 
 

Jak wyglądała gra Path of Exile 5 lat temu

Dodał XnIcRaM 3 Lipca 2013 o godzinie 7:50


Oto i zapowiadany przez Chrisa gameplay wraz z jego komentarzem  z Path of Exile 0.2.0 z końca roku 2008.

W wersji 0.2.0

  • była tylko jedna klasa - Ranger
  • nie było dźwięków
  • nie było skili (tylko podstawowy atak)
  • nie było ani minimapy ani żadnej innej mapy lokacji
  • nie było miast
  • nie było zadań
  • nie było NPC
  • nie było normalnych przejść między lokacjami (do następnej lokacji przechodziło się klikając odpowiednią stertę kości)

(czytaj dalej)

 

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Czym jest Path of Exile?

Path of Exile jest grą action RPG umiejscowiona w świecie dark fantasy. Gracz wciela się w bohatera, który został wygnany ze swojej ojczyzny na bardzo niebezpieczny kontynent Wraeclast. Sam, bądź też innymi zesłańcami musi stawić czoło z przeciwnościami losu, rozwijać swoje umiejętności, odkrywać potężne magiczne artefakty aby przetrwać każdy kolejny dzień w post-apokaliptycznym świecie fantasy.

W tej chwili w grze trwa zamknięta beta, czyli żeby zagrać w Path of Exile trzeba mieć klucz. Jednak już niedługo, bo w sierpniu 2012 roku, ma wystartować otwarta beta i każdy będzie mógł zagrać. Co więcej Path of Exile ma być docelowo darmową grą z mikrotransakcjami, które NIE będą wpływać na balans rozgrywki. Oznacza to, że będzie można zakupić takie rzeczy jak wygląd postaci, nowe efekty czarów itp. rzeczy, a nie, tak jak to ma miejsce w wielu innych grach, lepsze przedmioty czy umiejętności, co premiuje graczy wykładających kasę.

Zobacz także:

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama