Społeczność

Rankingi

Encyklopedia

Reklama

Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak3!

Adres: ts3.pathofexile.pl

Newsy ze świata Path of Exile Dodaj newsa

Patch 0.9.12l

Dodał debe 22 Września 2012 o godzinie 12:35


Kolejny nowy dzień i kolejny patch. Tym razem króciutki, oznaczony literką 'l'.

Patch 0.9.12l:

  • Naprawiono błąd, który pojawił się wczoraj, w którym gracze mogli mieć zwieche podczas ładowania pewnych obszarów.
  • Naprawiono błąd związany z Flame Totem.
  • Zredukowano liczbę wystrzeliwanych Ice Spear przez HailrakeMerveil na poziomie Merciless.
  • Dodano krótki cooldown przy czarowaniu aur.
 

Patch 0.9.12j oraz 0.9.12k

Dodał debe 21 Września 2012 o godzinie 12:52


Ekipa Path of Exile ostro pracuje, bo nowe patche pojawiają się jak grzyby po deszczu. Oto lista zmian w 2 z nich.

0.9.12j:

  • Dodano nowy klejnot siła/inteligencja - Flame Totem. Przyzywa on totem, który wystrzeliwuje strumień płomieni na pobliskich wrogów.
  • Nową kombinacją klawiszy pozwalającą wrzucić przedmiot na czat jest 'ctrl+alt+kliknięcie na przemdiot'. Działa ona również kiedy czat nie jest otwarty.
  • Aury przechodzą razem z tobą przez lokecję. Aczkolwiek nie są wyświetlane w miastach.
  • Wyjęcie ... (czytaj dalej)
 

Nadchodzi duża zmiana w Path of Exile

Dodał Grom 20 Września 2012 o godzinie 12:06


Dzisiaj producenci zamieścili szczegóły dotyczące zaskakujących zmian dotyczących system odporności na żywioły. Do chwili obecnej zdobycie maksymalnej ilości odporności (75%) było bardzo proste do wykonania szczególnie na wyższych poziomach trudności. Teraz postanowiono to zmienić zmuszając graczy do planowania i przygotowania się pod odpowiednią walkę z bosem.

Wraz ze wzrostem poziomu trudności zwiększać się będzie kara odporności nakładana na gracza:

 

Patch 0.9.12h

Dodał kompostownik 18 Września 2012 o godzinie 10:14


Zmiany w wersji 0.9.12h

  • Naprawiono błąd w którym okazjonalnie były słyszalne dzwięki klikania.
  • Przywrócono ustawienia stereo podobne do tych, które były przed patchem 0.9.12g
  • Poprawiono bug w którym gracze mogli zdobywać doświadczenie poprzez zabijanie szkeletów przywołanych przez wrogie totemy
  • Wklejanie przedmiotów do okna czata poprzez klawisz alt od teraz działa jedynie wtedy gdy okienko czata jest otworzone.
  • Naprawiono błąd w którym gracze mogli uniknąć rozpętania ciemności przez oversoula ... (czytaj dalej)
 

Patch 0.9.12g

Dodał Grom 17 Września 2012 o godzinie 12:04


Weekendowe testy zaowocowały drobnymi poprawkami w Path of Exile.

Wersja 0.9.12g

  • Odnowiono ścieżkę dźwiękową tak, że jest ona odtwarzana prawidłowo podczas ekranu ładowania, muzyka może zostać wznowiona po ponownym wejściu do obszaru. Dodano kilka nowych kawałków podczas walki z Vaal Oversoul.
  • Pierwsze umiejętności jakie możemy przydzielić w drzewku skili pasywnych są teraz podświetlane. Jest to Wasza sugestia z publicznego weendu.
  • Dodano kilka umiejętności do tarczy energii w drzewku skili pasywnych po stronie Shadowa.
  • Waypoint w Ledge jest teraz zawsze skierowany w strone Rocky Climb.
  • Poprawiono kilka błędów związanych z pojawianiem się Blood Monkeys.
 

Dwie łatki likwidujące błędy

Dodał Grom 14 Września 2012 o godzinie 9:58


Producenci Path of Exile próbują doszlifować grę przed otwartym weekendem dodajac dwie małe poprawi eliminujące ważniejsze błędy.

0.9.12e

  • Naprawiono błąd który mógł spowodować że nie właściwie działał hit/miss.
  • Naprawiono problem, który występował z przyzwanymi jednostkami Fairgrave, gdzie nie pojawiały się one dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd serwera.
  • Naprawiono błąd klienta i serwera związany z Power Siphon.
  • Naprawiono błąd serwera, który mógł wystąpić, gdy nawrócona przyzwana jednostka ... (czytaj dalej)
 

Wersja 0.9.12d

Dodał Grom 13 Września 2012 o godzinie 10:25


Wersja 0.9.12d

  • Zwiększono ilość wypadających map.
  • Cartographer’s Chisel wypada teraz dwa razy częściej.
  • Przywrócono stary (nieco większy) rozmiar czcionki w oknach opisu klejnotu.
  • Leap Slam został trochę spowolniony. Jednak ciągle jest szybszy niż w wersji 0.9.11.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem się połączeń między gniazdami przedmiotów znajdujących się na ziemi.
  • Zmieniono kolorystykę gniazd przedmiotów znajdujących się na ziemi dzięki czemu wyświetlają bez zniekształceń.
  • Shore Encampment został zmieniony na Lioneye’s Watch.
  • Naprawiono błąd gdzie ikony graczy mogły pojawiać się wielokrotnie na ekranie świata.
  • Naprawiono błąd gdzie mapa mogła zostać niepoprawnie wygenerowana, jeżeli posiadała modyfikacje „increased size”.
  • Naprawiono błąd klienta z interfejsem przyzwanych jednostek.
  • Naprawiono błąd serwera, który występował z Viper Strike.
 

Patch 0.9.12c

Dodał kompostownik 11 Września 2012 o godzinie 10:51


Zmiany w końcowych mapach:

  • Właściwość "Increased Item Quantity" gracza nie wpływa już w żaden sposób na ilość znalezionych map. Nadal jednak ta włąściwość wpływa na ilość pozostałych przedmiotów, które wypadają na samych mapach
  • Mapy wypadają teraz 24% częściej.
  • Modyfikatory na mapach zwiększające quantity są teraz o około 50% wyższe
  • Odrobinę łatwiej znależć mapy z wyższych poziomów

Zmiany w odbijaniu obrażeń:

 

Public Stress Test Weekend #4 już w ten weekend!

Dodał kompostownik 11 Września 2012 o godzinie 8:59


W najbliższy weekend od 15 września o godzinie 2:00 serwery gry Path of Exile ponownie będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych graczy! Twórcy gry zamieścili stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami odnośnie stress testów. Ostatnie 3 publiczne testy wypadły bardzo pomyslnie, twórcy liczą, że także w czasie najbliższych testów padną kolejne rekordy aktywności graczy. Testy zakończą się 17 września o godzinie 9:00 czasu polskiego.

 

Aktualizacja 0.9.12 online oraz tygodniowy event

Dodał Grom 10 Września 2012 o godzinie 13:08


Aktualizacja 0.9.12 jest już dostępna. Patch wnosi bardzo dużo zmian do gry między innymi nowe klejnoty, skile pasywne, nowe questy, większa różnorodność lokacji, nowy wygląd okna ze statystykami przedmiotu, sporo poprawek dotyczących przyzwanych jednostek, a także wiele innych rzeczy polepszających rozgrywkę. Aktualizacja zajmuje nie mało bo około 800mb.

Wraz z nową zawartością 12 września o 2:00 w nocy czasu polskiego startuje tygodniowy event.

Wersja 0.9.12

Uwagi:

 

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Czym jest Path of Exile?

Path of Exile jest grą action RPG umiejscowiona w świecie dark fantasy. Gracz wciela się w bohatera, który został wygnany ze swojej ojczyzny na bardzo niebezpieczny kontynent Wraeclast. Sam, bądź też innymi zesłańcami musi stawić czoło z przeciwnościami losu, rozwijać swoje umiejętności, odkrywać potężne magiczne artefakty aby przetrwać każdy kolejny dzień w post-apokaliptycznym świecie fantasy.

W tej chwili w grze trwa zamknięta beta, czyli żeby zagrać w Path of Exile trzeba mieć klucz. Jednak już niedługo, bo w sierpniu 2012 roku, ma wystartować otwarta beta i każdy będzie mógł zagrać. Co więcej Path of Exile ma być docelowo darmową grą z mikrotransakcjami, które NIE będą wpływać na balans rozgrywki. Oznacza to, że będzie można zakupić takie rzeczy jak wygląd postaci, nowe efekty czarów itp. rzeczy, a nie, tak jak to ma miejsce w wielu innych grach, lepsze przedmioty czy umiejętności, co premiuje graczy wykładających kasę.

Zobacz także:

Trwające eventy

Obecnie nie trwa żaden event.

Nadchodzące eventy

Obecnie nie ma żadnych nowych eventów w planach.

Sonda

Jaka jest Twoja ulubiona klasa w Path of Exile?

Zobacz wyniki

Reklama